engem a 390-ben már az abs is zavart, mivel nem vagyok idióta fel tudtam fogni hogy ez egy hasznos dolog, de akkor is zavart
biztos meg tudtam volna szokni, de nem mentem annyit vele hogy nen zavarjon
Nagyon nem mindegy ki min szocializálódik, ha egy tele földi jóval segítséggel motorozott akár az enyémre felül, lesz meglepi a 106 paci nulla comp kombóval.
Ez szerencsére még nem olyan, nem gs-t csináltak belőle. Itt azért nem oldja meg a helyzeteket, az utról jön visszajelzés de tény kényelmesebb és stabilabb lett.
mindent elkövetnek hogy az is tudjon motort venni aki alkalmatlan a motor vezetésre
most nem rád gondolok, hanem azokra akik csak ezek az "extrák" miatt nem dobják el a vasat az első 10 méteren belül
És ez még azon is túl mutat. Nagyobb féktárcsák más munkahengerek elektronikus futómű. Városi forgalomban le lehet engedni hogy leérjen a láb és ugy is marad, 110-nél visszaemel magától.
Nem szívesen. Nem tudom még milyen lesz a hazaút tetszett. Ez olyan elsőlátásraszerelem, de a tesztek úgy tűnik nem hazudtak. Kicsit szokni kell a sok elektronikát, mosfőztakatít, de a fék futómű kegyetlen jó
a félédes-félszáraz egész jó, hangulattól függ melyik jön be jobban, bár mostanában ha iszok akkor vöröset, a zweigelt egész jó még a környékbeli "pancsoltak" is
bár már vagy 3 éve nem hoznak be fos olasz borokat, a cukor is olyan drága hogy a szőlő olcsóbb, szóval javarészt szőlőből készülnek a borok felénk is
csak azt nem szabad inni amin valami nem szőlőnév van, pl koccintós, mámor stb, ezekben is van szőlő csak itt ebben minden benne van, még az a víz is amit a budin engednek le 😁
Szeressük, madarasba vettük ikea mellett. Ettem ma ott finom szarvas pörit. Régi 1esen jöttünk haza, sokkal jobb mint pályán. Odafelé siettünk le ne késse fiam a repülőt.
Én ráérek.