Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És gondolom akkor teljesen mindegy volt ho miet csak legyen egy.
jó,jó már látom!
miért Jani?
Jani, én nem azért vettem a motort, hogy nézzenek, hanem azért, hogy ÉN élvezzem.
Előző motorom se volt épp tömegcikk.Félreértést elkerülve én nem vagyok a japcsik ellen,csak szeretem emberekben és gépekben egyaránt az egyéniségeket.
na tűnjünk innen mert elég topikban offoltunk már!
hát ide bujtatok
Se**em beeee!
Beeeee!
Ééééééés, akkor mi van bammeg?
mert többen tudják mi a jó
akkor csak azért van tiger-ed,mert másnak nincs?
engem baromira nem érdekel,kinek van még hasonló motorja,ha nekem tetszik,miért ne tetszhetne másnak is?
Gino: a gsr sűrűbben jön szembe veled,mint egy tl.
Azt,hogy felétek miért csak 2db van belőle nem tudhatom,de valőszinűleg az az oka ho ilyen teljesítményű motort negyed ennyiért is lehet kapni.Dehát az ugye rizzsel megy. Álltalában a mai motorosok közt az a Jani akinek a legerősebb a motorja.
Az meg hogy páváskodás vagy nem,akár hiszitek akár nem nem érdekel ki mennyire néz az viszont annál jobban idegesít ha több éves sporolásom tárgya 5kilóméterenként szembe jön velem.
Én sem azért motorozom, hogy megnézzenek!

Aki azért nézi a motorosokat az utcán, hogy melyik milyen régi és egyedi motorral megy, valamint mennyire van egyénisége, annak ajánlom a közlekedési múzeumokat!
Ott nagyobb előfordulása van az ilyen motoroknak, mint az utcán. Az utcán elég sokat kell várni, hogy lásson egyet.

Szerintem....
Engem abszolut nem érdekel ki néz meg,meg ki nem a tömegmotoromon! Nem vagyok páva!
Egy Triumph-ban és még a többi más mára szinte elfelejtett motormárkákban az egyedisége, a múltja a szép!
Tudjátok ha egy ilyen motorral mész az utcán akkor garantálom, hogy mindenki megnéz! És mi a helyzet a "tömeg" motorokkal? Kicsit már uncsi!
Minden tiszteletem a márka iránt és biztos vagyok benne, hogy nem bánod meg, hogy mellette döntöttél!
Sajna TL-hez nincs annyi cucc Bár nincs is rá szükségem.
És nem furcsa,hogy jobbkormányos? mert angol,igaz?


Ha mindenki elismeri és jó,miért csak 2-ről tudok itt a környékünkön?
Superbike-ban magasztalták,de tudjuk,hogy a lap is angol kézben van.
Amúgy abban nincs vita,hogy patinás gyár a triumph!
Nem kekeckedésként,de miért pont ezt vetted?
Hi kicsi10!
A megbízhatóságáról azt tudom mondani amit a neten olvastam,ho nem ritka a 100000km-t minden probléma nélkül futott gép.Az enyémben csak 9000 van nyáron vettem. Alkatrészellátás jó (árban mint a BMW,szóval kurva drága),de remélem soha nem kell megtapasztalnom.
Ja,hogy nem elterjedt,de mindenki ismeri és elismeri.(illetve csak a hozzáértők)
Egyébként meg gratulálok te lettél a 992745. suzuki tulajdonos.Nézd a jó oldalát lessz hozzá alkatrész a bontóban.Hengerfej lengéscsillapító most akciós.
szia!
gratulálok a motorodhoz!.
Nekem egy újságban tűnt fel, egy tesztben hasonlították össze más szintén nem "kommersz" motorokkal. nagyon jókat írtak róla és formailag is nagyon megtetszett. A motorkiállításon talán ezt a motort néztem meg leginkább, és csak megerősödött bennem, a vonzalom.Nagyon ki van találva, és ha műszaki paramétereiben, tartósságban, megbízhatságban is hozza majd a formáját, akkor előbb-utóbb többet is fogunk látni az utakon.
Neked mik a tapasztalataid vele, tudom a tiéd az egyel régebbi tipus. Az alkatrész ellátása milyen gyorsaság, ár stb?
A Suzukisok, és egyéb járgányok tulajnonosainak epés megjegyzéseire meg ne is figyelj oda, csak irigyek
Úgy néz ki teljesen egyedül vagy ezzel!
Elterjedt egy típus ez a Triumph,mondjuk női fehérneműkből jobbak!
Hozzá kell tennem,ho az én szememben hátrányban vannak a kommersz motorok.
Hi!
Tudom nem egy sűrű darab,de hátha lesz a témából valami,egyébként én meg vagyok elégedve vele.
Köszi!
Topik Triumph Tiger tulajdonosoknak.