Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is 955-ös vagyok, mint Janav, szal 675 sok tapasztalat nincs, de eddig siránkozást nem olvastam/hallottam Triumph minőségi problémákkal kapcsolatban. Amikor Triplet láttam 230e km-el az órájában, bontatlan blokkal (na jó, 1x síkra húzták a hengerfejet), elégedetten elmosolyodtam. 50e km-es tesztet csináltak 675 daytonával (Motorrevü) és nemhogy tűréshatáron, hanem beépítési méreten volt szinte minden alkatrész. Azért az nem rossz... Az összeszerelés minőségéről csak annyit, hogy amikor megvettem én is szétkaptam az összes idomot, műszerfalat, kereket, stb... és minden japánosan pontos, teljesen rendben van. Nekem volt 2002-es cbr-em, totál ugyanazt a szintet hozza. És a Honda még a japánok között is az élmezőnyben van. Szerintem.
Dehogynem. Nézz meg egy konténeres szállítmányt japánból vagy USA-ból. Kap kis tengervizet és mattul is rögtön. Egyébként meg rendszeres karbantartással meg lehet előzni.
Én csak ebayen láttam eddig hozzá valót pár fontért. Vagy jó viszonyba kell lenni a Triumph BP-s srácokkal (Krisztián, Zoli) és tőlük csaklizni...
Sziasztok,

Tagnap jöttem haza a szabásztól, új nyerget kapott a kicsike
Így már jobban leér a lábam, viszont a komfortom is megmaradt. Sőt az első 90km azt bizonyítja, hogy azon túl, hogy sokkal szebb, még kényelmesebb is lett
Talán még kap egy kormánymagasítót, de az is lehet, hogy visszateszem a csutka kormányokat. Felakad a túrakormány az idomban, és így elég nagy a fordulóköröm.
Mindent összevetve az első 1000km-en nem okozott csalódást, úgy érzem, hogy csuda jól fogjuk magunkat érezni együtt

Apropó,
Az egyik oldali csavar hiányos, ami az üléspúpot tartja.
Valakinek tipp, hogy hol tudnék beszerezni hozzá komplettet?
Tied is jo shape-ben van azert, majd egyszer megneznem
Köszönöm a biztatást !
Pár hete voltam Angliában, több volt a Triumph mint itthon, de valahogy nem annyival több mint várná az ember. Nagyon népszerűek ott is a japánok...
Viszont amit észrevettem, h az öregebb japán motorok alumínium részein csúnya oxidációs nyomok vannak, amíg a Triumphokon semmi ilyen nincs. Nem marja a sós levegő?
Keresgélek a neten és lám mit találok...
majd lesz az is 10 eves, enyem is annyi es mintha uj lenne
Az biztos, h nem tucatjármű! Nekem is Daytona van, mondjuk '96-ból, de elégedett vagyok vele Nézegettem a 675-öst is, de még nem az én zsebemnek való.
Engem is megfogott a szep igenyes kidolgozas, a blokkja elnyuhetetlen, futomu, fekek szuperek. nagy baj nem lehet
Nem egy tucatjarmu
Hát igen, valahogy itthon nincs sok Triumph, pedig nem is drága a többiekhez viszonyítva. De jó is ez így, megmarad ritkaságnak, legalábbis Magyarországon. A gixer, pedig csak egy gixer. Nekem sincs vele semmi bajom, de nem kéne.
Amiota kijarunk motorozni tunt fel, hogy foleg az olaszoknal sokan szeretik a Triumph-ot. Rengeteg Dayton, Triple es Tiger maszkal. Ha kuklfoldi forumokon utana nezel csak a megbizhatosagrol szol az egesz. Ugy tudom valamikor a 90-es evek masodik feleben beszereztek egy olyan gyartosort, amit a japanok is hasznalnak. Onnantol fogva nem volt gond veluk. Kidolgozasi minoseg meg nem hasonlithato egy gixerhez, bar biztosan az is egy jo motor a maga nemeben
Köszönöm válaszod! A minőségi problémát, hogy érted? Szép kidolgozás, nincsenek elnagyolt részletek stb.? Vagy pedig ezt a megbízhatóságra érted? Bocs a hülye kérdésért, de most nagyon szimpatizálok a 675-sel és gondoltam utána érdeklődök. Mert jó magyar szokás szerint a Triumph-al is vannak sztereotípiák, melyek engem különösebben nem hatnak meg, de jobb ezt tisztázni. És ezt meg csak a Triumph tulajok tudják.
955i-nk van itt kettonknek is, minosegi problemad nem lesz vele.
Palyazni piszok gyors gep a 675-os, mindenki nagyon dicseri akinek van
Sziasztok!
Triumph Daytona 675-tel kapcsolatos tapasztalatok érdekelnek. Egy csomó tesztet olvastam már, de jobban érdekelne egy tulaj véleménye. Lényegében megerősítés kéne, hogy ez tényleg olyan jó gép, mint írják, mondják:)
Üdv. Z
Nem egy Daytona, de a célnak megfelel.
Az árát viszont talán jobban is tartja majd.
Szépen megy, nem eszik sokat, de a Tuono után kicsit kényelmetlen.
Bocsesz. Ha nagyon lóvés lennék megvenném az új Speed Tripleet és akkor tiéd lehetne a Daytona.

Látom 929-et vettél. Meg vagy vele elégedve?
Nem adtad el a vasad, így nem lett Triumph-om.
De egyszer felugrom oda meglesni a gépezetet.
Hehe, nekem bőven jól megy, csak most kíváncsivá tett a kolléga az ügyben. Asszem én is felhívom Ágót - régről ismerem az arcot.
Nem eléggé megy a vas?
Detto, én se igénylem mind a 149LE-t, de ha már ott a ménes, ne széledjen szét! Legyen kordában tartva. Kíváncsian várom a fejleményeket!
hasonlo a problema, ket het mulva elkeszulunk vele, valami mechanikus leszabalyzas van a pillangoszelepeknel.
Utana kiderul, hogy mi is a szituacio. Igazabol egyebkent nekem most is eleg ahogy megy, de hat a kivancsisag nagy ur.
Agonal a pad kimutatta rogton, hogy 71%-ig nyit csak a gazkar.
A kawa csak 130 lo korul volt, de pillanatok alatt leforgott 180merfoldig, ez is kell menjen rendesen
Érdekes. Mondjuk az enyém se megy 280-at, elvileg annyit kellene tudnia. 240 felett már csak nyögdécsel, holott a cbr600fs-em 110LE-vel is kitekerte a 270-et (óra szerint természetesen). Mondjuk én ezt a szelepek beállításának a hiányára vezetem vissza, bár lehet erre felé kellene nekem is keresgélnem?
Nem megy elegge, foleg 200 folott fogy el a kraft. Ennek nem igy kell mennie. Ma mertek elottem egy Rocket-et, 190LE-t nyomott le kereken, elmeny lehet azzal motorozni
LOL! Ez meglepetés. És egyébként mit éreztél, mivel volt gond? Erőtlen volt?