Felmerült az örök dilemma.
Milyen bukót vegyek?
AGV K5 S tetszik kinézetre, de azt mondták elég "kínai". http://www.shox.hu/agv-k5-s-bu...
Szóval ilyesmi kéne, ilyesmi áron....aztán persze megveszem 30%-al olcsóbban Bécsben....de ez most mellékes.
Az kétrétegű elvileg olyan anyag volt ami a szivárgó kerozin hatására összehúzódva eltömítette a lyukat. Pár találatot ki kellett bírnia ezt tanultuk annó a Kiliánon, jártam fősulira és nem moslékért!
Valamikor a hadseregben bemásztam egy ilyen roncs vadászgép üzemanyagtartályába....bazmeg,akkora volt mint egy kis gardrób Meg valami fekete műbőrszerűséggel volt bevonva...úgy emlékszem....
3-as képen ott a gázkar a HVK ott lehet neki dundizni! Asszem 8 karika volt után égetéskor mert 8X72 forgólapát volt benne mind egyesével olajhűtéses tehát üreges a lapát, meg ugyanennyi állólapát is volt benne. A fúvócsőben hárman is kényelmesen elfértünk felülve téli repüléskor ha nem kaptunk melegedőt, ami ugye ritka volt.
De ha 200-repült órás nagy revízió megvolt, utána a laktanya pk szokta berepülni. Akkor max 14-15 perc után bemondták a toronyból 03-as 03-as érkezik töltése alap irány az egyesbe! Mivel elfogyott az összes keró. Ha jól emlékszem 16ezer méteren tudott 2.3 machot!
Amúgy a mostani vadászok sehol sincsenek , egy Mig-21 es hangjához , ill. a gyűrűket is ez rajzolja a legszebben ! Azt hogy háromszor annyi keró kell neki , innen lentről az sose látszott !
Nekem ismerős. Talán még ugrottam is belőle. Kisapostagon. Persze lehet tévedek
Milyen bukót vegyek?
AGV K5 S tetszik kinézetre, de azt mondták elég "kínai".
http://www.shox.hu/agv-k5-s-bu...
Szóval ilyesmi kéne, ilyesmi áron....aztán persze megveszem 30%-al olcsóbban Bécsben....de ez most mellékes.