Hát most az is megfordult a fejemben, hogy télen szétkapom aztán rugó meg olajcsere és akkor már szimmering is persze ha már ott matatok.
Városba minimális amit mászkálok, szóval az nem mozgat :D Jobban lakott területen kívűl csapatás meg néha kis pályázás :)
Friss olaj is csodara képes, vagy ha az Volt akkor mas sürüségü,
Amigo a progressziv rugo nem draga, es biztos jobb Mint gyari, bar valoszinü hogy varosban szidni fogod
Valamelyik sima Streetes közületek nem próbált még progresszív rugókat rakni az első telókba? Láttam pár fajtát, hozzá való villaolajjal és érdekelne hátha van valakinek tapasztalata róla. Hogy a motor fél elejét ne kelljen cserélni (féknyergek,fékcső,főfékmunkahenger) még ez a legegyszerűbb és legolcsóbb módja a gyárinak a keményítésére és állítólag közben a komfort megtartásának. Vélemény? :)
Állítható.
A gepkonyvben megvolt mind.
Alapból először a daytona setup-ot próbáltam.
Kirazta a fogtomest olyan csontkemeny volt.
Atallitottam Street R re,az puhább de még mindig stepptancot járt a kormány a kezemben lepencen.
Így még puhitottam egy-ket klikket.Jo úton még mindig sima volt de rosszindulatú csak elviselhetoig jutottam.Szoval szerintem ha nem vagy zenész tökmindegy hogy daytona vagy Street R.
De érdekes hogy a sima allithatatlan komfortos volt.Csak a fék,na az nem volt olyan mint a sima daytona horgonyok.
Tuti mennem kell mert ha nincs szakadó eső vagy térdig hó lábon hozom el.
Hát a szín tuti de szerintem az Street R (fekete teló) keményebb mint a gyári Street (arany), de puhább valamivel mint a Daytona (arany). Én legalábbis így gondolom de aki tud róla valamit az kérem szóljon :)
És a karácsonyfa mellé lesz csak állítva vagy azért még tudsz vele majd fordulni az évben, legalább egy bemutatóst az utcának :D
Hát ha jól megcsinálták akkor lehet jó :)
Igazából egy R-esre fájna a fogam de a Daytona se lehet rossz. Ha mégse lenne kedved télen bütykölni akkor szólj és beszélünk még róla.
765 ügye még ugyanott áll ahol eddig?
Áhh a régi Hondába minek? :D Utána meg a hátulját kelllene cserélned mert himbálozna, olyan puha lenne az elejéhez. Szerintem hagyd :D
Daytona vagy Street R amúgy?
Kuplung oldali deklid nincs esetleg? :) Ennyire azért nem betegsége a Streetnek a generátor, hogy ennyi kellett belőle :D Vagy csak gyüjtögetted?
Amúgy nem neked volt eladó Daytona vagy R-es első telók?
Kicsit előkotrom a topikot.
Takarítottam a polcon és kezembe akadt pár cucc régi street-ről.Ha valakit érdekel érdekes cucc is van.
Pl a tank szervízkor meghosszabbítható a csővel és a kábelekkel és nem kell tökölni a kitámasztással.Házi de tök jól használható.
Vagy van pár generátorom,használható deklikkel.
A daytona dekli egy utángyártott generátorral sosem volt motoron.STB.
De egy bontott olaj/vízpumpa is akad.Ebay-ről lőttem transzfercsővel együtt.Én nem építettem be de használható az is.
Én se nagyon beszélem az english-t de gondolom ez egy összehasonlító teszt eredményének a záró mondata lehet, hogy összeségében győzött a Street 765 és hogy a legjobb motor.
Szóljatok ha nagyon benéztem
Sziasztok!
A hasznaltauto.hu-n hirdettek egy szürke-piros Daytona 675-öt Rácalmásról. Mire összejött/jön rá a pénzem, eltűnt a hirdetés. Tud valaki esetleg róla, hogy elkelt-e, vagy csak lejárt a hirdetés, vagy mi újság?
Városba minimális amit mászkálok, szóval az nem mozgat :D Jobban lakott területen kívűl csapatás meg néha kis pályázás :)