Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezzel nagyon nem értek egyet. Mikor fárad el? Elébb rohad el, mint hogy kidobja a lelkét.
Megis 200x tobb ember vesz gastra 1,6 benzinest.
A Japán olyan mint a Stihl fűrész: egyszer használatos. Ha megveszed újan és figyelsz rá akkor nagyon sokáig hű a nevéhez,de ha egyszer elfárad akkor inkább ki kell dobni,mint javítani...
Civic Type-R. Mazda 3 MPS, Mazda MX-5, Toyota GT-86, egyik sem V6 és hatalmas köbcenti mégis kurva jók!
Dehogynem,avensisben lampst,3 kiloba kerult a kofelverodes.
íííííes azaz, igazad van
Vannak új és régi TDI ,PDTDI-ik is a családban, de lehetne mesélni. Egyik rokonom 10 éve azt mondta, neki nem kell szutyok japán, végül mégis ott kötött ki.
És mit csinált? Szerelni nyilván nem kellett ha csak nem a törötteket.
Is300ban nincs kettos tomegu. Az a regi benzines. Is220dre gondolsz, de abba se 800, de teny h kurva draga
Sokan szidják a német dízelt,de csak azért mert soha nem rakták még be a seggüket egy jó állapotúba. Nekem volt 2005-ös 140-lovas 2.0-es Pd-s A3-am valós 90-ezer km-el. Az jó autó volt.
Nem tudom az okát,de leszarják. Pár napja arrébb kellett vele állnom,de úgy le volt merülve az akkuja,hogy művészet volt felnyitni a csomagtartóját. De amikor sikerült bebikázni megnéztem,hogyan is veszi magát egy ilyen porsche...
ő a szerelő..... a toyotában volt egy csomó évig
imerős, mi is sokáig kerestünk autót...
de nem volt ilyen....kb egy évig kínlódott vele legalább 150 ezer elment benzinre
jók a PDTDI-t (egy rakás sz@r) váltó 2.0TDI is, ha nem a szarrá hegyezettet veszi az ember... csak ezeket a longlife szervizciklusokat felejtse el az ember
Viszont ha kifogsz egy megkíméltet amiben valósan csak 300ezer körül van akkor bármelyik 1.9 pd motorral kimegy a világból. Nem hiába van kevés jó passat, németek már mindet lerugták, félmillió km beleszaladt 5 év alatt, eladta a töröknek az beletekert még 200at aztán eladta a magyarnak 200ezerrel az órájában.
Milyen jól tette....azóta nyilván fogalma sincs merre kell szerelőt keresni hanem csak beül és elviszi.
Benzinesből esetleg egy v6-ost de kisebbet semmiképp sem vennék. Lexus meg infiniti, fizesd meg. Egy ls300-ba 800körül van egy kettőstömegű szett, hát köszi szépen.
munkatársam passatot akart venni megnézett rengeteget(legalább 50 gépet) és mind fos volt
nem egynél ps-el javították fel a képet a hirdetésekben
aztán vett egy corollát......
Nekem nagyon tetszik! Az a durva, hogy milyen áruk van már a régi szocialista gépeknek. Valamelyik nap nézegettem az ezerötösöket és 500-tól 2 milióig vannak. Barkas 2 van fent, az egyik 450 a másik 1.5m.
Miért? Vagy nem tudni?
Gyengébb, mint a motorom ennyit elárulhatok!
Mazda, Lexus, Infiniti. ja és japán+ benzin! Dízel se kéne. Traktorba, haszonjárműbe oké, de személyautóba ne már...
Azért csendben jegyzem meg, hogy a német prémium márkáknak nagyjából azért van igen "jó" hírük, hogy 200e-nél elfossák magukat, mert a sok hülye km-t vesz és egy valós pl 400e km-nel eladhatatlanok a használt autók... A sok hülye, meg (uúgy mint a motorknál) nem állapotot vesz, hanem km-t... Utána meg csodálkozik, hogy a leganézott, félmillió km-es autóra rá kell költeni 2M-t, miközben csak 200e-t mutat az óra...
Naná!! s meg is érdemlem