Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A gond az, hogy ezekben a 2 hetes hajszákban reggeltől estig benne leszek, kell egy picike kényelem, ezért néztem olasz vagy franciát.
Az egy dolog, hogy csípem a francia kocsikat, de ha ők nem szeretnek engem, akkor cseszhetem.

Hiace-ot vezettem amúgy, a motorerővel nem voltam megelégedve, pici emelkedőtől már zavarba jön és kicseszett kényelmetlen...az ergonómiája is szörnyű.
Ducato mérettel szaladgáltam.
Jobb benne az életminőség.
Ilyen Gödöllő-Dusnok távot.
Hiace-ból a régi 2.4 sor4 dízelt?
Engem igazából nem zavar a kényelmetlenség, többszázezret elkavartam ilyenekkel és hát a kisautóink sem batárok mégis bárhova elindulok velük.
Tavaly eladtam, de azt mástólne vegyél:) bár te szereted a franciákat. Nézz toyota hyacet. Az jo
Inkább az a kérdés mennyit mész vele.Olaszba nem járnék,de egy Gödöllő-Nagykanizsa-Zalaegerszeg-Gödöllő kín volt.
A cél picit titkos, nehéz, kocka és téglalap alakú tárgyak (nem tégla) szállítására, periodikus üzem, 2 hét hajsza éjjel-nappal, aztán pár hónap pihi, majd megint hajsza. Mid van, mennyiért?
Milyen célra kell?
Olyat nem találsz. Max ha tőlem veszel:))
De most nem.adok el:)
Az, de nem is tervezek benne lakni. Volt ilyen kis autóm és elvoltam velük éveken át, régi cabstar, ugyanilyen dobozos mazda, újabb cabstar ami szintén hasonlóan kényelmetlen, de hát munkaeszköz nem rekreációs központ.
Na akkor az nem is rossz. Nekem alacsony, de hosszú raktér kell, tehát nem szükséges magas bódésnak lennie, így a volt hűtős kocsik is kilőve, mert azok általában magasak.
Iszonyú pici.
850-ért nézegetek egy bobozos mazdát, elég jó bőrben van kívülről, hűtős, de azt el lehet adni róla 1-200-ért.
De sejtem, hogy ebből egy elfogadható állapotú ős szívó dízel lesz, becsületesen kurva sok km-rel, valahol az Aro és a VW T4 között.
Engem a rozsda nem zavar, ha nincs átrohadva, akkor csiszolom és festem ecsettel, teddy-hengerrel, letojom. Motor-váltó-futómű legyen egyben és ne legyen totál kifingva az utastér. Zárható raktér (platós kizárva), rendes, hasznavehető motorerő meg még esetleg a következő műszakin átcsússzon, ennyi a kitétel.
Mint mondtam az egyik lehetőség a majdnem új kurvasok pénzért,bár legutoljára vadiúj transit összeakadt a váltó.

Vagy nézel egy nagyon gányt nagyon olcsóért és felújítod,de ott meg a rozsda miatt szar az egész.
Van egy cég ahova járok mindig ilyen olcsó fosrakásokat vesznek és amikor járok arra szanaszét látok rendszeresen komplett főelemeket amiket cserélnek.Legutóbb motort,bontva,iveco.Kiállni nem merek vele hogy betolassak mert füstöl most is.
De az 1 milliónál olyan szinten van elhasználva az egész hogy beleülni is rettegés.
Ebben a kocsiban értelmet nyert a Tankcsapda szövege:

"Az országúton padlógázzal,
Roncsautóval majdnem 100-zal!"

Mondjuk kivitte a 120-130-at sík úton, de ott olyan érzés volt, mintha egy nyikorgó, fém repülő szőnyeg lenne, semmi kapcsolat az úttal, fékek szándék és jelzés értékűek.
Volt Opel Combo-m, még az ős, gömb Corsa elejű, 1.7 szívódezső Isuzu motorral, meghatározhatatlan mennyiségű km-rel, a kipufogó füst enyhén szivárgott be az utastérbe, de csak addig, amíg a karfiollá rohadt kasznit ki nem fújtam pur habbal mindenhol, utána csendesebb és illatosabb lett.

Na, ennél kell valami nagyobb és csak egy picivel jobb, pár évet kell csak kitartania.
a ceed-et csak ajánlani tudom én is, a környezetemben, akinek ez van hiba nélkül fut vele....
Ezektől tartok én is, októberre kell készen álljon a gép, szerintem kb addig is fog tartani a keresés. A vége meg egy 25 éves Iveco szívó dízel lesz, becsületes 1 millió km-rel.
Sok sikert.
A legtöbb eladó kisteher ami olcsó egy nagy halom fosrakás.
Volt olyan boxer amit az eladó beszélt le hogy ne vegyük meg.A hátsó ablakból láttam a virágokat alatta.
Akkor volt egy transporter,ami faszán autószerelő által felújítottnak hirdetve.
Gyakorlatilag lemázolták,a motor lehet fel volt újítva de olyan gyenge volt mint egy döglött teknős,a fék nem fogott,az olajlámpa folyamatosan égett,a szerelő szerint a felújításból megmaradt spén tömítette el az olajnyomás lámpát, menekültem futva.
Rengeteg nekem szállító cég sofőrjével beszélve az jött le hogy a karbantartásra simán sajnálják a pénzt és az időt.Ha fogy az olaj adnak a sofőrnek egy 5000-est hogy vegyen a teszkóban egy kanna olajat és hajrá.
Amikor meg összedől a rendszer mehet a hahura.
Amit lehetne azok a nagy flottával rendelkező profi cégek ahol tervszerű a karbantartás.De ezekhez nem fogsz odajutni mint sima kívülálló,feszívják a csókosok.
Ami még trendi hogy 3-4 éves külsőre kurvajól kinéző gépek amiken az elejétől kormányvédő van,benejlonozott kárpitok eltelik az az x idő bennevan tényleg 7-800e.Látom nap mint nap és visszapörgetve 300e-re kerül hirdetésbe.
Amelyik mostani ducaton látod hogy hámlik a festék fenn a tetőn,motorháztetőn és kilátszik az alapozó az már benne van a 700e ben.Ha 250-el hirdetik röhögj egyet.
Van olyan Transitos ahol csak kétszer folyt össze a víz és az olaj. Pedig szlovéniából megkímélve jött.
Tehát ha nem akarsz valahol bivalybasznádon várni egy trélerre 120e-ért valami újat keress inkább,rohadt drágán asisstance-al.
Vagy az olyan szánalmas csótányt keress mint amilyen a H100-asom.Az olyan baszott kényelmetlen genyó hogy lehetetlen vele 3-4 év alatt 700e-ret menni.Vagy csontváz nélküli gumiember ül benne,mert 100 Km és megdöglik egy európai fehérember benne annyira fáj.
Túlbonyolítja, szinte bármit lehet venni, ami karbantartott, nem tekert órás. Nálam most 3,5 tonna alatti kisteher projekt van, ócsóóón jót szegmensben. Iveco, VW, bármi játszik és nem zavar ha 5-6-700 ezer km van benne, csak legyen karban tartva.