Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én tök széria géppel pályáztam, széles vigyorral jöttem le a pályáról.
Bocs hazudtam, az első lánckerék -1 foghíjjal volt gyárihoz képest.
A terv hogy valszeg ha belefér egy 600 RR első telópár.
Mármint fizikailag belefér mert vagy 4 éve nálam döglik ez a pár.
Természetesen első kerékkel úgy komplett.
De ez távlati,egyenlőre fele lé van meg,össze kell kaparni a másikat,megvenni egy jóképűt,leszervizelni és hajtani hogy bejön vagy nem a pályázás alkalmanként ha igen lehet rá költen,eladni stb.
Nekem F3 asom volt korábban, 2 is.
Ha nem döglött a hátsó gátló, az első futómű olajcserével simán
feléleszthető, és alkalmas pályára. Fék gyengus volt pár kör után,
ami szerintem egy jó takarítással, 5.1 folyadékkal, meg fém fékcsövekkel elfogadható szintre upgradelhető.
Az enyémmel ment 5 kört Chrobák Jani rabocsin, és dicsérte, hogy kis
állítgatással príma kis gépet lehetne belőle csinálni pályára.
Valóban elnyűzhetetlen paripa, teszi a dolgát. Amivel én szenvedtem
az a generátor, fesszab páros, illetve az F3-ban van AC pumpa ami
nekem bedöglött. Kivettem belőle, de amikor 5-6 liter volt a tankban,
kevés volt a gravitáció ahhoz, hogy ellássa a karbikat. Tourmaxnak
van egy mágneses reléje amit cseréltem az ac-n, utána
hibátlanul szolgált.
Szerintem jó kis gép, és pályán is megállja a helyét!
Néztem ezeket az oldalakat is, de lényegében mindenhol
pár ezer Ft különbséggel vannak.
Ergó: nagy csoda nincs
Mint ahogy Joel írta:
Egy 2012-13 as beragadt új gumi kellene jutányos áron....
Regebben a bandit topikban zoldi is dilerkedett picit powerekkel.Mostanaban mar nemigen.
Jovore mar kell egy szett nekem is mert a legutolson keresztbealltam parszor a vizes dobogokon.
Hat,eddig a revolutionmotor es az r17 jott be legjobban.
Szupersport. ?
60-70 között bárhol van, michelin pilot power.
királyr lenne 10-15-tel olcsóbban...
Jó lenne új.
Hasznalt vagy uj?
jut eszembe ...
Van valakinek valami jó gumis kapcsolata?
Nem hinnem hogy egy tizensokeves karbis f3 as olaszbol lomizott cbr 600 akkora kiralysag lenne.
Inkabb racionalitas.
Meg kene tanulnom rendesen kanyarodni,ez ugy nem megy hogy az lebeg szem elott hogy ha eldobom oda a szezon mert tank 70e,valtokar20,kormany 25,tukrok 30,fenyezes,matricak meg egy szazas.Es mire ossze ebayezem az angolt oktober lesz meg ho.Na neeeeem.
Inkabb vegiglapozva a hahut harom kilo korul egy szazlovas cbr-t mernek ami meg ki is nez valahogy nem egy streetfighter gorcs ami mar a belet huzza,gsxr ek srad de inkabb otkilo kawat nem neztem de zxr ek nehezebbrk es mar szethullottak,yam meg aranyar,a honda meg allitolag csak olaj leengedve jaratassal lehet megolni.
Ha ez bejon eladom amiert vettem es szrzek kintrol egy daytonat,ha nem akkoris eladom es nem bukok sokat.
De szerintem a vege egy jokepu budosnagy szivas lessz es allandoan hekkelni kell.

Mar ha az a korsagos kupec nem hoz egy jot tepozarert.
Be is szarok mekkora császár vagy...
Pályamotor meg utcai, s mikor milyen a kedved arra ülsz.
Ez igen...
Elment a raszant pénz vízpumpa/olajpumpa javitasra.
Nem kimerithetetlen a hobbi keret.
Most ugy néz ki nincs komolyabb renovalas.
előző telre is ez volt a terved
Tervben van egy telen osszekapart minimalis penzbol megvett valami 600 as jargany aminel nem azon kell aggódni hogy Jaj masfel milla es ha csak csuszok az szazotvenezer.
Ez valami Cbr 600 at jelent gyakorlatilag olyan 3 kiló korul.
Hát mivel Zoli?
Jövőre szándékomban áll aktívabb lenni ezen a fronton.
Bár hogy nem az angollal az majdnem biztos.
Egész évben erre vártam hogy egy Triumph műszeregysége mögül láthassam a Kakucs ringet! Köszönöm szépen!
Jövőre én is megyek oda is mert sajna ebben az évben csak Kecskemétre sikerült eljutnom, de ott nem nagyon tetszett a rendszertelenségük
Sajnos egy ideje már csak a motorhang jut nekem, úgyhogy tessék egy kis néznivaló.

http://youtu.be/11uSghi5mSo
Beleraktam a gyári szűrőt, szerintem szebben veszi a fordulatot a gép.
Ha valakit érdekel 2006 Speedbe való K&N levegőszűrő, olcson
Megszámítom! Kb semmit sem használt.
Köszi szépen, elraktározom az infót!
Szia Vaszi!
Még eszembe jutott egy banális hibalehetőség amit nem árt ha megnézel hogy nehogy úgy járj mint én. A gyújtáskapcsolóban rövidre vannak szabva a vezetékek aminek következtében, ahogy forgatod a kormányt hajlamos eltörni valamelyik forrasztás. Nekem pont az egyik túra napján jött elő mikor el akartam indulni
Beindítottam, és amikor bemelegedett felültem és elkezdtem kitolatni vele a kaputól, egyszer csak minden előjel nélkül leállt és eltűnt minden. Visszatoltam és újra próbáltam, gond nélkül beindult. Felültem és újra elkezdtem kitolatni erre megint megszűnt minden. Néztem a sztender érzékelőjét meg mindent, aztán észre vettem hogy mikor egyenesen áll a kormány akkor minden oké de ahogy elfordítottam megállt minden Akkor esett le hogy a gyújtáskapcsoló lehet a ludas és igazam lett. Gyorsan szétkaptam kipótoltam a vezetéket és visszaforrasztottam. Az volt a mákom hogy otthon történt és nem valahol a sztyeppén ahol sehol semmi szerszám
És nem tanultak az ángélusok mert ugyanezt a hibát elkövették az új speed-del is, mert atashark-nak is kijött ugyan ez, az olajcsere alkalmával amit nálam csináltunk.
A street-é volt 9200.- 2014 majusában,hogy azóta mennyi és a speed-é mennyi azt jobban tudjátok.
Most 11.990 náluk.
gyári papírszűrő 9e volt Pesten a Triumphnál...