Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem, 5 kilóért egész tűrhetőeket lehet már venni és pont a citroen az aminek 1 T a terhelhetősége legalábbis a rugózásnak, de egy öreg merga sem fekszik ki annyitól.
Nagy kombit is kb annyiért kapnék, mint egy kis furgont szerintem. Személyautó gondolom kényesebb is és 1-1 forduló nem állna meg 800-1000 kg alatt. Max ha ős dízel lesz, akkor berúgom hűtőig a pedált, aztán majd lesz valami, majdcsak eléri a tempót szép lassan.
Egy C5 kombi vagy hasonló méretű ahogy Gergő írta talán mégis jó lehetne, esetleg futót mögé ha kicsi bár a C5 és tsai nem annyira kicsik.
Drága, nehéz és sok cucc lesz, utánfutó és plató kizárva, egy nagykombi belterét meg nem akarom szétbaszkurálni velük, tényleg muszáj a furgon.
Vegyél egy olyan személy autót mint az én Fordom. Kirántod a két hátsó ülést van egy bő másfél köbös csomagtered. Hivatalosan bünti nélkül mehet bele fél tonna. Jah és ezzel mehetsz a pályán 130-al is büntetlenül. Eszik mellé kb 5 litert hosszútávon. Filléres az alkatrész. Ha kell személyautónak is használhatod. Nem magas. És nem fog ledögleni az első emelkedőn. Tavaly is vontattam vagy 7,5 mázsát futón. Le se tojta hogy emelkedő van e vagy lejtmenet. Ment.
Mindent kibír a Hiace ős dízele, ez igaz, igénytelen és tartós blokk. Az Iveco és Fiat dízelei is jó igáslovak állítólag, értelem szerűen mindenből egy minimálisan legalább karbantartottról lenne szó.
2.8-as Iveco TD-k nem tűnnek rossznak, rendszeres lenne a 3.5 tonna körüli max terhelés, kell pici kakaó a gépbe. A Hiace-ban volt 500 ezer km, sima 2.4 dízel, de 300 kg motyóval majdnem elvérzett egy emelkedőn, pedig a motorja rendben volt, nagyon is.
Nem.egy nagy auto az igaz. Ellenben elég jól birták a kiképzést. A sok gazdás transitok vagy futárkodtak vagy az épitőiparban ténykedtek. Fiat ducato számomra fenntartásos, boxer, master még ami szóbajöhetne.
Felőlem urán rúd is lehet, csak legyen a fülke meg a raktér között egy 10 centis ólom fal.
Hiace-nak az erejével nem vagyok megelégedve, meg kifejezetten kényelmetlen. Rövid idő alatt kell sok nehéz szirszart vinnem, sok sok óra és km, szóval valami picivel erősebb és picit kényelmesebb lenne ideális.
Az elég tarós. De ha kicsi akkor régi boxer.
2-3-4 fehér kocka Lada tele fogatlan kurvákkal senkinek sem tűnik fel, szimpla falusi esti körmenet. Jótékonysági munkások, olcsón, hogy a szegényeknek is jusson pina meg tripper.
Ebben igazad van. Mikor alacsonyan reppenek nagyon jól jönne egy jól terelő első burkolat, plexi.
A ribi bizniszre klasszikus hófehér Ladát tartok, egy Ladába 4 ribi fér be kényelmesen, senkinek sem feltűnő strici verda...pár hónap alatt kitermeli a következő fehér Lada árát és onnantól már flotta kedvezményem is van a szervizben, csak kell alkalmazott, aki fuvarozza őket.
Nem érdekel mi az, elviszem...
Biztos viszi a kurvakat
Én is naked párti voltam/vagyok. A burkolat sok problémával jár, de az általam megfizethető naked-ek mostanában egyszerűen rondák.
A régi retro nakedek, na azok voltak a kedvenceim amin csak annyi a műanyag ami eltakarja az akkuboxot oldalról.

Ugyan akkor nem bántam meg eddig a burkolatot. Menetszélben durván kényelmesebb, mint a burkolatlan. Ott 150 felett már fárasztó, ezen 200-nál.
Most mit kispályázzon? Ha csinálni akarja, akkor csinálja rendesen!
Kokain tégla?
Basszus, lett volna ilyen meló. 19 évesen volt egy zűrös, de rendes haverom. Mondta ha kell pénz, akkor tud motoros futár melót. Román határnál fel kell venni a pici pár kilós dobozt, és elvinni Németországba. Fuvaronként fizettek volna annyit mint az akkori havi fizum duplán, csak az volt a kikötés hogy ne akarjam tudni mi van a csomagban...inkább passzoltam
Te úgy látom nagyban tolod, nem pár kilóval
ezzel nincs gond, így van rendjén, csak ne általánosítsunk, ennyi
Lóvét harácsolni, gyorsan sokat.
Laller mi ez a nagy titokzatos projekt. Már megint mit tervezel?
Hát kinek a pap kinek a Papné :-D Van ez így más dolgokban is. Én maradok a pucér dolgoknál
Az I. vagy a II. generációst? Az utóbbi állítólag már nincs olyan jó, mint az első.