Ok, azt nem tudom, hogy egy kinti bontási papírt elfogadnak-e, talán el sem tudják olvasni, hogy egyáltalán mi az a papír és lefordítani meg nem biztos, hogy kötelességük. Persze ezt nem tudom csak belegondoltam a bürokrácia rögvalójába és így látom a lehetséges történetet.
kint van feljelentés és egy szerivizes által le van adva bontóban a németeknél
nem érné meg hazahozni+ szervizelni, kint meg ismét nem éri meg szervizelni szóval egy gazdasági totálkár
egy régi 8 szelepes astra, ősszel lett rátolva kb 200 pénz hogy kibírja a németbe való utat......
Sajnos attól még nem lesz végleg kivonva itthon, vagy bontási papír kell vagy el kell, hogy lopják természetesen rendőrségi feljelentéssel, lezárással stb.
Eladásnál nem, akinek január 1.-én a nevén van az fizeti az egész évet, erre van egy trükk, eladás előtt ki kell vonatni és akkor az átíráskor automatikusan újra forgalomba helyeződik (ha csak nem kéri az új tulaj is a kivonást) és akkor az eladő a kivonásig a vevő a forgalomba helyezéstől fizeti az adót, kamionos körökben ez nem ritka mivel ott nem kis pénzről beszélgetnek.
egyik ismerős eléggé megszívta, németben valakiknek nem tetszett a magyar rendszám és totálkárra verték az autóját
osztrákoknál már hallottam ilyenről de azok buzik, de már a németek is vadulnak
Jelenleg lógatom a lábaimat, hát ha hallok valami jó storyt
nem érné meg hazahozni+ szervizelni, kint meg ismét nem éri meg szervizelni szóval egy gazdasági totálkár
egy régi 8 szelepes astra, ősszel lett rátolva kb 200 pénz hogy kibírja a németbe való utat......
osztrákoknál már hallottam ilyenről de azok buzik, de már a németek is vadulnak
Ppocsi, még szerencse, hogy szép gyárök vagyok.