Nekem csak pozitív tapasztalatom van a 955-tel. Ennek a hangja és nyomatékleadás egyszerűen megunhatatlan (előtte sor4-es gépem volt). Szóval a helyedben a 955-öt választanám.
Alkatrészellátással eddig nem volt gondom, a Triumph Budapestnél nagyon segítőkészek, de régebben pár dolgot angliából is rendeltem, azokkal sem volt gond.
Fogyasztása 5±0,5 liter körül mozog, de én elég kirándulósan nyomom.
Tartósság? Eddig csak 50eKm van a gépben, de ennek többszörösét biztos kényelmesen tudja.
Sziasztok, szerzett már Valaki küllőt? már egy hete nézem a google-t de semmi.. nem akarok egész szettet rendelni..amúgy 190es M4 es és egyenes..de még hasonlót sem találok, ami van az vagy rövid vagy hajlított
Bizony az enyém!
Én meg lent a soron vagyok mérnök.
Motorkiállításon láttam olyan tigrist mint a tiéd, ráültem és szerelem.
Majd 10 múlva, ha el akarod adni olcsón, mert öreg, majd jól megveszem.
Hello,
Azt hiszem az en vagyok, mar ha a Flexnel lattad
Csak helyileg vagyok itt, global IT csapatban vagyok.
Gondolom akkor a tied a Daytona, amit neha latok itt.
én a Rocket III-on lepődtem meg: azt hittem, hogy kizárólag "jaszkarizásra" való vitrin-motor, miközben halál nagy móka, és ha jó minőségű az aszfalt, akkor - bármilyen meglepő - kanyarodni is képes az a négy mázsás disznó...
ha van egy perced, dobnál egy e-mailt nekem (kutya kukac hegylakok.hu) a tigrisről lenne pár kérdésem - köszi!