Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hirdetett 1249.- ért. Srácnak volt dolga erre így el is hozta transporterben,
szóval már nem volt a pofámon bőr alkudozni
Már nálam a moci, szóval a héten eredetvizsga, átíratás.
-----Más CASCO
Van valakinek a mociján Casco?
Én erősen gondolkozom rajta, hogy tavasszal indítsak rá a biztonság
kedvéért.
Mennyiért sikerült hozzájutnod a géphez?
Hát akkor én is szeretnélek üdvözöli, a gülüszemüek társaságában.
Remélem neked is legalább annyi örömet fog okozni a típus, mint nekem.

Asszem jövőre még többen mehetünk csapatni.

Pontosan ez az amitől én is tartok. Enni nem kér....
Ha nálam a terelő, visszarakom, nekem is azzal jobban tetszik.
Így valóban olyan kis suta, fura.
Sokat,ezért kérdezem.
A hibátlan példányok rendszerint párban 60-80 rugó.

A fém régebbi szerintem még drágább.
Csak a karima gyárilag 15 a hátsó része 25 ehhez még a foncsoros rész is még 35e.És mindebből duplán.

Én visszaraknám a gyári kereket és nincs kérdés hogy eredeti e.

Így kissé suta hogy nincs rajta a csőrös óraborító előre.
Amúgymeg kilóg a lóláb ha csak egy picit is járatos valaki benne.
Evvel a kasznival nem volt sokszögű lámpa.
A 80 rugót meg sokmindenre el lehet költeni.


Persze ha terben van egy pofáraesés akkor nem szóltam.
Szerintem mindkettőt(négyet) az új jobban bejön, de a régit, ha nem
tudom felmutatni, törött motornak fogják titulálni, ha egyszer el akarom
adni.
Mennyit érne egyébként az a feketepiacon?
Gyönyörűűűűűűű!
Melyik lámpát tartod meg?
ezek lemaradtak
Köszi
Ha minden jól megy, holnap reggel már nálam is lesz.
Eddig ennyi képen róla. (gyári lámpák, gyári pufókat kapom hozzá)
illetve a szélterelő karbonfóliázáson van jelenleg, azt kicsit később
elpostázza nekem a tulaj.
Üdv a 3 hengeresek közt! A kilométerre azért nem mondtam neked semmit mikor az volt a téma mert az enyémnek 4évesen, 5800 km-er volt az órájában mikor vettem. Az egyetlen gyenge pont ahogy már mondtuk neked a szabadonfutó lehet, de remélem te megúszod. Egyébként felhőtlen szórakozásban lesz részed vele
Mondjam azt, hogy szerelem első látásra?
Megegyeztünk, a héten hozom el.
Én is szkeptikus voltam a km óra állást illetően, ha itthon lesz nálam,
csinálok pár közeli képet róla.
Remélem jó társra találok benne.
Streetre fájt a fogam, de beérem egy speedel is
Ha Michelin akkor Power Pure ami nekm is van most. Esőben, hidegben, melegben, pályán is megállja a helyét A közepe keményebb, a széle pedig utcai slick. De mivel nem vagy egy mindenhol lapon fordulós típus ezért szerintem csak az árat nézd. És ha rám hallgatsz nem veszel új kiadású gumit hanem túltároltat 2-3-4éveset mert az újnak a feléből kijön! Az én párosom 48000volt 2011es gyártású. A vadiúj meg jóval 80000 fölött van.
Power jo.2CT-t vedd ha lehet.
Amennyiben érdekelne esetleg a véleményem!

Nekem korábban Metzeler Roadtec Z8 volt és hibátlan volt. Jelenleg Michelin Pilot Road 4 van fenn és szintén elégedett vagyok. Mondjuk ennyi pénzért már elvárja az ember a minőséget! Én ezt a két gumit ajánlom, tapasztalatból!

Motoros üdv!
Gumi kérdés!
Mint tudjátok, a következő szezonnak nem mehetek neki ezekkel a gumikkal.
Újak kellenek.
Kinek, milyen van?
Milyenek a tapasztalatok?
Egyelőre a Michelin Pilot Power felé hajlok, de kiváncsi vagyok mindenki tapasztalatára.
Köszi.
Helló Vaszi!
Voltál megnézni a Speed-et?
Milyen volt?
hát ez meg hengertelen
Jóhogy a szutymáktól fosik mint a lakodalmas kutya,csak jó minőséget zabál a tehén.
hát nem is olyanra amit meg zabál a tehén
ugye nem szutyokira gondoltál bogyesz
Eregymá` innen, ne rontsd a levegőt itt (is)