Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Már meg is kérdeztem. Érdekes mód a HA-VER egy cessna lajstroma volt a kollégák szerint. Nem egy ilyen Ancsa
Ez hol
Nekem ismerős. Talán még ugrottam is belőle. Kisapostagon. Persze lehet tévedek
Most utaztam egy ilyenen. Azert megkerdeztem, hogy tuti e, es nem fogok e esetleg rajta megszulni
Én egy lazer kestrelt használok. Csak ajánlani tudom
A sok forumos tapasztalat alapján ne agv.
Felmerült az örök dilemma.
Milyen bukót vegyek?
AGV K5 S tetszik kinézetre, de azt mondták elég "kínai".
http://www.shox.hu/agv-k5-s-bu...
Szóval ilyesmi kéne, ilyesmi áron....aztán persze megveszem 30%-al olcsóbban Bécsben....de ez most mellékes.
Te katonatwiszt vagy (voltál) ? De hát akkor jól fizetett nyugdíjban a helyed, nem egy targonca volánjánál!
Na akkor irány Tinnye , Üvegtiger !
Nekem a seregből ez jutott ! KAFÉV 42es század ! 87-88 !
Az kétrétegű elvileg olyan anyag volt ami a szivárgó kerozin hatására összehúzódva eltömítette a lyukat. Pár találatot ki kellett bírnia ezt tanultuk annó a Kiliánon, jártam fősulira és nem moslékért!
Valamikor a hadseregben bemásztam egy ilyen roncs vadászgép üzemanyagtartályába....bazmeg,akkora volt mint egy kis gardrób Meg valami fekete műbőrszerűséggel volt bevonva...úgy emlékszem....
3-as képen ott a gázkar a HVK ott lehet neki dundizni! Asszem 8 karika volt után égetéskor mert 8X72 forgólapát volt benne mind egyesével olajhűtéses tehát üreges a lapát, meg ugyanennyi állólapát is volt benne. A fúvócsőben hárman is kényelmesen elfértünk felülve téli repüléskor ha nem kaptunk melegedőt, ami ugye ritka volt.
Pár kép a belsejéből.
jaj , de kipróbálnám milyen lehet , egyszer már keresgéltem , de nagyon drága !
Én is. Neki volt a legnagyobb feje baszki akkora bukó kellett neki! Ő volt az egyik hajózó aki repülhetett az akkori hadra fogott összes típussal!
De ha 200-repült órás nagy revízió megvolt, utána a laktanya pk szokta berepülni. Akkor max 14-15 perc után bemondták a toronyból 03-as 03-as érkezik töltése alap irány az egyesbe! Mivel elfogyott az összes keró. Ha jól emlékszem 16ezer méteren tudott 2.3 machot!
Én még láttam a Kocinski vagy mi a neve 21-esen !
A 23-as alaptöltéssel póttartályok nélkül 4700 lityi, ebből felszállásra elhasznált már 600-at!
Amúgy a mostani vadászok sehol sincsenek , egy Mig-21 es hangjához , ill. a gyűrűket is ez rajzolja a legszebben ! Azt hogy háromszor annyi keró kell neki , innen lentről az sose látszott !
Amit most csináltál, kérlek töltsd fel.
Azért mondom , valamelyik ringen megnézed élőbe , kipróbálod , egyszerű szerkezet , mint a faék !