Alapból a pályázás a határ keresése............általában meg is találja aki keresi.
Ha ezt az utcai géppel teszi az általában kanyec az utcai motorozásnak is.Legalábbis egy időre.
A másik hogy az utcait általában emiatt nem is úgy hajtja az ember.
A legtöbben úgy kötnek ki hogy kell egy pályamotor.
Sajnos elcsúsztam vele P-ringen az első körben mert úgy mentem el pályázni hogy nem voltam ott fejben :( Annyit tudtam menteni a dolgon hogy a kavicságyban már majdnem megálltam mikor eldőltem. A kavics végig böködte a motor oldalát főleg a fényezett elemeket. Vázon picit látszik + motorburkolatok. A hütő picit meghorpadt azt megpróbálom megcsináltatni hűtőssel mivel nem lyukadt ki. A héten viszem fényeztetni a cuccokat. ezért kérdeztem a matricát. Matricát még valahonnan rendelnem kell de 32 font 1 pár a tankra ami bírja a lakkot. Még keresem az alternatívát. A hűtőtakaróból nagyon jó barátomnál volt 2 db szürke gyári példány. Azt és motor fekete festékét magam javítom. Most meg lesz csinálva úgy hogy ne lehessen belekötni és tavasszal újrahirdetem.
Hát alapba én se csak ha gyorsváltóval kb közepes fordulatszámnál. Pl max gázon 10000 környékén soha. Lehet csak azon az rpm-en nagyobb vágás kellene a gyújtásnak de azért nem piszkáltam mert a többi fokozatnál meg jó. Mindegy azért lehet rákérdek a pestieknél. Köszi!
Az is jó ár csak nehéz kifogni. Itt a helyi szerelőnél kapásból volt 3 RR gátló, még válogathattam is :D
A mocival nincs baj. Egyedül 4-ből 5-be mikor gyorsváltóval váltok néha lukat sikerül húznom. Lehet ennek köze az általad leírt váltócsillagrugobizbaszhoz vagy csak simán balf*sz vagyok? :D
Hát Zoli a visszahívásos szervízről sajnos nincs infóm de szépen müködik minden
Aggódnom kellene?
A 600 RR meg azért mert a 2007 utáni CBR-nek pont ugyanaz a gátló hossza mint a gyárié és a felfogatása is szinte megegyezik csak 2 kis hézagoló kellett mellé.
Nagy különbség hogy ez full állítható mintha az Street R lenne csak nagyon olcsón mivel rengeteg RR bontódik a világba és 15e-ért sose kaptam volna gyári állíthatósat
Na akkor hogy tisztázzuk én egy 2007-es Streetnek tépem a száját általában a párommal közösen, akitől lassan féltenem kell mert tavasszal el akar menni jogsira A motor nagyjából gyári csak sportlégszűrő, Arrow dupla dob, kivágott katalizátor, egyedi térkép, gyorsváltó meg egy 600 RR hátsó gátló van benne és imádom
Így mostantól aki látja tudni fogja én mivel gurulok :)
Zoli jól mondja, ez Speed :D Mi eddig a Streeteknél tartottunk. Speedbe a második generációs 1050-től már tetszik mind, de persze minnél újabb annál szebb, ez igaz a Streetekre is :)
Ha ezt az utcai géppel teszi az általában kanyec az utcai motorozásnak is.Legalábbis egy időre.
A másik hogy az utcait általában emiatt nem is úgy hajtja az ember.
A legtöbben úgy kötnek ki hogy kell egy pályamotor.