Fene tudja, ha majd gipszágban lesz a gyerek másfél évet utána még 2 év mire menni tud akkor lehet mégiscsak a pc játék tűnik jobbnak a,motorozás helyett
Nekem már szétment a bokám a térdem a csuklóm pár borda törés szegycsont 2x törr és a felkarom elrepedt
A nyakam is sérült emiatt nem tudom csak kb 160 fokban elforgatni a fejem és zsibbadnak a kezeim 1x majdnem a szemem is levételt
Plusz még pár apróbb égés horzsolás és kisebb nagyobb nyílt sebek amit már számolni sem számolok....
Ennek tükrében lehet inkább pc játék lett volna nekem is a nyerő.....
Az árával nincs is semmi baj. A belpiacosság, a kor a gond, valamint a sor4-es karburátoros blokk, ami egy pénz kripta, lapátolni lehet bele a lóvét, szereti. Bármi is szarik be, abból mindenből 4-8-16 darab kell bele, az is esetben eby-ről rendelve, de lehet japánban sincs már hozzá cucc.
Úgy értettem a fiad benne van ebben a világban, azért vagy érintett.
Szerintem nettó hülyeség a digitális világot a valóshoz viszonyítani. Én örülök, hogy a fiam motorozik és nem a gép előtt ül, hogy nem kell neki szólni, ha vacsora van, mert magától tudja és leül közénk,hogy tudunk beszélgetni stb. Ezt a digitális tér kinyírja, biztos hogy vannak kivételek, de nem ők a többség.
145 ezerért lecsaphatnék haver CBR 500-asára, hidegen sem füstöl, nem megy két irányba a két kerék és világít, fékez, indul-megy.
Csak közben belpiacos, 91-es és egészen biztos, hogy nálam az első 1000 km-en fosná el magát minden, amiben áram fut, repedne szét minden, ami gumiból van és kopna szét minden, ami fémből.
De sok kivénhedt sor4-es szutykot próbáltak már kínálni nekem, hogy milyen jó vétel....persze, hogy jó, annak aki szeret egy fél maréknyi ki réz és gumi alkatrészt tartalmazó karbi felújító készletért 60 ezret fizetni.
Előállítási költsége annak a 3-4x4 alkatrésznek van vagy 5 ezer, de gép rezsivel együtt.
Egy sokat futott öreg soros 4 hengeres gépre az árvák könnyét is rá lehet költeni karbi alkatrészekre,a benzinpumpa ilyen hülye relés-kattogós mind a relé mind a pumpa szeret megnyiffanni,a fesszabok,generátorok se erősségük a japoknak és máig nem tudnak rendes vezérműlánc feszítőt tervezni.
A yamaha szívócsonkjai repedeznek mintha ingyen adnák őket,pedig nem stb.
Minden motorral esnek, a kérdés, hogy csak csúszik, vagy átpördül vagy neki is csapódik valaminek? Egy csúszástól még nem mászik el a váz, nincs semmi baja.
Amit tudok az enyémről, hogy biztos borultak vele mert 1 deklinek eltér a szine na meg eredetileg más szinü volt.... de anno amikor kipróbáltam több motort ez volt ami leginkább "hiba" mentes volt és a mai napig elégedett vagyok vele!
azért a cdi fesszab és társai 30 évesen azért megfáradnak néha-néha
sok motornál a fesszab ennyit sem bír, főleg olyannál aminél kikapcsolható a világítás
Hogy jönnek a Hornethez és az olajszűrőhöz az olaszok? Olaszországban rakják össze a Horneteket netán?
Úgy értem inkább az egészet, hogy egy modern kori 4T motor, ami karban van tartva, az szinte a végtelenségig elmegy hiba nélkül. Nálunk, anno a szoci 2T-s csapatokban megsüvegelték a gépeimet, hogy újjá építettem őket arra a szintre, hogy szinte soha semmi bajuk nem volt, mindig mindenhova el tudtam menni velük.
Ez a "dicsőség" a mai modern motoroknál nem létezik, karban tartod és megy, nem fáradnak ki idétlen helyen az anyagok (megszakító például), nem szarja el magát a fesszabályzó (egy 30-40 éves mechanikus fesszabályzó maga az orosz rulett).
Ezeken minden modern, megy működik, szikrát ad és csak felülsz és mész.
nem vagyok érintett a cs-go téren. a házban nem játszott még avval senki sem
semmivel sem különb se a foci se a forma1 se a tollaslabda se a pc játék
csak van akit ez érdekel és van akit az
ilyen egyszerű
pl egy súlylökő el tid dobni egy golyót 30 méterre a pc huszár meg 1 méterre
ellenben a súlylökő mire 1x körbenéz lelövik 4x a kis gizdát meg nem
és a való világban egyik tudás sem jobb vagy hasznosabb mint a másik
pl amikor az olimpiát "kitalálták" az erő sokat számított, aki erős volt meg ügyes azt szopkodta minden lányka
most meg a gizda bankárt aki azért jár 14es laptoppal mert a 17est nem bírja el ellenben teli van lével
A karbantartás hiánya is lehet válóok.
Spec egy ilyen szotyvadéknál nem mindig van olajszűrő,csak sűrítik a periódust meg mosd ki a fémszűrőt.
Namost az olaszok jó része nem egy katonás precíz népség.A streetnél 800 km az első olajcsere,nekem 2880 volt az első bejegyzés,de a hondánál is ahelyett hogy vett volna 20 euróért egy szűrőt beleszilózott egy autószűrőt,azt is csak 3 oldalon,mert nem fért el a 4.-nél.
Ha ez a gép is onnan szabadult lehet már elég nyűgös gatyába rázni.
Ki tudja?
Mi hibája tudna lenni egy ilyen modern 4T motornak, ha karban van tartva?
Ez már nem 30-40 éves szoci 2T, hogy menet közben öregszik, fárad ki belőle valami kis bizbasz.
Nekem már szétment a bokám a térdem a csuklóm pár borda törés szegycsont 2x törr és a felkarom elrepedt
A nyakam is sérült emiatt nem tudom csak kb 160 fokban elforgatni a fejem és zsibbadnak a kezeim 1x majdnem a szemem is levételt
Plusz még pár apróbb égés horzsolás és kisebb nagyobb nyílt sebek amit már számolni sem számolok....
Ennek tükrében lehet inkább pc játék lett volna nekem is a nyerő.....
Szerintem nettó hülyeség a digitális világot a valóshoz viszonyítani. Én örülök, hogy a fiam motorozik és nem a gép előtt ül, hogy nem kell neki szólni, ha vacsora van, mert magától tudja és leül közénk,hogy tudunk beszélgetni stb. Ezt a digitális tér kinyírja, biztos hogy vannak kivételek, de nem ők a többség.
Csak közben belpiacos, 91-es és egészen biztos, hogy nálam az első 1000 km-en fosná el magát minden, amiben áram fut, repedne szét minden, ami gumiból van és kopna szét minden, ami fémből.
Előállítási költsége annak a 3-4x4 alkatrésznek van vagy 5 ezer, de gép rezsivel együtt.
A yamaha szívócsonkjai repedeznek mintha ingyen adnák őket,pedig nem stb.
sok motornál a fesszab ennyit sem bír, főleg olyannál aminél kikapcsolható a világítás
Úgy értem inkább az egészet, hogy egy modern kori 4T motor, ami karban van tartva, az szinte a végtelenségig elmegy hiba nélkül. Nálunk, anno a szoci 2T-s csapatokban megsüvegelték a gépeimet, hogy újjá építettem őket arra a szintre, hogy szinte soha semmi bajuk nem volt, mindig mindenhova el tudtam menni velük.
Ez a "dicsőség" a mai modern motoroknál nem létezik, karban tartod és megy, nem fáradnak ki idétlen helyen az anyagok (megszakító például), nem szarja el magát a fesszabályzó (egy 30-40 éves mechanikus fesszabályzó maga az orosz rulett).
Ezeken minden modern, megy működik, szikrát ad és csak felülsz és mész.
semmivel sem különb se a foci se a forma1 se a tollaslabda se a pc játék
csak van akit ez érdekel és van akit az
ilyen egyszerű
pl egy súlylökő el tid dobni egy golyót 30 méterre a pc huszár meg 1 méterre
ellenben a súlylökő mire 1x körbenéz lelövik 4x a kis gizdát meg nem
és a való világban egyik tudás sem jobb vagy hasznosabb mint a másik
pl amikor az olimpiát "kitalálták" az erő sokat számított, aki erős volt meg ügyes azt szopkodta minden lányka
most meg a gizda bankárt aki azért jár 14es laptoppal mert a 17est nem bírja el ellenben teli van lével
Spec egy ilyen szotyvadéknál nem mindig van olajszűrő,csak sűrítik a periódust meg mosd ki a fémszűrőt.
Namost az olaszok jó része nem egy katonás precíz népség.A streetnél 800 km az első olajcsere,nekem 2880 volt az első bejegyzés,de a hondánál is ahelyett hogy vett volna 20 euróért egy szűrőt beleszilózott egy autószűrőt,azt is csak 3 oldalon,mert nem fért el a 4.-nél.
Ha ez a gép is onnan szabadult lehet már elég nyűgös gatyába rázni.
Ki tudja?
pedig jövő hét végén erdélyi menet lesz, addig még az olajat is le kellene cserélni.....
Vagy valaki keresi/bank?
Ez már nem 30-40 éves szoci 2T, hogy menet közben öregszik, fárad ki belőle valami kis bizbasz.