Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Alapból a pályázás a határ keresése............általában meg is találja aki keresi.
Ha ezt az utcai géppel teszi az általában kanyec az utcai motorozásnak is.Legalábbis egy időre.
A másik hogy az utcait általában emiatt nem is úgy hajtja az ember.
A legtöbben úgy kötnek ki hogy kell egy pályamotor.
Hát volt ugye de azt is eldobtam. Nem szabad úgy elmenni pályanapra hogy nem oda koncentrál az ember :D
Ezért jó a külön pályamotor.
Keresek valamit :) Szépnek kell lennie újra mert ha nem viszik el tavasszal akkor motorozok vele tovább. :)
Simán jó a reklámgrafikus által gyártott.
Tudnék csináltatni de csak az új tipográfia van meg a cégnek.
Jah és még 1 jobb oldali lámpa kell. Azt nem értem hogy a krómon nem látszik az ütés nyoma mégis elrepedt az üveg....
Sajnos elcsúsztam vele P-ringen az első körben mert úgy mentem el pályázni hogy nem voltam ott fejben :( Annyit tudtam menteni a dolgon hogy a kavicságyban már majdnem megálltam mikor eldőltem. A kavics végig böködte a motor oldalát főleg a fényezett elemeket. Vázon picit látszik + motorburkolatok. A hütő picit meghorpadt azt megpróbálom megcsináltatni hűtőssel mivel nem lyukadt ki. A héten viszem fényeztetni a cuccokat. ezért kérdeztem a matricát. Matricát még valahonnan rendelnem kell de 32 font 1 pár a tankra ami bírja a lakkot. Még keresem az alternatívát. A hűtőtakaróból nagyon jó barátomnál volt 2 db szürke gyári példány. Azt és motor fekete festékét magam javítom. Most meg lesz csinálva úgy hogy ne lehessen belekötni és tavasszal újrahirdetem.
szerintem (szinte) minden motoron igy van (gyarilag)
Én mindkettőt berakattam a lakk alá.
Elvitték már?
Lekerült a hahuról.
Így van az enyémen is de tudtommal ez a gyári megoldás. A Hondámon is ugyanígy volt anno.
Tankon lakkozva, a farán meg csak felragasztva.
Sziasztok. A Street Triple gyári fényezésénél a tank matrica lakkozva van? Mert nekem a tankon igen de a farok idomon nem.
Nekem van egy felesleges AC-m
Hát alapba én se csak ha gyorsváltóval kb közepes fordulatszámnál. Pl max gázon 10000 környékén soha. Lehet csak azon az rpm-en nagyobb vágás kellene a gyújtásnak de azért nem piszkáltam mert a többi fokozatnál meg jó. Mindegy azért lehet rákérdek a pestieknél. Köszi!
Lehet,én lyukat sose.
Kérdezz rá a pestieknel vazszam alapján ha érdekel hogy van e rá aktuális vagy már kakukk.
Az is jó ár csak nehéz kifogni. Itt a helyi szerelőnél kapásból volt 3 RR gátló, még válogathattam is :D
A mocival nincs baj. Egyedül 4-ből 5-be mikor gyorsváltóval váltok néha lukat sikerül húznom. Lehet ennek köze az általad leírt váltócsillagrugobizbaszhoz vagy csak simán balf*sz vagyok? :D
Fene tudja,ha működik hagyd a fenébe.
Én daytonat asszem 23e ért vettem ebayen.
Hát Zoli a visszahívásos szervízről sajnos nincs infóm de szépen müködik minden
Aggódnom kellene?
A 600 RR meg azért mert a 2007 utáni CBR-nek pont ugyanaz a gátló hossza mint a gyárié és a felfogatása is szinte megegyezik csak 2 kis hézagoló kellett mellé.
Nagy különbség hogy ez full állítható mintha az Street R lenne csak nagyon olcsón mivel rengeteg RR bontódik a világba és 15e-ért sose kaptam volna gyári állíthatósat
Visszahívás volt a váltó csillag visszahúzó bizgere rugora meg a fesszabra?
És még pont 600 rr?
Na akkor hogy tisztázzuk én egy 2007-es Streetnek tépem a száját általában a párommal közösen, akitől lassan féltenem kell mert tavasszal el akar menni jogsira A motor nagyjából gyári csak sportlégszűrő, Arrow dupla dob, kivágott katalizátor, egyedi térkép, gyorsváltó meg egy 600 RR hátsó gátló van benne és imádom
Így mostantól aki látja tudni fogja én mivel gurulok :)
A street a mostani a szép de hogy s r vagy rs az csak € dönti el
Igaz

Zsupek azt hittem te speedys vagy
Mondjuk az új street szerintem jobban hasonlít a 16-os speedre mint a streetre.Csak kapott egy RX fart.
Zoli jól mondja, ez Speed :D Mi eddig a Streeteknél tartottunk. Speedbe a második generációs 1050-től már tetszik mind, de persze minnél újabb annál szebb, ez igaz a Streetekre is :)
Nem rusnya bár még nem is cult.
Bár tény hogy az összképhez fontos a kis óratakaró.
A nélkül nem az igazi.