mi nemrég ástuk ki az aknát mélyebbre a gyerekkel
eredetileg 170+5 centi volt csak kissé bemosódott, hullott bele ez-az az elmúlt 20 évben, plusz ott áskáltam amikor a napelem vezetékeit húztam be a házba
emiatt már akig fértem a kocsi alá
most 180 mély lett kényelmes, friss és üde
talajvíz még mindig 0 ilyen mélyen is....
a föld összes tudása koncentrálódik bennem
néha-néha úgy csinálok mintha tévednék, de ez csak azért van hogy úgy tűnjön nincs nagy különbség köztem és a többi nép között
a nép egyszerű nyelvén: ne legyetek irigyek
Én ma anyának az Audi-járól vettem le a féltengelyt , mert elrobbant a külső csukló ! Nem erőltetett a nevetés ,a,hidegben ,esőben , akna nélkül utcán ! 🤔
"én senkit sem akarok arról meggyőzni hogy a v2 szebb-jobb..."
Szebb tud lenni, csak az ma mar nem szempont. Letusszentik szurkere vagy feketere, be van dugva a vazcsovek vagy valami plasztik lofutty moge es csokolom.
Az általad említett többségben nem vagyok biztos, de abban, hogy a motorral közlekedők döntő részének majdnem mindegy, hogy mi hajtsa a járgányt.
Abban is biztos vagyok, ha ugyanazt a járművet lehetne mind a kétféle motorral szerelve kapni, azt vinnék, amelyik olcsóbb.
Nekem is inkább a V2 tetszik, de azt látom (legalábbis a környezetemben) hogy a többség szerint a soros blokkok a jobbak. Erre mondják hogy kinek a pap, kinek a papné.
ennyi joghurt után ez természetes
romlott tejet rásózni a népre nem kis feladat, de azt hogy még szeressék is, na ehhez már kell a másik fél agyának manipulálása is 😆
Hiresen nagy V2 szexualis hireben allok, de kenytelen vagyok egyeterteni azzal, hogy az elfokolt sorketto bizony V2-szeruen viselkedik (hasonlo furat/loket es hajtokar/loket aranyok eseten). Ha rendesen megtervezett kiegyensulyozo tengelyeket kap, akkor vibracioban sincs komoly elteres.
A V2 azert volt anno nagy truvaj, mert az egymas moge dugott hengerekkel karcsubb lehetett a blokk, mint egymas melle tett hengerekkel.
Csukott szemmel is érzed hogy műpinába dugtad a cerkát de a motornál nem veszed észre hogy a két henger egymás mellett vagy mögött van ha a karaktere hasonló.
Sokkal inkább számít a dugóátmérő, löket, lendtömeg, veztengely, gázreakció mint az hogy merre állnak a hengerek.
Mellesleg termodinamikai szempontból a sor2jobb is mert közel azonos a hőterhelésük hiszen egyik henger sincs szélárnyékban.
Ez butaság.
Egy motorkerékpárnál a v és sor2 között egyáltalán nincs akkor különbség, mint a guminő meg az igazi között.
Ezzel csak megpróbálod befolyásolni a többieket, csak hát... azok sem ma kezdték. A nyugdíjas elfekvőben talán elhiszik ezt.
én tudok.... de ezt már írtam