Olvastam hogy ebben a szegmensben akarnak viritani.De nem nagyon erdekelt.
Inkabb a 660 tigerbol kene egy erosebb 765 hogy a 09 tracerrel tudjon versenyezni.A 900gt nem 17.es kereku utcai turazo,inkabb koztes mint a honda afrika 1100.
Nem is kell 10éves koráig várni hogy rozsdas legyen. Persze ha nem nézel alá, nem is számít. Féket, futóművet kell javítani előtte is és nagy szopás az összerohadt csavarokkal szenvedni.
Messze van az urban legendtől mert ennek van valóság alapja. A 6-os, 5-öshöz képest javítottak sokat a mazdakon de még mindig rohadnak. Én emlékszem amikor a zsír új 5os mazdán ajtót kellett cserélni mert a hajóúton elrohadt. Akkor voltam tanuló egy mazda szervizben. Most jobb a helyzet de még mindig rohadnak és nem úgy mint most hasraütve mondom a vw-kbek a küszöbvégek, tipikus helyeken hanem fullba az alja az egész kocsinak.
Hát az meg azé nem kéne mert vagy négy éve ahogy kiszedik a hajóból lefujják pluszba az alját, ezt először a tengerparti észeki országok kérték de pár éve az ide érkezőket is lekezelik.
Próbáltam miníl mélyebbre ásni magam ebben mielőtt megvettem mert hát a mazda rozsda nem urban legend.
De egyébként az összes autó lengőkarja meg egyéb alsó vasak vakrozsdásak. A fordé is az volt, ez is kezd az lenni már, de az opel is.
Azért nem láttál még cx-et rohadni mert nem néztél alá 😂 2-3 éves autónak úgy néz ki az alja mint az én lassan 20évesemnek. Lehet hogy a sárvédő még nem lyukas, de az összes lengőkar, bölcső, stabilizátor viszont rozsdás.
ha ilyen önzetlenül tudnak segíteni akkor meg vagyunk mentve, egy stabil jövő alapja ez