Ja és még valami. Német autópályán 170-nél sem eszik 6- 6,5 liternél többet, dobozokkal. Nem a tempó számít, hanem hogy mennyire gyakran pörgeted végig a teljes fordulatszámon.
Hát az a helyzet, hogy a 1050-es blokkal nehéz nem "folyamatos gyorsulgatással" közlekedni :)
Viccet félretéve:nekem a TOR (gyári tuning) program van feltöltve az ECU-ba, nem a standard. Ez egy kicsit gazdagabbra veszi a benzin-levegő keveréket alacsonyabb fordulaton, így kicsivel többet fogyaszt, de cserébe alul sokkal combosabb. Nálam szinte semmi különbség nincs, ha utassal, vagy utas néklkül megyek. 130 km/h, 2 személy, 3 kemény dobozzal felpakolva kb 5,5- 6 litert eszik. Országúton is nagyjából ennyi. Egyedül ugyanez inkább 5,5.
Egyébként teljesen vérmérséklettől függ. Én városban nem szoktam vadulni. Ehhez kimegyek egy elhagyatott elkerülőszakaszra és ott gyorsulgatok. Ebben a vegyes használatban 7 liter körül van a fogyasztás, de sikerült már 8-at is "kigyilkolnom" belőle.
Ha a gyári standard befecskendező-programot használod, akkor ebből vonjál ki kb fél litert mindenhol. Ja és én nagy plexit használok (házi). Egyszer nyáron naked biket csináltam belőle, azaz plexi nélkül jártam pár hétig. A fogyasztás fél literrel esett vissza, így annyit evett, mint a gyári programmal. Az alá szerintem nemigen fog menni. Egy nagyon combos, mindenhol egyenletesen húzó literes blokkról van szó.
Benzinfogyasztás! Nekem eddig a legjobb autópálya 120-130km/h tempónál 4.2, kétszer egymás után produkálta ugyanezt. amúgy 5-5.5/100km. Erdélyi túrák alkalmával két személy,3 doboz akkor 5l. Autópálya folyamatos 170nél 6literrel beéri. Hihetetlen:D De már sikerült folyamatos gyorsulgatással 7 litert is megetetni vele egyszer kétszer, de ahoz folyamatos mátra kell!
Szia, nekem egy Sprint 955i RS van, 27ezerrel vettem most 62 van benne. Néha álmodozom az új tigeren:D, és érdekel. Mit jelent az, hogy csipeget az olajból!? Nekem 10.ezer km alatt 6dl olajat eszik. Mindig is ennyit evett. Köszi a gyors választ!
Most 15,000 km van a motoromban. Sajnos az utóbbi időben nincs sok időm menni vele. Túl van a kötelező szervízeken és elfogyasztott egy garnitúra gumit. Érdekes módon az első kopott meg jobban, nyilván az erős fék miatt.
A 1050-es blokk sok kellemetlen meglepetéssel nem fog szolgálni, mert ugyan a Tigerben új, de a Triumph más gépeiben már régóta szerepel és nagyon tartósnak mutatkozott. Az olajszintre figyelni kell, mert előfordulhat, hogy 2000-3000 km után egy decit uténa kell tölteni, de ez teljesen normálisnak számít ennél a blokknál, az élettartamot nem befolyásolja.
Az én motorom lényegében semmiféle jelét nem mutatja az öregedésnek, maximálisan elégedett vagyok vele. Túl vagyok pár hosszabb túrán is és volt olyan nap, hogy 1200 km-t mentem vele utassal. Mikor leszálltam a gépről, egyáltalán nem voltam megviselt és ezt már motorról eddig nem tudtam elmondani.
Elsőre talán nem szúr szemet, de a Tiger egy nagyon kényelmes, hosszú távon is jól motorozható gép. Az, hogy élménymotor, az egy rövid úton is kiderül, de nekem hosszabb távú túrákon is nagyon bevált és városban is könnyen kezelhető.
Van pár extra, amire érdemes beruházni: Hid xenon (kötelező, mert a gyári világítás életveszélyes), bukócső (magas motor, jól jöhet ha elborulna), erősebb rugók a futóműbe (szerintem klasszisokkal jobb lett tőle a motor kezelhetősége) és valami nem gyári plexi.
Szeva Rudo, most látom, hogy átáltál az osztrák masinákhoz!? Na milyen? Látom a motorozz.hu legalább szalad a topik rendesen... Kíváncsi vagyok ki fog válaszolni?
Szia, megvan még a Triumph Tiger? Azért egy két dolgot írhatnál róla! Kíváncsi vagyok mit bír az 1050 es blokk! Már beszéltem egy két tulajdonossal nekik tetszett, de még eléggé kevés km volt eddig mindben. Te hol jársz km-ben. Én már túl vagyok a 62.000km-en a 955-ös blokkal. Várom a választ. Üdv.
Sziasztok, 2001-es Triumph Sprint 955i Rs hez keresek első hátsó lábtartókat, gumírozottat. Amik érdekelnek, az én tipusom első lábtartói v. az ST első lábtartói, tiger v. trophy lábtartói. Ezekből az újabb és régebbi típusok is megfelelnek! Köszi
Hát én nem a "különcködés" miatt vettem Tigert, hanem mert kataegóriájában ezt tartottam a nekem legmegfelelőbb motornak. Azért nem vettem korábban ilyet, mert a magyar kereskedői és szervíz háttér hihetetlen szar, egy szégyen az egész, a hozzáértés netovábbja az egész. Az alaktrészárak egyszerűen nevetségesek, egy első fékbetét garnitúrára 50ezer forint + munkadíjat mondtak. De aztán ausztriai szervízeléssel megoldom a garanciális időszakot, utána meg elviszem a egy profi magyar motoros szakihoz.
Tiger vásárlásakor gondolkodtam a varadéron, de az azért túl nagy lett volna, a GS volt a másik nagy favorit, de annak ára irreális.
Az első olajcserénél nem húzták meg az olajszűrőt, így azt majdnem elhagytam, még jó, hogy észrevettem az olajcseppeket a garázsban.
Hi
Gratula a motorhoz!
Vannak még akik kerülik a tömeget és van önálló véleményük.
Az enyém is nyikorgott aztán rendeltem bele a nagyvas.hu-ról angol betéteket azokkal tökéletes.
most augusztus óta van egy Tiger 1050-esem. 0 km-esen hoztam be Németországból, de 2007/9 havi. 6.800 km-t nyomtam már bele különböző külföldi túrákon, és egy kis dolog zavar, hogy a fék nyikorog. Van ötletetek, hogyan lehetne ezen segíteni? A magyar márkakereskedés kuka ehhez is!
Köszi!
Segítsetek!
Tiger 955i alkatrészekre volna nagy szükségem. OLcsón vagy bontva valahonnan. fejidom,fejidom tartó,műszerfal,meg az elejére bármi ami van.
Egy bringással ütköztem vétlenül,senki nem fizet egy forintot sem.Én még lábadozom, de jó volna még idén menni 1-et. Köszi minden tippet.
kiszsolo@gmail.com
Szeva Rudo! 2008 júli 11-12 Tata! nem feledni! :) jönni! inni! enni! BULI!
Most találtam rá erre a nem nagyon pörgő főrumra, de gondoltam írok már ide ha már..
Visszaolvasva azért kaptad az észosztást rendesen a Triumph-al kapcsoltban! :) Aki nem tud normális motort venni, az így jár! Dehát ki normális ki nem a mai világban?
üdvözlettel: ERP
Viccet félretéve:nekem a TOR (gyári tuning) program van feltöltve az ECU-ba, nem a standard. Ez egy kicsit gazdagabbra veszi a benzin-levegő keveréket alacsonyabb fordulaton, így kicsivel többet fogyaszt, de cserébe alul sokkal combosabb. Nálam szinte semmi különbség nincs, ha utassal, vagy utas néklkül megyek. 130 km/h, 2 személy, 3 kemény dobozzal felpakolva kb 5,5- 6 litert eszik. Országúton is nagyjából ennyi. Egyedül ugyanez inkább 5,5.
Egyébként teljesen vérmérséklettől függ. Én városban nem szoktam vadulni. Ehhez kimegyek egy elhagyatott elkerülőszakaszra és ott gyorsulgatok. Ebben a vegyes használatban 7 liter körül van a fogyasztás, de sikerült már 8-at is "kigyilkolnom" belőle.
Ha a gyári standard befecskendező-programot használod, akkor ebből vonjál ki kb fél litert mindenhol. Ja és én nagy plexit használok (házi). Egyszer nyáron naked biket csináltam belőle, azaz plexi nélkül jártam pár hétig. A fogyasztás fél literrel esett vissza, így annyit evett, mint a gyári programmal. Az alá szerintem nemigen fog menni. Egy nagyon combos, mindenhol egyenletesen húzó literes blokkról van szó.
A 1050-es blokk sok kellemetlen meglepetéssel nem fog szolgálni, mert ugyan a Tigerben új, de a Triumph más gépeiben már régóta szerepel és nagyon tartósnak mutatkozott. Az olajszintre figyelni kell, mert előfordulhat, hogy 2000-3000 km után egy decit uténa kell tölteni, de ez teljesen normálisnak számít ennél a blokknál, az élettartamot nem befolyásolja.
Az én motorom lényegében semmiféle jelét nem mutatja az öregedésnek, maximálisan elégedett vagyok vele. Túl vagyok pár hosszabb túrán is és volt olyan nap, hogy 1200 km-t mentem vele utassal. Mikor leszálltam a gépről, egyáltalán nem voltam megviselt és ezt már motorról eddig nem tudtam elmondani.
Elsőre talán nem szúr szemet, de a Tiger egy nagyon kényelmes, hosszú távon is jól motorozható gép. Az, hogy élménymotor, az egy rövid úton is kiderül, de nekem hosszabb távú túrákon is nagyon bevált és városban is könnyen kezelhető.
Van pár extra, amire érdemes beruházni: Hid xenon (kötelező, mert a gyári világítás életveszélyes), bukócső (magas motor, jól jöhet ha elborulna), erősebb rugók a futóműbe (szerintem klasszisokkal jobb lett tőle a motor kezelhetősége) és valami nem gyári plexi.
Mire lennél részletesebben kíváncsi?
Amennyiben nem akarsz terepre merészkedni szuper,ha igen akkor a GS,vagy a régebbi Tiger jobb lett volna.
Tiger vásárlásakor gondolkodtam a varadéron, de az azért túl nagy lett volna, a GS volt a másik nagy favorit, de annak ára irreális.
Az első olajcserénél nem húzták meg az olajszűrőt, így azt majdnem elhagytam, még jó, hogy észrevettem az olajcseppeket a garázsban.
Gratula a motorhoz!
Vannak még akik kerülik a tömeget és van önálló véleményük.
Az enyém is nyikorgott aztán rendeltem bele a nagyvas.hu-ról angol betéteket azokkal tökéletes.
most augusztus óta van egy Tiger 1050-esem. 0 km-esen hoztam be Németországból, de 2007/9 havi. 6.800 km-t nyomtam már bele különböző külföldi túrákon, és egy kis dolog zavar, hogy a fék nyikorog. Van ötletetek, hogyan lehetne ezen segíteni? A magyar márkakereskedés kuka ehhez is!
Köszi!
Plexim,index-em,váltókarom van ha érdekel.
Tiger 955i alkatrészekre volna nagy szükségem. OLcsón vagy bontva valahonnan. fejidom,fejidom tartó,műszerfal,meg az elejére bármi ami van.
Egy bringással ütköztem vétlenül,senki nem fizet egy forintot sem.Én még lábadozom, de jó volna még idén menni 1-et. Köszi minden tippet.
kiszsolo@gmail.com
Most találtam rá erre a nem nagyon pörgő főrumra, de gondoltam írok már ide ha már..
Visszaolvasva azért kaptad az észosztást rendesen a Triumph-al kapcsoltban! :) Aki nem tud normális motort venni, az így jár! Dehát ki normális ki nem a mai világban?
üdvözlettel: ERP
Alkatrész 1 triumphoz? Hihetetlen.
Érdeklődnék közületek van-e valakinek 1050-es Triple-je és milyen élményei vannak vele kapcsolatban!
Köszi
Bár még nem akarok motort cserélni, de szeretek próbálgatni.