Ezeknek a vénségeknek a futóműve és váza teljesen alkalmatlan a terepezésre, kérlek ne vidd le földútra. Kérj valakitől egy rendes enduro-t, mert ezekkel a szoci gépekkel csalódás lesz az off-road.
A majrécsík nem mérvadó. Általában akik vagánykodnak vele, ők is csak a hátsó gumiról tesznek fel képet, mert az elsőn valószínűleg van és nem is kicsi. Utcán lehet egy majrés ember gyorsabb, mint akinek nincs,mert amíg az ott fekteti a motort, hogy a fagyizó előtt menci legyen, addig a másik már a kanyarkijáraton van. Két gumit igazán összehasonlítani, hogy melyikkel vagy a gyorsabb egy időben, egy pályán és ugyanazon a motoron lehetne kideríteni. Amíg ez nincs addig ez csak megérzés, ami jó és nyilván hiteles is egy szintig.
Igen, megértem. De kell velük barátkozni, kötelező? vagy bármit? Nem.... ahogy bántani sem, ezerszer intelligensebb átnézni / semmibe venni, ha vkit nem bírok és leszarni, mintha nem is létezne. És mindenki "boldog".
Egy lazább földúton én is szívesen mennék vele egy kört. amúgy is az összes offroad tapasztalatom kb annyi a malaccal hogy ... emlékszel ... Márianosztrára menet egyszer lementünk oda a farakatokhoz egy egész vállalható földúton. Bár nem szeretem az offroadot de erősen gondolkodom hogy kéne mert sokak mondják hogy nagyon jó tapasztalatszerzés sokat javít a vezetéstechnikán, és mivel nem vagyok híve az ilyen "Menjünk vezetéstechnika tréningre" dolognak. Egy ilyen nem lenne rossz alternatíva.
Egyetértek, részben. Nem felejtek, vannak olyan tettek, kijelentések, amikkel nem tudok azonosulni és ha letérdelne elém az illető, akkor sem barátkoznék vele. Szerintem a motorosok is emberek, van köztük pár beteg fazon, erre az itteni rövid tartózkodásom alatt rájöttem. Pedig kapaszkodtam volna ebbe a lufiba.
Abból indulok ki. Ez tapasztalat. Hogy kb 1,5 szezont Angel Gt-n mentem. Bár tudom hogy a majrécsík mizéria nem egy jó szint mérő. De tudom hogy az Angel-lel nem tudtam a hátsóról eltüntetni a majrét. Maradt 1-1 újjnyi. Majd felkerült a Power 3 és még azon a délutánon mindkét oldalon eltűntek a csíkok. Ennyi idő alatt nem lettem jobb. A csík eltűnése az abroncs képességén múlt. Az Angelnél az volt nagyon jó hogy magasabb tempónál is nagyon szépen kidobta a kerék alól a vizet. Azt szerettem. De a Powerrel gyorsabb vagyok. Hogy amúgy a vezetési stílusom sportos vagy inkább csak túrás ez viszonyítás kérdése. Az biztos hogy önmagamhoz mérten powerrel sportosabban megyek mint az Angel-lel. Ez alapján arra következtetek hogy a power egy jóval sportosabb abroncs számomra mint az Angel. Mondjuk nem is véletlen hogy az angyalka egy sport túra abroncs míg a Power egy szuper sport abroncs. Persze előjönnek azok hogy a power egy hegyesebb abroncs meg hasonlók de szerintem az a lényeg hogy adott zsokénak mi tetszik. Mitas-ra kitérve meg ezért nem mondok véleményt mert fogalmam sincs hogy viselkedik. Az is benne van a pakliban hogy pl én is nagyon kedvelném. De nem ismerem picit tartok tőle és valószínüleg idén sem próbálom ki. De bármi megtörténhet
Nálam is ez volt, hidd el, én sem vagyok mindennapi eset; mikor ide berontottam kaptam én is rendesen, azokról is, akik most barátok, nem tudtak hova tenni, előítéletesek az emberek sajnos. Idővel, ha látják, hogy mi van mögötte, jobb lesz, csak meg kell ismerjenek kicsit, meg tudjunk viselkedni. Csak motorosok vagyunk basszus!! Csináljuk itt a cirkuszt.. de minek...
Ezt mondom! Viszont páran legalább 3-an nem akadnak le rólam. Felnéz a unokám és azt látja, hogy a papát piszkálják. Ők veled jóban vannak, de ettől függetlenül szerintem normálisak?
Megfelelhet, bár amit küldtem, az tipikus külföldről behozott, 1 159 000 km-ről 159 000-re visszatekert darab, csak maga a kaszni pont nekem való. Annyi, hogy bele kell majd ülnöm egybe, mert a fapadosságot nem nagyon tudom elnézni, nem szeretem ha a nap végén fáj mindenem.
Köszönöm! Akkor intelligens vagyok.