Az új Triumph importőr megnyitotta motorkerékpár szalonját és szervizét a Ligetvárosban. (1071 Budapest, Damjanich u. 11-15.) Várunk minden Triumph motor iránt érdeklődőt és már elkötelezett tulajdonost a szalonba és motorjaikat a szervizünkbe tavaszi felkészítésre, állapotfelmérésre és olajcserére.
Ha kérdésetek lenne Triumphokkal kapcsoltaban várunk titeket személyesen vagy itt ezen a fórumon is igyekezni fogok kérdéseitekre válaszolni.
Hat sok motor jobb nala! Nagyon lehet szeretni a GS-t, de tobbek kozott ez a CBR is egz nagy ugras lesz. Sokkal jobb futomu, bikabb blokk es csoda fekek a Hondan. Bele fogsz szerelmesedni!
Mit is mondhatnék róla, két évig volt nálam, újként sikerült bejátszani, gyakorlatilag ezidő alatt csak egy gond ütötte fel a fejét: a vezérműlánc feszítőt kellett garanciában cseréltetni - de ez "köztudottan" cbr betegség. Ami fontos lehet, hogy találkoztam amerikai belpiacossal és valahogy az szarabbul vette a fordulatot, mint az enyém anno. Lehet abba a sima F blokk volt, nem tudom. Csak azért mondom, mert az FS-nek erősebb titán szeleprugói vannak, a kuplung is bikább (7 tárcsás ha jól emléxem), hátsó futómű is erősebb,valamint kb 1000-el többet tud pörögni mint a sima F. A fék isteni, a futóműve közúton nagyon jó, de pályán akkoriban jobb volt az R6 és a gixxer is (ugye később hozta ki a Honda igazi penge pályagépnek a 600RR-t). Maga a motor NAGYON kezes, selymes járású, igazi precíziós japán gép. Csak szuperlatívuszokban tudok róla beszélni, nagyon jó gép volt, imádtam. Pályáztam is vele, én 2:10-et tudtam az Hring új vonalán, mindig kiszámíthatóan viselkedett. Fogyasztása Alpokban osztrák benzinnel 3.8 (!) is volt, de pályán sima 12... 5,5 körül el lehetett vele karikázni. Vásárlásnál a szokásos dolgokat nézd: sima indulás hidegen is (ha meleg a motor mikor mész - gyanakodj), kulturált blokk hang, kormánynyak ne lógjon, általános állapot (lánc, idomok voltak-e szerelve, lepattant műanyag darabok pályázás gyanúsak, stb). És sokat kérdezz: szerintem ez a kulcs, hogy megismerd az eladót, mert sokat el fog árulni arról, mennyire szereti a gépét. Ja, és a blokk nagyon bírja, ha nincs szétpályázva, akkor remélhetőleg nem lesz vele gond.
Én Zalaegerszegre adtam el, UCV022 volt a rendszáma kb. 13e km-el - szóval ha találkozol vele az első két éve rendben volt vele.
Hali Ratesz.
Most nézem a képeidet és látom hogy volt CBR600FS-ed. Hétfőn megyek egyet megnézni, írnál róla pár sort? Tapasztalat, mire figyeljek vételkor, betegség, stb...
Előre is köszönöm és boldog ünnepeket.
Neked is boldog karácsonyt! Nagyon bízom benne, hogy sok örömet fog szerezni! És talán jövőre összefutunk valami szerpentinen és megcsodálhatjuk a gépsasokat.
szia, ha esetleg még nem voltál a gépért, az enyémet meghalgathatod bármikor. Már amúgy sem volt beindítva egy ideje. Meg egy két dolgot el tudok neked mondani ezekről a gépekről. persze csak csupa jót:D
egyeb dolog van, amire figyelni kellene? Most szombaton fogok elvileg erte menni, mert varjak meg kintrol a forgalmijat. Ja barcika nem a szomszedban van sajnos.
Vagy meg a masik, hogy az index forumon szolsz az embereknek es ott barmely 955i-s blokkos kollega segithet. Egyebkent olyan "VFR-es" hangja van inditasnal, de szepen kell jarnia melegen, hidegen pedig kulturaltan emeli az elektronika fordulatot. Szedbben muzsikal mint egy kawa... Eloszor zajosabb, de semmi csorges. Egyebkent a Kazinbarcikain gyari dob van, szoval szepen hallanod kell majd a blokk hangokat is. Az enyemnel meglehetosen elnyomja a sportdob ezeket. Mindenkeppen hidegen inditsd a gepet, semmikeppen se melegen. Nekem pl. csak 2-ra indul (valszeg egy szelep atnezetes meg kell, mert elotte meglehetosen meg volt gyepalva palyan a Talma Gergo altal). De lattam indulni hidegen Daytonat es ugyanugy kell rajtolnia, mint egy japannak. Sok szerencset! (Egyebkent nagyon kivancsi vagyok ra en is... kar, hogy Kazinczbarcikan van a gep).
Hali, nagyon szivesen megmutatnam, de mar eltettem telire (akku kiveve, felbakolva) egy baratom futott pincejebe es nem egyszeru kiszedni (tobb moci egymas mellett).
Hello Ratesz, nem lenne megoldhato, hogy megnezzem a gepedet, hangjat meghallgatni, meg reszleteiben megnezni, hogy legalabb lassam milyennek kell lennie ha jo?
Hat a tankon van 127 darab abra! :))) Nekik meg azt is el kell magyarazni melyik a bal kezuk... De komolyra forditva a szot: az en gepemen nincs ennyi matrica. Az 5. kep USA Solo Mobil feliratra gondoltam. De persze ez nem 100%. Valamint van egy feliratozas a kipufogo aljan, azt is meg kellene nezni, azon is van E ill US azonosito es a matrica a fejidom oldalan is infromativ lehet.
Megérkezet a Tiger 800 XC megtekinthető a bemutatótermünkben!
www.triumphbudapest.hu
Az új Triumph importőr megnyitotta motorkerékpár szalonját és szervizét a Ligetvárosban. (1071 Budapest, Damjanich u. 11-15.) Várunk minden Triumph motor iránt érdeklődőt és már elkötelezett tulajdonost a szalonba és motorjaikat a szervizünkbe tavaszi felkészítésre, állapotfelmérésre és olajcserére.
Ha kérdésetek lenne Triumphokkal kapcsoltaban várunk titeket személyesen vagy itt ezen a fórumon is igyekezni fogok kérdéseitekre válaszolni.
www.triumphbudapest.hu
Jó időt és balesetmentes közlekedést kívánok.
Látom GS500-ról váltasz - csupa-csupa jó döntés!
Mit is mondhatnék róla, két évig volt nálam, újként sikerült bejátszani, gyakorlatilag ezidő alatt csak egy gond ütötte fel a fejét: a vezérműlánc feszítőt kellett garanciában cseréltetni - de ez "köztudottan" cbr betegség. Ami fontos lehet, hogy találkoztam amerikai belpiacossal és valahogy az szarabbul vette a fordulatot, mint az enyém anno. Lehet abba a sima F blokk volt, nem tudom. Csak azért mondom, mert az FS-nek erősebb titán szeleprugói vannak, a kuplung is bikább (7 tárcsás ha jól emléxem), hátsó futómű is erősebb,valamint kb 1000-el többet tud pörögni mint a sima F. A fék isteni, a futóműve közúton nagyon jó, de pályán akkoriban jobb volt az R6 és a gixxer is (ugye később hozta ki a Honda igazi penge pályagépnek a 600RR-t). Maga a motor NAGYON kezes, selymes járású, igazi precíziós japán gép. Csak szuperlatívuszokban tudok róla beszélni, nagyon jó gép volt, imádtam. Pályáztam is vele, én 2:10-et tudtam az Hring új vonalán, mindig kiszámíthatóan viselkedett. Fogyasztása Alpokban osztrák benzinnel 3.8 (!) is volt, de pályán sima 12... 5,5 körül el lehetett vele karikázni. Vásárlásnál a szokásos dolgokat nézd: sima indulás hidegen is (ha meleg a motor mikor mész - gyanakodj), kulturált blokk hang, kormánynyak ne lógjon, általános állapot (lánc, idomok voltak-e szerelve, lepattant műanyag darabok pályázás gyanúsak, stb). És sokat kérdezz: szerintem ez a kulcs, hogy megismerd az eladót, mert sokat el fog árulni arról, mennyire szereti a gépét. Ja, és a blokk nagyon bírja, ha nincs szétpályázva, akkor remélhetőleg nem lesz vele gond.
Én Zalaegerszegre adtam el, UCV022 volt a rendszáma kb. 13e km-el - szóval ha találkozol vele az első két éve rendben volt vele.
Remélem segítettem, üdv,
Ratesz
Most nézem a képeidet és látom hogy volt CBR600FS-ed. Hétfőn megyek egyet megnézni, írnál róla pár sort? Tapasztalat, mire figyeljek vételkor, betegség, stb...
Előre is köszönöm és boldog ünnepeket.
A hangja meg pont úgy jó, ahogy van!
Igen, a manual a google-ban az első találat.
Sok balesetmentes km-t kívánok!
Megvettem ezt a kek masinat, lenne par kerdesem:
User maualod nincs esetleg hozza?
CR9EIX megy bele?
Koszi Janav
Amig eljon a tavasz, remelem a rendszam is meglesz