Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Várj, a malac tavaszi teljes kopó alkatrészes generálja még csak nem is kerülne ennyibe, 1-2 féktárcsa, plusz fékbetét is simán beleférne, meg egy új aksi. Azért a 40 tank benzin sem rossz csábító erő, hogy ledobd a faszba!

Haverom 7-8 évet masszívan dohányzott, egyszer egy házibuli alkalmával kiszámolta, hogy éves szinten mennyit szív el és szinte tajtékzott a dühtől, a szemem láttára tépte szét a fél doboz cigijét, idegből a kukába baszta és soha többé nem gyújtott rá...na, ennyi lenne a leszokás, neked is simán menni fog, ha igazán begorombulsz rá.
És akkor mindezt fejeld meg azzal hogy középiskola 2. óta stabilan dohányzom azaz 2005 óta. Kb átlagosan ezzel a tempóval. Máris kijön hogy egy új Honda árát elpöfékeltem ez idő alatt. Vagy egy középkategóriás új kocsit. Vagy egy fél sorházat.
Igen és ezt sajnos én is tudom de kínosan odafigyelek hogy ne számoljam ki. Mert horror a szám amit eredményül kidob.
Gyorsan kiszámoltam, éves szinten kb 240-250 dobozt szívsz el, ez átlag 1200 forintos doboz árral számolva olyan 290-300 ezer forint évente. Az a malacod teljesen éves fenntartási költsége lenne két új gumival, olaj és szűrő cserével, láncszettel és lánc spray-vel együtt.
Vagy kb. 850 liter benzin, azaz kb. 40 tank benzin.

Hmmmm?
De és haladok is de hát van miből elengedni. Szerintem mióta költöztem a stabilabbnak mondható rendesebb kajálásokkal olyan 2-3 Kg-val könnyebb vagyok. Nem is szeretnék drasztikusabbat mert az azonnal vissza is ugrik. A cigi hát ... passz. Olyan 3 nap 2 doboz. Most kb ez a szintem de ezt csak megsaccoltam. Ha jön vissza a motor csökken mert a dugókban állva elég sokat cigiztem mostanában a kocsiban
Nem úgy volt, hogy tervben van az egészségügyi fogyogatás és a cigaretta csökkentés?
Na ez nem kicsi, a fő rekesz kb 19-20 centi széles, 25 centi magas, és 7-8 centi vastag lehet. Nem szögletes, hanem ovális a rekesz belül.
A derékpánt a leghosszabbra kiengedve csat végétől csat végéig 110 cm.
Ez is igaz de mennyivel egyszerűbb ha már alapból rendes ember méretű és ezt a részt frankón k i lehet hagyni :-D
Befűzöl egy kedves mamasent, bármikor beletold neked a pántokba, rendesen megvarrva, ez nem lehet akadály, a véletlen nem kompatibilis veled a pántja.
Jah. az egy nagy előny. Nekem B-Star combtárskám van. Igen picike. 2 telefon a tárcám meg egy doboz cigi és kb nyakig van. Azon csak egy kocsis a Cipzár. Bár két zseb van rajta és hogy tuti legyen a szívatás az egyik erre a másik arra nyílik. Amúgy nekem sem ártana meg valami új cucc. Tedd majd meg nekem kérlek hogy leméred a két ... minek is hívjam ... pántot hogy milyen hosszú. Mert ugye pufóka fóka vagyok és nem kicsit így nem mindegy.
A cipzárja dupla kocsis (mint a fotós táskákon szokott lenni), így bármelyik irányból nyitható, Zolinak is megfelelne szerintem.
Persze mindenki más. Ha neked így esik jobban hát hajrá :-D
Kipróbáltam, de nehezíti az amúgy is nehézkes felszállásomat a motorra (porckorongsérv). Kitömtem az esőruha kabátjával, és úgy kísérleteztem.
Jobb kezes vagyok: így ballal kinyitom a cipzárat, jobbal meg belenyúlok és kész. Ráadásul bal oldalra téve esnek elölre a csatjai, tehát senki nem tudja kikapcsolni őket anélkül, hogy észre venném. (egyedül motorozok, akár a "világ végén" is.)
Biztos kell majd. Mert most hogy hideg volt nem nagyon mentem vele 150-nál többel. Itt még rendben os volt. De 200-220-240 köröl lehet hogy a fütyülésen kívül semmi mást nem hallani.
majd tapasztalatot is ossz meg velünk pls
Pedig hidd el jobb oldalra kell. Mert akkor ha menet közben kell valami belőle mondjuk egy füzető kapunál. akkor marad egy bal kezed a kuplungra. No meg vélhetően te is jobb kezes vagy így aránylag jól kezelhető kesztyűben is a táska mert én pl ballal olyan suta vagyok mint az állat. Én is bal oldalon hordtam egy szezont átraktam a másik oldalra és hirtelen sokkal egyszerűbb volt minden.
Mi az hogy kicsit? Én már most is beszélgetek vele. Mikor jön a reklámblokk a jelenet közepén. Néha úgy kell visszafognom magam hogy ne vágjam hozzá a távirányítót.
Öröm e bódottá, akkkó használja kend egészséggel. Lehet én is beszerzek egyet, övtáska még MZ-n is ciki.
Csak azért ajánlottam, hogy ha a majdnem teljesen szélzaj mentes felvételeket kemény egy kemény 500 forintos szivacs lemez és egy 300 forintos ragasztó, meg egy irodai kis tűzőgép segítségével tovább tudod csillapítani, akkor még jobb hanganyagú felvétel készülhet.

Add meg a masina méreteit, csinálok neked egy szivacs burkot, van ilyen szivacs lemezem és minőségi makett ragasztóm is.
No, hadd dicsekedjek: pár perce hozta meg a postás a fillérekért vaterázott Dainese-feliratos kínai combtáskámat, és teljesen jónak tűnik.
Szimmetrikus, így bal oldalra is fel tudom venni (jobb lábra kapcsolva nem tudnék felszállni benne a motorra). Nem is lett túl nagy, a vízállóságával kapcsolatban viszont vannak kételyeim.

http://www.vatera.hu//dainese-motoros-combtaska-2604232976.html
kicsit megöregszel és már a tv-nek is fogsz beszélni
Nem is feltétlenül szükséges. Legalábbis egyenlőre úgy tűnik. Az is kényelmesen hallatszik ha éppen a sisakban pörlekedem némileg a forgalommal. Szerintem fasza lett. De majd felpattintom gépre feldobok egy fülest és akkor kiderül.
*köré*...nyilván úgy, hogy a kezelő gombok és az optika kilóg.
Tovább tudod csökkenteni a szélzajt, ha veszel egy robogóba való vágható szivacs légszűrő lemezt, filléres cucc és abból egy kis burkot építesz a kamera közé.