Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hááát az azért nem annyira drága, a váltót felújítva 50 rugó és 20 a csere, de ha véletlenül 50000.ként ahogy elő van írva lecserélik benne az olajat ne adj Isten még valami adalékot is tesznek mellé akkor nem fog kimúlni sohasem, a miénkben most van 190000 és més nem zúg, az ignácban 500000 és 300-nál cserélt benne váltót az előző tulaj és ugyan kissé zúgolódik, de az adalék elég jól tompította és könnyen vált, az abs kocka mindkettőben gyári, a fékfolyadékcserénél szokták elkúrni a szervizekben. Bár ennyi gondom lett volna más típusokkal mint a szutyukikkal, és ugyan nekem a gázolaj tényleg olcsó lenne, de már nem szeretnék olyasmit.....bár a vanette cargokat nézegetem.
A váltó még csak-csak, az ABS javítását nem vállalom.
Mondom én, hogy Yaris lesz belőle!
Akarsz otthon swift valtot szerelni?
Tenyleg?
Vagy abs kockat?
Buzi az aki nem ment ma legalabb 200 km-t motorral.
Dehogyis nem: az a lényeg, hogy a konstrukció 15-20 éves legyen. Pl. Yarisból a "régi" 1,3-as ilyennek néz ki, az újabb, 1,33-as (egyébként erősebb, nyomatékosabb) meg már nem. Vagy akár egy vasaló-Swift.
Kitűnő választás
Na ilyen autót nem fogsz venni , ami 7-8 éves , és otthon javítható !
Mindegy hogy kezelem, ha az előző tulaj(ok) kivégezte(k).
Annyira bele vagytok veszve ebbe a kettőstömegűbe , hogy na ! Csak másképp kell kezelni a kuplungot és örökös mint a szegénység !
Az enyém már 18 éves, az asszony nem is nagyon akarja engedni, hogy eladjam (ő nem vezet, de imádja a Piroskát ). Mivel jó eséllyel már az utolsó kocsimat fogom megvenni, így igyekeznem kell egy viszonylag fiatal (7-8 év körüli), "időzített bombákat" nem tartalmazó, szükség esetén akár házilag is javítható kocsit venni. Éves futásteljesítmény max. 8 ezer km, így nyolc-tíz évet ki kellene bírjon nagyobb gond nélkül. Szerintem megint Yaris lesz, csak 1,3-as.
Mondjuk kicsit vicces, hogy mások ismeretlenül adott esetben érezhetően leneznek, amikor a poloval érkezem meg, de azok meg bekaphatjak
Én amikor a cegessel megyek tárgyalni (ahol alkalmazásban vagyok) azt sem szégyenlem. 9 éves póló 1.2 benzin. A sajátomat meg pláne nem, azért is en dolgoztam meg... mindegy hogy régi vagy új. Sosem szégyen ha az ember becsülettel dolgozott érte...
Vagy csak tudod hogy sokáig akarod használni őket, és nagyon vigyázol rájuk.
Ha pénzkereső eszköz, akkor meg a kettőstömegű és hasonlók tényleg kopó-fogyó, "belefér", behozza az árát.
Aki évi 6-8 ezer magánhasználatú km-re keres egymillió forint alatt "közlekedő edényt", annak meg nem fér bele.
(Egy kettőstömegű cseréjének az árából én 2 évig autózok, úgy kb. "mindenestől" az ezres Yarissal)
Idén vagy jövőre szeretnék újabbat venni, mert bár szinte költségmentesen üzemel a drágám, kicsit már szégyellek vele járni....
Nekem is volt öreg benzines is... egy autóval szoptam be igazán, de ott sem motorikus hiba volt, hanem a robot váltó szarakodott... soha többe robot váltosat...
A legöregebb dízel 22 éves, a legfiatalabb 5. Sosem volt motorikus hibám egyikkel sem... a hiace pedig kitermelte mar az összes árát, melós auto volt, mar nyugdíjba vonult, de lehet újra szolgálatba áll akkor én szerencsés vagyok?
Nekem a Traktor dízel!
Tizenéves, olcsó benzines kisautókban szerencsére MÉG nincs kettőstömegű, vagy turbó. Majd lesz...
Ha neked is csak ilyen öreg sz*rokra tellene, lehet te sem a dízelt választanád.
A kettős tömegű kopó alkatrész, mint a kuplung.... befecskendező és turbó hibát benzines autónál is láttam sokat, ez nem dízel hiba. Tehát ez a megállapítás a benzinesekre is igaz lenne. Jövőre a benzinesek is megkapják a részecskeszűrőt... az új autóknál mar nincs különbség a fenntartásban a dízel és a benzin között. Én meg nem tudom mi az a dízel hiba...
Ja de: az egyik 120-as Skodámat generáloznom kellett (20éve), viszont azt anno sz*ré'-hugyé' vettem, sok kilométerrel, tehát benne volt a pakliban.
Nekem eddig az életben csak 8-10-12 éves használt kiskocsikra tellett, de mivel ez mindegyik hagyományos, szívó benzines volt, MOTORIKUS problémám még soha nem volt egyikkel sem. Ha ilyen korú dízelt vennék, akkor már megismerkedtem volna a kettőstömegű lendkerék, turbófeltöltő, nagynyomású szivattyú és befecskendezők javításának költségeivel, amelyek közül ha egy-kettő beesik, akkor már soha nem hozza vissza az árát amit nyerek az üzemanyagon. Szóval nem.
Lehet én vagyok a hülye, de aki tőlem vitt el bármilyen autót vagy motort, meg senki nem vett zsákbamacskát. Mindegyiket kifogástalan állapotban adtam át, senkit nem vezettem meg, az én becsületet többet ér par tízezer vagy százezer Ft-nál.... még mindenki hálásan hívott fel, és minden járművemet szinte azonnal elvitték, legtöbbször az első érdeklődő... nem értem miért kellene szívni a a második vagy harmadik tulajnak... sokakkal ellentétben mondjuk én tudom hogy kell használni egy dízelt
Fogalmazzunk úgy: új, nulla kilométeres dízelt a szalonból. Szívjon vele a második (harmadik...) gazdája.
az egyik dízelem, szívó, 280e km, hiba nélkül, egy indexkapcsoló és egy gyújtáskapcsoló csere, újszerű... másik dízelem, turbós, 180e km, hiba nélkül, egy jobb hátsó zár csere, újszerű.. harmadik dízel, turbós, 110e km, nulla hiba, újszerű, negyedik 12 éves 70e km, abszolút hiba nélkül, újszerű... mind rendszeresen szervizelt, kopó alaktrészeket nem számolom hibának... tehát dízelt mindenkinek
Milyen film? Hol nem fér ki? Filmet nem tenyésztünk!
Az nincs, mivel leírom!