Megvan, nem adom el szerintem. Még el kell vinnem szervízbe, de nem adom el. Egyszerűen nem tudom mit vennék helyette. Nem akarok már tömeg mocit, ez pont olyan, amilyennek lennie kell: nekem való.
Lesz Triumph Klub gurulás május 7-én, a Triumph Budapest szervezi, jó arc a Krisztián. Valami egynapos Balaton körüli gurulás lenne benne. Érdekel? Nem tudom mennyi időm lesz, még ki kell találnom nekem is.
Az új Triumph importőr megnyitotta motorkerékpár szalonját és szervizét a Ligetvárosban. (1071 Budapest, Damjanich u. 11-15.) Várunk minden Triumph motor iránt érdeklődőt és már elkötelezett tulajdonost a szalonba és motorjaikat a szervizünkbe tavaszi felkészítésre, állapotfelmérésre és olajcserére.
Ha kérdésetek lenne Triumphokkal kapcsoltaban várunk titeket személyesen vagy itt ezen a fórumon is igyekezni fogok kérdéseitekre válaszolni.
Hehe, látom érzed a biznisz lehetőségét... Hát most jól jönne a pénz, nem tagadom, de akkor mi lenne helyette? Morfondírozok már rajta egy ideje. A Schwalbeval a Mátra elég unalmas...
Nem egy nagy deal hazahozni egy ilyent, repulojegyet csinalunk neked hipp hopp, ottani rendszammal tudsz is jonni haza, ha van rajta MOT meg Road tax. masfel nap alatt tuti hazaersz
Gyari a dob, igy azert szolid hangja van, csak nyelgaz kozelben kezd el jonni a wartburgos reszelos hang. meg alacsony fordulaton vissza horog. Igy elsore nekem marad is a gyari, majd kesobb egy PC-vel.
2000GBP korul eleg sok van szep elado az angoloknal. hosszan nyomva a SET gonbot mar at is all km/h-ra
A gyári dob van még rajta? Így is jó a hangja?
Erősen gondolkodom egy ilyen vételen, mert közel áll az ízlésemhez.
Lassan indul a szezon, lépni kell valamit...
ZX7R-hez viszonyitva nagyon erzodik az a -30kg, 4-7000 kornyeken nagyon jol tol es azutan sem fogy az ereje, de erre is szamitottam kb.
Viszont a kidolgozasi minosege az nagyon bejon. Minden finoman mukodik rajta, kenyelmes es egyre jobban tetszik a hangja.
Fenykepezgetni sem volt meg idom, csak amikor a muszakira vittem meg decemberben