Most olvastam hogy meghalt Rosivall Ágoston (Ago Motor)!
Kár érte jó szakember és versenyző volt.
Nyugodjék békében!
Zézé az ő pár körös levetett gumijait használja.
Üdv uraim! Gondoltam én se maradjak ki a jóból ide is átnézek.
Zézé, jó volt a gurulás múltkor, jól terelgeted az elefántot .
Ata a 15.e jó lehet nekem is.
Nem vagyok ott regisztrálva, gondolom ezért nem tudtam megnézni. Ha tudod linkeld be lécci ide, és akkor tudok majd többet mondani. Azért Remélem, hogy a lillafüredi rész benne van
Vitka! szeptember 14-én megyünk feléd.Menj fel ha érdekel a shox.hu-ra és ott van au útvonalterv.
Zézé! Másnap vasárnap motorozás ? leszünk páran, tényleg akit érdekel 15-én egy jó kis mocizás?
Igen, én is erre gondoltam, hogy lejárt az 1 hónap. Más lehetőség nem lévén bízom benne, hogy meglesz jövő tavasszal. Legfeljebb, ha már nagyon necces vajazok egy kis hitelt és elhozom úgy. Meg a Kawát se ártana eladni a télen...
Nincs azért akkora kereslet rá Am gondoltam írok má valamit, hogy felkavarjam itt az állóvizet De ha el is megy addig, majd intézek egyet külföldről, más lehetőségem nem nagyon lesz.
Örülök, hogy segíthettem. Ha erre jösztök, ejtsétek útba mindenképpen a Miskolcot és a Lillafüred-Felsőtárkány szakaszt, de szívesen elkalauzollak titeket bárhová. Feltéve, ha ráérek, de ha tudom mikor, majd megmondom
Nem kell hozzá banda.Csak egy hétvége.KB 1500 Km.Sok pénz se mert szezonon kívül igen olcsó a szállás és lehet zúzni kilóhússzal még ismeretlen terepen is.Memorizálni meg 150 Km-t úgy hogy nincs 1 Km egyenes elég nehéz.
köszi az infot Vitka! ezen a héten dől el mikor lesz Cered a terítéken. Teljesen jól látjátok a motorozás kérdését az a lényeg hogy mindenki jól érezze magát! Hát Zoli horvát szerintem jó lenne,de soha nem fog összejönni arra a bandám. nem zárom ki a lehetőséget de kicsi rá az esély. ausztria előbb lesz biztos, mert spanom kint dolgozik németben.
Meglepődnél mennyi trükkös szerpentint láttam eddig.
Szinte csak azon visznek a vezetők ha jól kifogod.
Egy összeszokott csapatot még látótávba is nehéz követni.
Bár borítékolom ,a daytonával nem fogsz a megyéből kimenni.
Nem arról szól ez, hogy kinek van igaza. Van, aki túrázgatni szeret, van, aki szerpentinezni, van, aki pályázni stb. Kinek mi Mindenki érezze jól magát motorozás közben, ez a lényeg. De igaz, amit mondtál, idegen úton mindig ésszel, mert mindig abból van a baj, mikor valaki ismeretlen részen túlvállalja magát. Múlt hét végén is úgy kapartunk össze egy palit a Bükkben a lillafüredi szakasz hevesi oldalán. Elindult a lefelébe, ami amúgy is nagyon spórolós, benézte az első féktávot, belerongyolt a szalagkorlátba. Őt a mentő vitte el, válla-bordája szétment, az ezres gixert meg háromnegyed óra alatt bírtuk kiszedni a szalagkorlát alól, úgy beszorult. Szét kellett csavarozni. Ózdi volt a srác, nem sokat járt erre, tessék.
Egyébként a ceredi szerpentinre nagyon rákapott mostanában a banda nálunk, sokat járnak oda, azt mondják most nagyon jó.
Én úgy gondolom mindkettőtöknek igaza van. Jó a hosszú túrázás is bár valószínűleg nekem nem lesz az rendszeres progi ,de a rövid ismerős rész is király. Én azért szeretem mert tényleg ismerem az utat és az érzékeimet stimulálja a történet rendesen. Ez is egy fajta élmény faktor. Lényeg hogy ésszel kell csinálni. Voltam idény elején Salgótarján-Cered részen tele volt fehér murvával gyakorlatilag élvezhetetlen volt az egész. Nagyon oda kell figyelni hogy ismeretlen terepen,pláne ilyen hegyi szakaszokon hogy mész,mert könnyen dörzsölés a vége. Egyszóval ésszel !
Inkább tempós kanyarvadászatnak hívnám nem túrázásnak.
Valaki mondta hogy túrázni általában 90-100-al szoktak.
Tény hogy messze megyek de végülis odaadnám az egész dunántúlt valakinek ha a duna mellé hozná az alpok-ot.
Akkor ebben pont különbözünk Én elmegyek néha túrázgatni, de nem lételemem. Pont azokat a részeket szeretem, amit betanultam, mert tudom mi van ott. A buktám óta az ismeretlen, beláthatatlan részeken nagyon belassultam és nem is élvezem. Abból tanulva szeretek biztosra menni.
Régen rájöttem hogy egyszerűen nem tudok megjegyezni egy útszakaszt olyan szinten hogy becsukott szemmel tudjam mekkorát kell gázt húzni a jobbos tölgyes kanyarban esőben hogy kiadja.
Én még kakucson is eltévedtem.
Így nem erőlködök.Megyek mindíg ismeretlen szakaszon.Csak a nagyvilágban ahogy körülnéztem vannak jobbak mint itthon az a 2-300 Km ami egyáltalán va unos untalan.
Nem olyan rossz azért a lillafüredi szakasz. Igaz, aki elsőre megy arra, az tényleg nagyon spóroljon, mert tele van meglepetéssel. Ha az ember megtanulta, hol van az a néhány kanyar, ahol mindig kavics van, akkor nincs gáz, utána már végig élvezhető. Személy szerint még nem voltam fent annyiszor, amennyiszer szerettem volna, de kb máshová sem fogok járni ezután, csak oda, és van pár ismerősöm, aki csak ott elment már húszezret, na ők végigtérdelnek minden kanyart Egyébként a borsodi szakasz rosszabb, amiért feljárunk az a megyetábla utáni hevesi szakasz. Na ott az aszfalt olyan sima és új, hogy enni lehetne róla és igen jókat lehet karcolni rajta. Éppen azon vagyok én is, hogy betanuljam és fel tudjak mutatni valami értelmes tempót végre.
Ez nem nepvaandorlas.Csak a harmadik orult rohanas utan mar picit unalmas a 2/ais.Els kettore meg izgi volt hogy beferek nemferek.harmadikra mar csak arra emlekszem hogy elmacskasodtak a terdeim a sok ulesbe.lillafuredtol meg a frasz tor ki.egy erdo melyi dzsindzsassal benott szelu belathatatla enyhen szar burkolattal es murvaval gazdagon megszort keskeny ut ahol viszonylag nagy a forgalom mibe kocsikkal mind motorosokkal.es random levagjak a kanyarokat.
A nelo miatt ritkan jutok el motorral barhova de ha igen szeretem egy nagy dozisban lenyomni az elvezetet jo uton.
Bocsi, hogy még élek.... remélem nincs harag.
Ő egy másik Ágoston volt, és egy másik versenyző.