Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mi másban ?
Bt45 9.000 km utan lekopott, mint a szar, de jol tapadt. A Dunlop sosem csuszott meg es birt 13.000 km-t
Kanyardőlésben?
Akkor a 45-ösöm alá jöhetel...
Ja bocs, benéztem. Soha nem vettem és nem is tervezem, hogy veszek. Beleizzadtak stb.
Az a hoki gs annyira nem olvassza a gumikat.... ahhoz lóerő is kell ám
Ja, en 90 fok ala nem megyek
Szerintem nem egy ligában nyomjátok a Druszámmal szerpentinen...
Most összezavartok!
Bár én azt sem vettem még. Nem is fogok sztem. Gyűjtök, eszek vajas kenyeret, aztán majd lesz jobb is. :D De a biztonság, minőség elsődleges mindenben, ami motorozás nekem.
Azt nem írtam közte! :)
Vallas kerdese. Nekem szar volt, mert csuszott alattam, mint a szar. Teny, 10.000 km alatt 1 mm-t nem kopott
En Dunlop Streetsmartra szavazok e téren
Ezért kell dupla rugót belepakolni :)
Kombi Astrába volt légrugó betét amit ha felpumpáltál nem ült össze.
De ha más nincs simán össze kell hegeszteni a rugót, hogy ne tudjon összeülni
Használt ruhával amúgy mi a baj?
Miért? Újra nincs pénzed? Nem akarok a zsebedben turkálni.
Ezért jobb a használt viszi használja jó vagy nem jó bejön vagy sem azt vesz rá utána mait csak akar, de mégsem kell egyből kb 80 ropit költeni minőségi noje gumira, van ideje eldönteni...
Na ez az egyik legnehezebb eset, mert ha te veszel rá újat, várod, hogy az ugye benne legyen az árában igen;, de lehet aki megveszi, meg mást venne rá... Ilyenkor jobb talán az egyezkedés, kommunikáció. Az mindig fontos mindenben! De értem, amire gondolsz, és jogos lehet, igen.
Pl. motoreladás előtt ha veszel jó képességű használtat akkor a kecske káposzta esete van. Mert ha újat veszel rá akkor sem kapsz többet a gépért szerintem.
Megrángatlak én...
Igen, sajnos. Mindenki saját dolga; de sztem ezek az alapok, amit nem ... kéne :)
Nem a méret a lényeg
Én is, úgy hívják hogy supercorsa, d212, k3
Áááá lebuktál!
Ebben nincs tapasztalatom, mindig lerángatták rólam