Pontosan, most én is kicsit utánnaolvastam ennek a füldügós törpénetnek, eléggé komoly szélzajnak vagyunk kitéve! Minden képpen veszek is egy füldügót a héten. Neked van valami különleges? Vagy csak vettél egyet egy gyógyszertárban, vagy valahol? Olvastam a MR-ben egyről, direkt motorosoknak fejlesztették ki, a magas zajokat szűri csak meg, de a beszédhangot szinte tejesen átengedi. de majdnem 8000Ft...
Nem a szélvédelemmel van a baj. A gyári plexi is jól véd a széltől. A probléma inkább a turbulencia a sisak környékén. Nekem a Givi nagyon nem jött be, rettenetesen rángatta a sisakomat a szél. Ez egyébként teljesen egyén- és sisakfüggő.
OFF
Én mindig füldugóval motorozok, mert érzékeny a fülem a zajra. Ezt egyébként mindenkinek melegen ajánlom, aki nem akar visszafordíthatatlan halláskárosodást szenvedni. Sokan egyáltalán nem foglalkoznak ezzel, pedig az egyik legalattomosabb veszélyforrás, ami a motorosokra leselkedik. ON
Ahha így most jobban lehet látni, én még 8cm el magasabb vagyok,tehát nem lenne gond a magasággal. Képek alapján ez a plexi pont jó neked!? Lehet még rá magasabbat is venni?
Értem, láttam már előben többször akkor le is szűrtem, hogy milyen kis "kecses" de a 955 tiger sem volt vaskosabbnak mondható. A varacskos jóval szélesebb és nagyobb is egyben, de sztem semmiben sem jobb.
Lehet, hogy csalóka a kép. Én 180 cm magas vagyok, de a motor mögött állok és kicsit lejt az út. A Tiger 1050 nem egy hatalmas gép, inkább filigránnak mondanám, mondjuk egy Varadero mellett.
Itt van még egy kép, kicsit más szögből 3 dobozzal.
Fúúú tényleg jó ez a kép, néztem már több tigert élőben de most a képen nagyon nagynak tűnik ! Te milyen magas vagy?
A bukócsú és a doboztartó rendszer is jót mutat rajta. A hátsó lábtartók is gumírozottak ez is tetszik a gépen.
Nem osztanal meg egy kepet a gepedrol? Kivancsi lennek ra.
A 1050-es Tiger nekem is benne van a "latokoromben", mert 193cm vagyok es igazi ferfikent nezek ki rajta, csak sajnos meg nem eleg olcso, hogy megvegyem.
A 1050-es valóban nem terepmotor. Inkább olyan túragépnek mondanám, ami elmegy a legszarabb magyar aszfalton is és nem veri le a vesédet. Sőt, földúton is jól elboldogul, mert könnyű, jól irányítható gép. Egy Pirelli Scorpion Sync szerű gumival (pl Dunlop D270) meglepően jól elmegy a nem aszfaltozott utakon is.
Egy dolgot nem szeret: a laza talajt. Itt már probléma a 17 -es kerék. A terepjáró-képesség elmaradásáért cserébe viszont olyanmotort kapsz, ami legalább olyan sportos, mint mondjuk egy FZ1 és városban úgy lehet vele közlekedni, mint kevés nagymotorral.
Ami azt illeti, én általában utassal megyek, szóval nekem tökmindegy, hogy lehetne-e komolyabb terepre is menni, mert nem a motor lesz a szűk keresztmetszet. Ahová nem tudok a Tigerrel bemenni, oda egy GS1200-al sem tudnék.
Az 1050-es blokk pedig talán a legjobb utcai 1000-es blokk, amit egy ilyen típusú motorba bele lehet tenni. Bármit próbáltam ebben a kategóriában, a cipőfűzőjét nem kötheti be a 1050-nek.
Igazából a 955 Tiger után kicsit félve vártam, milyen lesz az 1050-es. A 955 egy igazi túraendúró, erős, könnyűnek mondható, magas, nem túl széles és nehéz mint a (gs és az új ténéré), de nem is egy kanyarvadász. Amikor megláttam az 1050-est tetszett,most is tetszik, de kicsit úgy éreztem, számomra jobban feküld volna, ha csak egy 1050-es blokkot dobnak a 955ös vázba, kisebb módosításokkal, egy kis ráncfelvarrással. De még soha nem próbáltam az 1050-est, akkor majd lehet megváltozik a véleményem
Hát igen a ktm rohadt magas,pláne az enyém az S-es verzió.Én 177 vagyok de esélyem sincs a lábam lerakni mindkét oldalt,de végülis minek is motorozni kell vele,nem lökdösni.:D
Hát igen, inkább terepes a ktm. Akkor ez van. Gondolkozom egy 955 tigerben, jó lenne, én aszfalton szeretek túrázni inkább, de néha jó lenne leszaladni a foldútra. Meg kinézni azokra a helyekre amerre régebben endúrózgattam. Magasságom miatt is jobb lenne. Mentem már Jana gépével, bár csak tatán a kempingben:D Tetszett az üléspozíció és hogy szinte észre sem vette a felvőrendőröket. Majd egyszer lehet...
Csáá
Azért követtem el ezt a gaztettet mert nagyon sokat terepeztem a tigrissel is és így ésszerűbb választás az LC8.Aszfalton a tigris jobb,kényelmesebb,gazdaságosabb.Az LC8 iszonyatosan ideges,kemény és a fogyasztása az 6,5-10l között mozog,de cserébe szétszedi az aszfaltot,terepet egyaránt.
Szia, függ azért a tempótól is, de tény, hogy a legfontosabb mennyire forgatod, és mennyire keményen gyorsulgatsz vele. Oké köszi az infót, nem mintha holnap lenne eselyem, hogy vegyek egyet, vagy akár ebben az évben, de érdekelt. Köszi
Én még nem találtam meg az ideális plexit, de az itt kapható kerettel : http://www.palmer-products.co.... egész jó a helyzet.
Nem a szélvédelemmel van a baj. A gyári plexi is jól véd a széltől. A probléma inkább a turbulencia a sisak környékén. Nekem a Givi nagyon nem jött be, rettenetesen rángatta a sisakomat a szél. Ez egyébként teljesen egyén- és sisakfüggő.
OFF
Én mindig füldugóval motorozok, mert érzékeny a fülem a zajra. Ezt egyébként mindenkinek melegen ajánlom, aki nem akar visszafordíthatatlan halláskárosodást szenvedni. Sokan egyáltalán nem foglalkoznak ezzel, pedig az egyik legalattomosabb veszélyforrás, ami a motorosokra leselkedik. ON
Lehet, hogy csalóka a kép. Én 180 cm magas vagyok, de a motor mögött állok és kicsit lejt az út. A Tiger 1050 nem egy hatalmas gép, inkább filigránnak mondanám, mondjuk egy Varadero mellett.
Itt van még egy kép, kicsit más szögből 3 dobozzal.
A bukócsú és a doboztartó rendszer is jót mutat rajta. A hátsó lábtartók is gumírozottak ez is tetszik a gépen.
Nem osztanal meg egy kepet a gepedrol? Kivancsi lennek ra.
A 1050-es Tiger nekem is benne van a "latokoromben", mert 193cm vagyok es igazi ferfikent nezek ki rajta, csak sajnos meg nem eleg olcso, hogy megvegyem.
Koszi,
Ratesz
Egy dolgot nem szeret: a laza talajt. Itt már probléma a 17 -es kerék. A terepjáró-képesség elmaradásáért cserébe viszont olyanmotort kapsz, ami legalább olyan sportos, mint mondjuk egy FZ1 és városban úgy lehet vele közlekedni, mint kevés nagymotorral.
Ami azt illeti, én általában utassal megyek, szóval nekem tökmindegy, hogy lehetne-e komolyabb terepre is menni, mert nem a motor lesz a szűk keresztmetszet. Ahová nem tudok a Tigerrel bemenni, oda egy GS1200-al sem tudnék.
Az 1050-es blokk pedig talán a legjobb utcai 1000-es blokk, amit egy ilyen típusú motorba bele lehet tenni. Bármit próbáltam ebben a kategóriában, a cipőfűzőjét nem kötheti be a 1050-nek.
Intézd a dolgokat Ratesz!
Szoval arra gondoltunk Csibuval, hogy vonjuk mar ossze az ossze Triumph-os topicot egy nagy TRIUMPH topicca.
Mit szoltok hozza? Ha jon 2-3 OK valasz, akkor irok az adminnak es par perc alatt megoldjak a kerdest.
Triumphos udvozlettel: Ratesz
Azért követtem el ezt a gaztettet mert nagyon sokat terepeztem a tigrissel is és így ésszerűbb választás az LC8.Aszfalton a tigris jobb,kényelmesebb,gazdaságosabb.Az LC8 iszonyatosan ideges,kemény és a fogyasztása az 6,5-10l között mozog,de cserébe szétszedi az aszfaltot,terepet egyaránt.
Elnézést, hogy reklámozok, de a Google még nem dobja ki, de rajta vagyok az optimalizáláson...
Szóval:
www.triumphszerviz.hu
Gyári műszeres vizsgálat, szakszerű, több éves szakmai tapasztalattal szervízelés (Triumph, Moto Guzzi és a Kawa kivételével a japánokat is!)
Üdv. mindenkinek!
Ne ide válaszoljatok, ha kérdés van, hanem a weboldalunkon keresztül, mert ritkán vagyok itt. Köszi!