Tegnap adtam el az egyik sztrít triplámat. Elvitte a srác próbára, ahogy vette le a sisakot, észrevettem hogy remeg a keze mint egy rossz alkoholistának. Kérdezem mi történt, azt mondja: "Bameg egy r6r-em volt, ennek megszokásból húztam egy akkorát mint a yamahának, majdnem leestem róla! Menjünk írjuk alá a papírokat!"
Én máig meglepődök ha jön szembe egy,pedig fehér old.-al sokat találkozok.Minimum 2-3 folyamatosan mászkál szerpentines részen szovákban,erdélyből hazajövet is ment egy a 4-esen a mult hónapban.
Az könnyen lehet :D Furcsa is volt hogy zalába másik gülüszemű jön szembe :D Persze hogy talizhatunk meg akár gurulhatnánk is :) A környéken amúgy jó lenne összeszedni a márkatársakat.
Hát nem egy gyári bekötés az tuti de a célnak megfelel ha nincs jobb. Ha normálisan meg hülye biztosra akarod csinálni akkor vagy szerezz új csatit amit valljuk be nehéz lesz..vagy 4 féle sarut használj és máris nem összecserélhető :D Esetleg 2 félét mert úgyis 2 kábel az AC-nak kell 2 meg a szintjelzőnek és akkor külön sarukkal de a polaritás miatt az azonos típusú sarukat ellenkezőleg rakod fel. Én ezt ledes indexeknél szoktam használni, ezzel kizárva a lehetőségét hogy rosszul dugod össze :D
szia, koszonom, megkaptam, valaszoltam is de valamiert nem kuldte el, beragadt a mailboxban a draft-ok kozott...
most mar sikerulni fog "osszekotozni" ;) .
igen sajnos elegge takolt... innen szép nyerni :)
Amit linkeltem azon ott van hogy melyik kettő megy valójában a motor részre.A manualban meg ránéznék a jeladóra melyik szín és szerintem a kötegben így le tudod felezni a választási lehetőséget kettőre.Multiméterrel meg ki lehet totózni melyik a pozitív melyik a negatív.
Szerintem a 4. valahol lejjebb szakadt el a műanyag csőben.
Aztán lehet tévedek és a mostani szarkupac piaggio nrg gyujtás kábel bogozás miatt túl bátor lettem nem okos.
igen, a pumpa csatlakozojan 4 lab van.
kínomban én az ebay-en nezegettem pumpat meg kabelkoteget, a kepek miatt.... annyi kiderult hogy a pumpa 4 -es, de a vezetekkotegen nem sikerult olyan kepet talalni amibol elorebb jutottam volna..
Tovább kéne bontani a műanyagot,hátha meglessz a 4.
Amúgy az angolkákról minden feltételezhető.
A 4 vezetékesek a kép szerint inkább 955 meg régebbiek.
A speed-re a 2 vezeték jellemző.
De lehet beleszórak egy tiger vagy egyébb pumpát.
Van elektromos diagram, altalaban ki is szoktam igazodni rajtuk, de itt az a baj, hogy a manual ket vezetekrol beszel, (a diagrammon a 14.-es a pumpa / uzemanyagszint-erzekelo) az AC-n 4 lab van, a leszakadt kabelben meg 3 er log ki...
vagy valamin nagyon atsiklottam...
Az AC felőli tuti nem gyári az a sok kerek saru.
most mar sikerulni fog "osszekotozni" ;) .
igen sajnos elegge takolt... innen szép nyerni :)
koszi mindkettotoknek a segitseget
Szerintem a 4. valahol lejjebb szakadt el a műanyag csőben.
Aztán lehet tévedek és a mostani szarkupac piaggio nrg gyujtás kábel bogozás miatt túl bátor lettem nem okos.
kínomban én az ebay-en nezegettem pumpat meg kabelkoteget, a kepek miatt.... annyi kiderult hogy a pumpa 4 -es, de a vezetekkotegen nem sikerult olyan kepet talalni amibol elorebb jutottam volna..
http://www.triumphrat.net/spee...
Amúgy az angolkákról minden feltételezhető.
A 4 vezetékesek a kép szerint inkább 955 meg régebbiek.
A speed-re a 2 vezeték jellemző.
De lehet beleszórak egy tiger vagy egyébb pumpát.
Van elektromos diagram, altalaban ki is szoktam igazodni rajtuk, de itt az a baj, hogy a manual ket vezetekrol beszel, (a diagrammon a 14.-es a pumpa / uzemanyagszint-erzekelo) az AC-n 4 lab van, a leszakadt kabelben meg 3 er log ki...
vagy valamin nagyon atsiklottam...
A legközelebbi egy sprint GT az kétvezetékes.
Manualban nincs elektromos vázlatrajz?