felnyithatót keresek, de azokkal kevés a tapasztalatom... egy caberg modus clpl-em van, de az meg hangos hosszú távon, úgyhogy csak robogózáshoz használom városban. az exo100 csendes volt.
Ezzel pont semmi baj nincs. Ha valaki olyan autót szeretne, ami olcsó, kis pénzből fenntartható és biztosra akar menni az nyilván egy szívó benzinest keres, amivel az általános tapasztalat ez. Nekem jó tapasztalataim vannak a dízelekkel és odafigyelek, hogy használom és karbantartom őket. Több dízeles ismerősöm van, akik szintén így használják és 5-600e km-nél is minden rendben. Én nem mondom, hogy jobb a dízel, azt mondom én jobban kedvelem és nincs velük bajom. Nem is volt. Viszont annyira szeretem, amikor elmagyarázza valaki nekem, hogy nekem én rosszul látom. Nem rosszul, máshogy.... az új benzines technológia nem üzemeltethető olcsóbban, mint a turbós dízel technológia. Minden drága ezekhez. Arról én nem tehetek, hogy hülyéknek is eladnak dízel autót és nem tudja használni, mint ahogy arról sem, hogy vki a nyilvánvalóan szétrongyolt dízelt megvesz, utána meg sír. Aki ilyet vesz, számoljon a költségekkel. Az az ő dolga. Attól, mert nekem van újabb dízel autóm is, rögtön birka vagyok, mert majd itt elmagyarázzák nekem, hogy mi a jó és a tuti és aki nem ezres szívó benzinessel jár, az hülye... én nem akarok azzal járni, tehát hülye vagyok. értem én, de az, hogy vki mennyiért vett autót, mennyi az üzemeltetése, az arra tartozik, aki vette... engem nem zavar, amikor az 1.2-1.4 turbó benzinesek széthullanak 100e-nél, arra tartozik, aki megvette. az sem zavar, amikor vki megveszi a szívó benzinest és gond nélkül autózik vele. örülök neki, nem vagyok irigy... én nem turkálok senki zsebében, de itt divat mást szapulni, rögtön hisztit kelt, ha vki nem áll be a sorba, pedig csövesebb vagyok itt a legtöbbnél
Na ja, viszont általában aki elsőnek veszi meg az pont leszarja, hogy másképp kéne bánni vele mint egy normális járművel (turbo miatt járatni, olajcsere sűrűbben mint a gyári előírt stb.) és megveszi 2-3.ik gazdának 2-300000 km-el és hát nála jönnek ki a bajok amik egyébként amúgy is kijönnek ha "jól" bánnak velük és ezzel nincs is semmi baj hisz egy járművet az utóbbi 15-20 éven nem arra gyártanak, hogy 300000km és 15 év fölött használják hanem, hogy 9-10 év utén és még 200000km körül újat vegyenek addig meg elmegy a legrosszabb is. Viszont felénk még az ilyet megveszik mert hát kényelmes, luxi meg ilyenek csak addigra vége a fénykornak és jönnek a bajok míg azokkal amikről Bogyó írt a tök eccerű semmi luxi szívó benyásoknál ezek még nem fordulnak elő, ott majd 5-600000-nél lesznek a komolyabb gondok, de azok is megoldhatóak 100000huf alatt ( akár egy motorcsere is) míg egy dci, tdci, cdi vagy bármilyen dieselnél ami 12-15 éves és van benne 300000km ott a nagynyomású, az injektorok (egy benyásnál az injektorokkal nincs közel sem annyi gond, de ha van akkor a töredékébe kerül mint a dieselnél) ha van akkor a kuplung javítása majdnem annyiba kerül mint az autó ára ami miatt aki ilyesmit vesz az sűrűn imádkozik, hogy valamelyik egység el ne romoljon míg ha egy ilyesmi benyásnál elromlik akkor ugyan nem öröm ellenben egy átlag keresetből könnyebben kifizethető. Lehet itt irogatni bármilyen szempontbólm, hogy a diesel vagy a benyás a jobb és méág vita sem lesz belőle hisz mindenkinek igaza van viszont valamiért a csövesebb és ezzel a valódi átlag polgár tömegei okán mégis az eccerű nem turbós benyás autók a keresettek.
mint írtam korábban többször, a dízellel tudni kell bánni is... nem te vagy a célközönsége, de tudod nem is kell megvenni, senki nekm kényszerít téged erre. most itt a lehetőség, megint le lehet fosozni vmit
ez is ér annyit mint az adalék.
Az egyik havernak volt egy öreg 250-es choppere, csattogot, meg zörgött a vezérlés. Fogta kivette a kipufogóból a fojtást, mert így nem hallotta a zajt
Másképp kezelni??????
Bameg, nehogy már a nyúl vigye a vadászpuskát.
Ugyan ez a turbóra, nekem kell pátyolgatni meg jaj hidegen ne terheljük, leállítás előtt kicsit járassuk, lessük az olajhőfokot, meg finoman kezeljük a kuplungot.
A fenének sem kell ilyen finnyás szar, veszek olyat amivel nincs gond.
jo hat egy probat meger,kedz lenne full ez a jazz,ha a hulye bontos a ket hatso dobbetetet nem facelift elottit adott volna,mondta kicsereli csak utanez van e.Azota nem veszi fel a telefont.
jellemzo.
Ja, akkor amikor időben cserélik és előírásszerűen használják, de ha nem akkor az adalékok meghosszabbíthatják az életét egy motornak-váltónak....mivel én mindig csöves voltam ahhoz, hogy újat vegyek (eccer sikerült új tgk, de abban sem volt köszönet) és az előgök ki tudja, hogy és miként bántak velük így nekem biza az adalékok sokszor jelentettek segítséget.
Van mindegyik adalékos cuccnak, nekem most a kamion diffijében kell adalékolnom mert megint elkezdett sírni miután a gumis középen emelte meg, bár üres volt így nem tudom, hogy mi lehet, de a lényeg, hogy azóta újra sír és ezt remélem egy adalék megint elcsendesíti mert ha nem akkor szívás. Mikor megvettem akkor is sírt mint állat és olajcserénél kiderült, hogy sima 80W-90-es volt benne az előírt 85W-140 helyett így nem csoda ha hangos lett, beletettem a belevílót és vagy 8 doboz adalékot és eddig elhallgatott, de 2 hete mióta gumiztattam megint elkezdte, igaz már mentem azóta több mint 200000-et így ideje is cserélni az olajat.
eloszor 60e nel dobtak szet,szamla szerint.Csapagy csere.Most 160e es zug,kinyomod a kuplungot nem zug.Bontos monda,tipushiba.
pici japo nem tud valtot csinalni,genetikailag nem megy neki.
Az új.
Az egyik havernak volt egy öreg 250-es choppere, csattogot, meg zörgött a vezérlés. Fogta kivette a kipufogóból a fojtást, mert így nem hallotta a zajt
Bameg, nehogy már a nyúl vigye a vadászpuskát.
Ugyan ez a turbóra, nekem kell pátyolgatni meg jaj hidegen ne terheljük, leállítás előtt kicsit járassuk, lessük az olajhőfokot, meg finoman kezeljük a kuplungot.
A fenének sem kell ilyen finnyás szar, veszek olyat amivel nincs gond.
jellemzo.
https://www.shox.hu/fuldugo-al...
pici japo nem tud valtot csinalni,genetikailag nem megy neki.
A jazz megint zug.