0,0 volt van benne
olyan 4 hónapot állhatott nullás feszültséggel, de azért rányomok egy tuti nagyot a ruszki töltővel, csak ahhoz ki kell venni mert ha eldurran viszi a fél motort
ez is szünetmentes táp akku, teljesen zárt cucc
asszonynak évek óta mindig észhez tér a szünetmentes akku, bár az sosem sül ki 0 voltra mindig van benne 4-5 volt kb annyi hogy az olajláma tud világítani egy kicsit
Tedd fel töltőre hátha visszahozza az élők sorába. A gyáwán elég egy fél fordulat és már ketyereg is akár bekapcsolt lámpával. A fene sem gondolta volna, hogy ennyire megbízható.
egyik nap megpróbáltam beindítani a robogót de valahogy gyújtáson hagytam ősszel és az akku kuka lett az elmúlt pár hónapban
rugdosni meg nem volt kedvem
dobfékes, de amióta megvan sose láttam milyen belülről pedig 170ezret elment már nálam
le se tudom a dobot venni, pedig kellene mert nagyon szar hangja van
szerintem már elfogyott a vas is
Hátul dobfék? Na ahhoz nem értenek, pedig elég hisztis az után állítója, különösen az olcsó pofákkal, mert túlságosan rugalmasak.
Azon ritka alkalmaknál amikor szakemberre bíztam, mindig dolgozhattam utánuk.
az astra térkő nélkül is szar, pedig már 2 féle tárcsát próbáltam más betétekkel, úgy szar ahogy van
elöl megpakoltuk a műszerfalig haver törökülésben jött hazáig egész jól el volt osztva+ telinyomtuk a hátsó telót levegővel
persze kicsit farnehéz volt de nem vészes
a zsiguli jobban odabaszós volt mert annál lekopogott a vonóhorog addig raktuk csempével meg járólappal igaz azt csak 20 km hoztuk
Én vasat vittem ennyit.
Astra nem azért nem akart megállni mert fos a féke, hanem mert megemelkedik az eleje. Még a kormányzás is nehézkes volt, de ugyan ezen okból nem is gyorsult, szóval fő a biztonság
Nálad a 200 kiló utas csak javít a súlyponton.
Pontosan, nem akarok ilyenbe beleszaladni, eleve jó kapcsolatot ápolok úgy általánosan a yardokkal, engem kb. mindenért elengednek (jogsi-, biztosítás hiánya, stb)...nem akarom kihúzni a gyufát vagy egy teljes önköltséges karambol térítésbe bele szaladni. Azon a 200-300 ezren már nem múlik, emelek picit a jármű keresési kereten.
én egyszer vittem az astrával 700kiló térkövet+ 200 kiló utas
alig akart megállni.....
mondjuk az astrának hihetetlen fos a féke még a corsának is legalább 3x jobb
szóval ha túlrakod a kocsit cumi lesz nem csak a mérésnél akkor is ha valami buzi kijön eléd és telibe vered
Nagy eséllyel nem az, nem tudom mennyi a megengedett legnagyobb tömeg, bár egy ekkora autónak akár annyi is lehet, nem tudom. Viszont igen ritkán mérik meg, annyira ritkán, hogy eddigi pályafutásom során egyszer láttam a cinkotai úton, hogy cigó mergát futóval megpapucsoltak a szervek.
olyan 4 hónapot állhatott nullás feszültséggel, de azért rányomok egy tuti nagyot a ruszki töltővel, csak ahhoz ki kell venni mert ha eldurran viszi a fél motort
ez is szünetmentes táp akku, teljesen zárt cucc
asszonynak évek óta mindig észhez tér a szünetmentes akku, bár az sosem sül ki 0 voltra mindig van benne 4-5 volt kb annyi hogy az olajláma tud világítani egy kicsit