Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mindenben igazatok van!
Fontos a védőfelszerelés!
Ha elmegyek endurózni télen,nyáron,ősszel,tavasszal ugyan úgy öltözöm be!
Csizma,térdvédő,full páncél,sisak!
De utcán simán elmegyek atléta,rövidgatya kombóban!
Tudom mit kockáztatok..................de pont leszarom
Mai s láttunk nem egy "tanganyikai" motorost...
A 160 már nagyon vicces,le kéne szőrteleniteni magam.
Ez a jobbik eset. Ha véletlenül sikerül alföldi papucsban-tangában esni egyet, na az lehet az igazán megrázó élmény. (Nem kívánom senkinek - de láttam valamelyik nap pár motorost hasonló színvonalon felöltözni).
Nem sikerült.
Pláne ha sikerül egyet taknyolni is vele...
Baszki,a rövidgatya-polo-honda combo megrázó élmény.
Basszus kosarat kell cseréljek a gyárlátogatóson mert kezdenek elengedni a bordái.
Széles a világ,digóban lehet szopni a kutakkal.
Felesleges egymásba ér a f@szuk a kutaknak kicsiny hazánkban.
Melegíteni kell és úgy.
öreg szaki a tsz-ben mesélte,hogy a 20 literes kannának szokták épp csak bezárni az akasztós tetejét,kócból "gyújtózsinórt" csináltak, némi benzint hagytak a kannában és meggyújtották a kócot. mivel nem volt rendesen lezárva,nem nyomta szét,csak megpúposodott.aztán mikor Grisának odaadták a hordófejéskor,az csak vakarózott,hogy bálsoj,bálsoj
Nem lehet műanyag.
volt 60 km benne tankolástól,mikor elindultam Érdre Fvárról az M7-en.felértem,meg vissza és az első kútra úgy gurultam be....az m7-en pont felújították a kutat Velencénél,zárva volt.az FS-en négy pöcök kezdett el világítani,aztán villogva egyesével eltűnni. az utolsó is olyan rég villogott,hogy már láttam magam előtt,ahogy bőrbe verve éjjel tolom a cájgot
de aztán bevitt,jófej volt
Fujd fel 20 bárral.
Hirtelen felindulásból elkövetett "bírja ez még a következő kutig" volt.
Annyi ja. Lehetne pár literrel több.
14 liter? Olyan keveset csak igen ritkán szoktam tankolni. Pedig ugye lábon megy a malac a kútra. Átlagosan 17 és 19 liter között rakom tele. De ugye ilyenkor még matematikailag egy olyan 5 liter még lötyög a tankban valahol.
amit elég szarul sikerült kivitelezni
mert a próbára azért csak elvisz az ember egy kettespetnyi benzint
Nekem is 220-240 körül jelez a pilács csak ugye 14 lityis a tank ami elég kicsi még 1el kisebb mint a 620é volt.
amúgy engem sem ver földhöz a fogyasztás. Csak az idegesít egy picit hogy 200-240 Km után (Mert minden tankolás után nullázom a napi számlálót) Elkezd világítani a szegénység jelző lámpácska. Mert ugye nekem nincs benya szint jelzőm csak lámpácskám. mondjuk ha elkezd világítani akkor még olyan 50-60 m-re elég lehet a benya de nekem sincs kedvem ezt a nehéz dögöt az uccsó km-en tolni. Mondjuk elég vegyes. Pl érzésre az OMW-s benzint nagyon szereti frankón megy tőle és valahogy kevesebbet is kíván belőle. De ez lehet csak placebó hatás nem tudom.
Szerinted mi volt ez?
Főpróba.
Na ja nekem is van 1-1.5L különbség használattól függően
tesztelni kell, az sokkal kevésbé megerőltető mint tolni