visszaolvastam, kár volt, megint okosat szóltál vazze ki a f@szt érdekelnek ezek az adatok, nem ezerszámra nyomtatni keres gépet, mint írta is... nekem a nyomtató ingyen volt, de ha nem is, akkor is pár oldalért nem kell 20e Ft-s toner.. .1490 Ft a fekete xl patron,1000 oldal, tehát 1,5Ft/oldal.... szóval ki is a birka? amúgy már megszoktam, hogy okosan fosozol mást, nyilván én vagyok a fos ostoba alak, mert nekem van szar bmw-m, fostalicska dízeleim, semmirevaló macbook pro touch-m, ipad prom, air-m és apple eszközeim szóval én vagyok a trágyalé a díszes társaságban, mert itt csak más lehet olyan okos, hogy attól megy a falnak sírok vazze, azt hiszem kicsit elég is volt az überokosságból... de majd mindjárt megmondod meint a kioktató okosságot, hajrá....
Számított, de a KTM-hez képest az egy jobb sportmotor és ezzel a modellel szakított a tradíciókkal is a BMW és japán irányba ment el. Túraendurókban leeht pariban vannak, vagy jobb is a KTM, nem tudom. Előbb vennék KTM-et, mint BMW-t, persze ha csak ezek közül lehetne választani.
Nem szokásom lenézni az europai márkákat, bmw S sorozat nelem tetszik, ducatik is szépek ahogy a ktm-ek is csak a V&L2 nem tetszik, egy Zoli féle 765-t pl igen csak elfogadnék (remélem ezt olvasod)
A bmw-t vitte a neve. Ott gs és a 1290adv, a ktm soha sem lesz akkora sikers, pesig állítom hogy mindenben jobb a bmw-nél csak nincs akkora presztizse.
Komolyan elhiszed, hogy ezért nem volt sikeres? Akkor az S1000RR miért lett az?! Ez a KTM-tőle egy gyenge próbálkozás volt. A BMW odacsapott, igaz az élettartam rovására, de bejött nekik.
Az 100%, megmutatták hogy tudnak ilyet is, de nem is lehetett sikerstory hisz a buta fejekbe nehéz vilagossagot vinni. “Szar német, osztrák, olasz, angol”... csak a japán
Semmi közöm hozzá, de talán tavaly vagy az előtt volt itt egy fazon aki megvette az álom gépét, egy Rc8-at...
Milyen érdekes rá pár napra meg eladta
Háát én ha nekem lenne meg az álom gépem azt biztos nem adnám el pár évig biztosan
Tehát a szerelők eddig túlhúzták és ezért pusztult el ilyen hamar mert hát egy ilyennek ki kéne bírna vagy 5-600000 km-t, de pl. a másik oldali még gyári és több mint 1 milla van a gépben.
Épp ez az, sajnos nem tudom, de ezt az oldalit évente cseréltettem és a szerelők méteres csővel húzták le mint kiderült ezért 3 hete én cseréltem kölcsön kulccsal, de én meg kevésre húztam le és egy kicsit lóg így utána húzok, de a nyomatékot sehol nem találtam meg és a csapágy dobozára se volt ráírva a manual-t meg nem leltem.
MV meg ehhh vsorog a nyálam a velocsééreee
Banditot lámpával kell keresni.
Milyen érdekes rá pár napra meg eladta
Háát én ha nekem lenne meg az álom gépem azt biztos nem adnám el pár évig biztosan
Elvileg még van belőle