Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gumi terèn egyetèrtek Vitkáva. Nekem Metzi M3 van fent ès tökèletesen működik utcán ès az bizonyított az Euroringen is. Ès újonan sem kell otthagynod èrte az aranyfogadat
Nem tiszta de felületi par helyen volt benne,gondolom tárolás kor.Ezekben nincs semmi vedelem belul ahogy lattam,az enyem is beindult ahogy kikerult belole a benzin par honapra.A terv ettől való megszabadulás volt.Nem sikerült mert utána ugyanolyan lett.
Miért kellett savazni? Tiszta rozsda volt belülről ?
Autófényezőt találtam.
Előtte kisavazták,ez leszedte a teljes gyári festést,majd ment mindenhova a narancs,ez lejött benzin miatt,.Lecsiszoltam azt a részt,ment rá benzinálló fekete,ami meglepi nem állja a benzint.
Nem is szoktak, mármint az okosabb festők, ha motoros a festő akkor főleg hogy tudja. Ami sàrga az már nem kerül festésre
Ahogy néztem minden sérülésmentes drága.A fényezés olcsóbb volt.
A betöltő nyilasnal nem szabad festeni azt a részt ami közvetlenül érintkezik a tanksapkaval.
Meg a benzinallo festék is lefoszlott.
nézem, de eddig még nem találtam emberi áron feheret, amit ne kellene fényezni.... akkor folytatom... :)
eBay?
nekem a motor feher de jopar helyen horpadt a tank, de jobb lenne gyari fenyezesu feher, mint a fekete hibatlan tankot fenyeztetni...
Ez fekete volt de sérült.Renovaltattam de szarul oldották meg.
a 13 elotti az jó lenne, csak sajnos feher kellene... egy feketém (gyári) nekem is van.
Ja és 13 előtti.
675.intense orange.Nem a legjobb a festés.
ez ugyan, nem videó, de...
https://lifeatlean.com/can-roa...
szia, melyik modellhez es milyen szinut?
Hát én eddig mindegyik nakedemen túra-sport gumikat használtam, jobban a túrázások miatt de eddig nagy gondom egyikkel se volt. De egy kicsit akarok már jobbat, mert párszor elmennék jövőre pályázni ahol elég hamar megégett a Dunlop Roadsmart 3-om. Eddig a Bridgestone S21 felé húzok jobban, mert sok jót hallottam róla és futásteljesítményre is megüti a kb 10e km-es szintet amit azért nagyjából szeretnék. A Pirelli Diablo Corsa 3 meg jobban tetszik mintára is meg mintha hegyesebb lenne a profilja, de csak azért nem választom azt A kis Street meg amúgy is könnyen ledől, nem kell neki annyira hegyes gumi.
Majd tavaszig még eldől de ez a kettő ami között eldől majd a dolog.
Dobj 1 ilyen Angol Videot legyszi
Ez a gumi téma mindig előjön, és nagyon másak a tapasztalatok. Amit én használok, az a Conti Sport Attack 2. Élettartamra nincs panasz, egy hátulja nekem még az 1-esből elment 10 ezret, pedig én sem vagyok nyugdíjas. Tapadás meg... azt mondom kár túllihegni. Nagyon frankók a pályanapgumik, a ragadós, kevés mintás Race Attackok, meg Supercorsák stb. Viszont mivel mennek a pályasuliban a nebulók a briteknél? Michelin Pilot Road túrabakelittel! És minden kanyart térden, pályán, ezres sportmotorokkal. Szóval én amondó vagyok, hogy bárki bármilyen típust vagy márkát kedvel, átlagos képességű, hétköznapi motorosoknak, mint mi, nem feltétlenül muszáj a legdrágább, legragadósabb hiperszuper papucsokat feltenni se utcára, sem pályára, mert a tapadásuknak a közelében nem járunk. Aki meg meg utcán már nagyon racsingolni akar és felteszi a vágott slicket, arra inkább nem mondok, csak annyit, hogy kössön egy nagyon drága életbiztosítást.
Nekem kibaszott módon bejött az a gumi!!!!!!!Ütöttem vágtam és 7000-nél tart még van benne kb. 1000 km. az utolsó dolog amit csinálnék körforgalomból rugnám kifele(pláne hidegen) ...speed triple Nagyon sok bizalmat ad ! előtte s20 volt,de ezt jobbnak érzem sokkal. kakucson voltam vele és a 2. körtől már tette a dolgát, szerintem még meleg sem lehetett.
M7 rr van fent kb 3 hete egyszer tudtam csak zavarba hozni körforgalombol kifele bár ekkor még hideg volt. Élettartamrol egyenlőre nem tudok irni...
Van két generátorom is.
Nekem meg van egy eladó gyári dobom, ülés alatti. Daytonára.
A Triumpos tali szimpatikus nekem is...
Nem keres valaki tankot 675-re? .