Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

visszaolvastam, kár volt, megint okosat szóltál vazze ki a f@szt érdekelnek ezek az adatok, nem ezerszámra nyomtatni keres gépet, mint írta is... nekem a nyomtató ingyen volt, de ha nem is, akkor is pár oldalért nem kell 20e Ft-s toner.. .1490 Ft a fekete xl patron,1000 oldal, tehát 1,5Ft/oldal.... szóval ki is a birka? amúgy már megszoktam, hogy okosan fosozol mást, nyilván én vagyok a fos ostoba alak, mert nekem van szar bmw-m, fostalicska dízeleim, semmirevaló macbook pro touch-m, ipad prom, air-m és apple eszközeim szóval én vagyok a trágyalé a díszes társaságban, mert itt csak más lehet olyan okos, hogy attól megy a falnak sírok vazze, azt hiszem kicsit elég is volt az überokosságból... de majd mindjárt megmondod meint a kioktató okosságot, hajrá....
Sportmotorban a ktm nem rughat labdába az tény. Talán ha a gp-ben el tudnának érni valamit de az is nagyon messze van a jelenlegi állások szerint :(
Többes számra javítanám! De amúgy igen.
Számított, de a KTM-hez képest az egy jobb sportmotor és ezzel a modellel szakított a tradíciókkal is a BMW és japán irányba ment el. Túraendurókban leeht pariban vannak, vagy jobb is a KTM, nem tudom. Előbb vennék KTM-et, mint BMW-t, persze ha csak ezek közül lehetne választani.
Nem szokásom lenézni az europai márkákat, bmw S sorozat nelem tetszik, ducatik is szépek ahogy a ktm-ek is csak a V&L2 nem tetszik, egy Zoli féle 765-t pl igen csak elfogadnék (remélem ezt olvasod)

MV meg ehhh vsorog a nyálam a velocsééreee
Megmenekülnek a dieselek?: https://totalcar.hu/magazin/hi...
Az az érdekes hogy az összes Alpok neki hágón tizede sem japán,gátat lehetne építeni gs 1200 bol.
Banditot lámpával kell keresni.
Gondolod egy kisebbségi komplexusos, idegbeteg, agresszív faszkalap akar lenni?
A bmw-t vitte a neve. Ott gs és a 1290adv, a ktm soha sem lesz akkora sikers, pesig állítom hogy mindenben jobb a bmw-nél csak nincs akkora presztizse.
Szerintem nem buta, aki japánt vesz és nem is minden japán tulaj degradálja le a európaiakat.
Komolyan elhiszed, hogy ezért nem volt sikeres? Akkor az S1000RR miért lett az?! Ez a KTM-tőle egy gyenge próbálkozás volt. A BMW odacsapott, igaz az élettartam rovására, de bejött nekik.
Fiam ismer egy Olit!
Az 100%, megmutatták hogy tudnak ilyet is, de nem is lehetett sikerstory hisz a buta fejekbe nehéz vilagossagot vinni. “Szar német, osztrák, olasz, angol”... csak a japán
Nem tudom hogy hivták, de nem arra az Olivérre gondolok akinek volt a k5ezer (sajnos balesete volt)
Szerintem üzletileg az RC8 egy bukás volt a KTM-nek.
Rengetegen ilyen van.
Szóval csak portalanítani kell és átvehető
Ez is egy bent ragadt 3 éves.
Olivérre gondolsz ?
Semmi közöm hozzá, de talán tavaly vagy az előtt volt itt egy fazon aki megvette az álom gépét, egy Rc8-at...
Milyen érdekes rá pár napra meg eladta
Háát én ha nekem lenne meg az álom gépem azt biztos nem adnám el pár évig biztosan
http://www.ktmkecskemet.hu/ter...

Elvileg még van belőle
Tehát a szerelők eddig túlhúzták és ezért pusztult el ilyen hamar mert hát egy ilyennek ki kéne bírna vagy 5-600000 km-t, de pl. a másik oldali még gyári és több mint 1 milla van a gépben.
Az gebasz.
Nem!
Épp ez az, sajnos nem tudom, de ezt az oldalit évente cseréltettem és a szerelők méteres csővel húzták le mint kiderült ezért 3 hete én cseréltem kölcsön kulccsal, de én meg kevésre húztam le és egy kicsit lóg így utána húzok, de a nyomatékot sehol nem találtam meg és a csapágy dobozára se volt ráírva a manual-t meg nem leltem.