Megmondom őszintén passz. Attól függ megérkezik e végre ma az alkatrészem. Szombaton tuti dolog van mert szülinapozunk (Nem az enyém) Az meg kb ugye a hosszú hétvége kellős rohadt közepén van. Kocsival nem szívesen megyek haza motorral jó lenne de fasz tudja milyen idő lesz. Nem tudom tényleg passz.
Laci gyerek Pavlovi reflexben tört ki, mikor beléptem, bementem beköszönni, ez meg abban a pillanatban kicsapolta a korsó Ászokat meg szisszentett egy körtés Cappy-t, győztem magyarázkodni, hogy most nem vagy itt, egyedül meg nem iszok.
Jah azt talán tegnap előtt is hallgattam az élőben hogy valami át lánckerekezett B-kinget is felajánlottak neki. Én mondjuk egy olyantól félnék. 180 Le 140 nm és amúgy 2löl egyel kisebb hátul kettővel nagyobb lánckerék. Kb én az első 200 méteren basznám hanyatt az egész szerkezetet az biztos.
Jah ez a végsebesség méréses dolog? ez amúgy engem is érdekel. Nekem amúgy fura. Mivel én nagyon ragaszkodom a saját gépemhez, így nagyon rövid a lista akiknek oda merném adni a vasat. Egy kezem is sok hogy megszámoljam őket. Bár nagyon prónak tűnik Dodor de pl az ő kezébe tuti nem adnám.
Amúgy meg igazad van. Bálványoson azt kedvelem hogy még nem szar az út. Ugye elválasztott pálya tehát szemből nem fog érkezni senki. Viszont erdős részen van és főleg tavasszal meg kora ősszel simán benne van a pakliban hogy az őzike kiugrik eléd. Tehát persze jobb lenne egy zárt pálya. De hát eddig ez jutott szerencsére a hangsúly itt most az EDDIG-en van
Közúton nincs olyan, hogy jól ismert. Soha nem tanul meg senkinek igazán motorozni, olyan nem létezik. A kimotorozás pedig egy másik dolog. Dodor videója volt jó, amiben elmondta az ezresekkel mi a szitu.
Én is a határaimat jól ismert ismert forgalmú elválasztott pályájú helyen feszegetem. Bár tudom hogy nagyon szép dolog és rohadtul veszélyes. De eddig nem igazán jutottam el zárt pályára. Idén elvileg ez is összejön és végre kiderül hogy milyen kibaszott sokat kéne még fejlődnöm. Jók az ilyenek mert kapok egy nagy pofont a környezetről és újra helyre rázódik az önképem. Nem árt az meg néha. Nomeg Ákos barátom mondása is mindig a szemem előtt van. "Akkor buksz először igazán nagyot mikor magadnak is elhiszed hogy tudsz már motorozni"
Azzal ne fáradj, majd mi beszólunk neked
Amúgy nem tudom minek etetitek a trollt. Én már rég letiltottam a picsába, így nem adom meg neki azt az örömöt, hogy foglalkozok vele bármilyen mértékben.
Akinek az eszére nem lehet hatni, mert nincs neki, azzal minek erőlködjek?
Teljesen egyet értek. Nekem a Bálványos pályalejáró a mércém. Ott a Angyallal olyan 120-at tudtam biztonságosan felfelé menni. Biztos lehet többet is mert látom hogy van aki 180-at is tud de nekem ez volt a szintem. Aztán felkerült a Power eltűnt a majré és felfelé 135-140 Körül tudtam menni 2 nappal később. De az lenne az igazán mérvadó ha pálya azonos körülmények két abroncs és köridő.
Amúgy motorja válogatja. Hátul a majrévas, elöl a tankra támaszkodni, vagy a pilótát kell fogni. Különösen azoknak akik vezetni akarják a motort hátulról is, és nem tudják a zsák krumpli formáját hozni.
Nyomatjátok az emancipációt, de amikor rendesen akar kapaszkodni, ahogy kell, a melledbe, az már nem tetszik mi?
Én minden utasomnak azt mondom belém kapaszkodjon, főleg ha jó csaj az illető, a fiúknak meg ott van a majrévas
Laci gyerek Pavlovi reflexben tört ki, mikor beléptem, bementem beköszönni, ez meg abban a pillanatban kicsapolta a korsó Ászokat meg szisszentett egy körtés Cappy-t, győztem magyarázkodni, hogy most nem vagy itt, egyedül meg nem iszok.
Amúgy nem tudom minek etetitek a trollt. Én már rég letiltottam a picsába, így nem adom meg neki azt az örömöt, hogy foglalkozok vele bármilyen mértékben.
Akinek az eszére nem lehet hatni, mert nincs neki, azzal minek erőlködjek?
Én minden utasomnak azt mondom belém kapaszkodjon, főleg ha jó csaj az illető, a fiúknak meg ott van a majrévas