Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hány van még?
Éljen a sor3
http://totalbike.hu/hirek/2017/09/11/a_daytona_765_prototipusaval_tesztelik_a_moto2-es_blokkot/
Tegnap adtam el az egyik sztrít triplámat. Elvitte a srác próbára, ahogy vette le a sisakot, észrevettem hogy remeg a keze mint egy rossz alkoholistának. Kérdezem mi történt, azt mondja: "Bameg egy r6r-em volt, ennek megszokásból húztam egy akkorát mint a yamahának, majdnem leestem róla! Menjünk írjuk alá a papírokat!"
Én máig meglepődök ha jön szembe egy,pedig fehér old.-al sokat találkozok.Minimum 2-3 folyamatosan mászkál szerpentines részen szovákban,erdélyből hazajövet is ment egy a 4-esen a mult hónapban.
Az könnyen lehet :D Furcsa is volt hogy zalába másik gülüszemű jön szembe :D Persze hogy talizhatunk meg akár gurulhatnánk is :) A környéken amúgy jó lenne összeszedni a márkatársakat.
Zsupek szerintem te jöttél velem szembe olyan 6 körul. Egyszer talizhatnánk egy vasszemlére.
Fighterboltban a neten biztos van ,lehet maradt nekem is de nem igerem, de megnezem
Hát nem egy gyári bekötés az tuti de a célnak megfelel ha nincs jobb. Ha normálisan meg hülye biztosra akarod csinálni akkor vagy szerezz új csatit amit valljuk be nehéz lesz..vagy 4 féle sarut használj és máris nem összecserélhető :D Esetleg 2 félét mert úgyis 2 kábel az AC-nak kell 2 meg a szintjelzőnek és akkor külön sarukkal de a polaritás miatt az azonos típusú sarukat ellenkezőleg rakod fel. Én ezt ledes indexeknél szoktam használni, ezzel kizárva a lehetőségét hogy rosszul dugod össze :D
Kéne hozzá egy csatlakozó,bár honnan azt passz,így elég izeeee.
Az AC felőli tuti nem gyári az a sok kerek saru.
szia, koszonom, megkaptam, valaszoltam is de valamiert nem kuldte el, beragadt a mailboxban a draft-ok kozott...
most mar sikerulni fog "osszekotozni" ;) .
igen sajnos elegge takolt... innen szép nyerni :)
Moto 2 teszteles
Szepen ossze van ganyolva
Sokat nem segitettem talan next Time ;szivesen ,mailben is atlüldtem a kepet amit felraktam nagyobb felbontásban ,hátha segít,amúgy igen 4 drotos
Bingo... valoban lejjebb szakadt ki az pumpa egyik kabele.. a trukkos angolkak meg elrejtettek a csatlakozo masik felet a wiring diagrammban...

koszi mindkettotoknek a segitseget
Amit linkeltem azon ott van hogy melyik kettő megy valójában a motor részre.A manualban meg ránéznék a jeladóra melyik szín és szerintem a kötegben így le tudod felezni a választási lehetőséget kettőre.Multiméterrel meg ki lehet totózni melyik a pozitív melyik a negatív.
Szerintem a 4. valahol lejjebb szakadt el a műanyag csőben.
Aztán lehet tévedek és a mostani szarkupac piaggio nrg gyujtás kábel bogozás miatt túl bátor lettem nem okos.
igen, a pumpa csatlakozojan 4 lab van.
kínomban én az ebay-en nezegettem pumpat meg kabelkoteget, a kepek miatt.... annyi kiderult hogy a pumpa 4 -es, de a vezetekkotegen nem sikerult olyan kepet talalni amibol elorebb jutottam volna..
A manual lehet a gond,mert itt ugyan a pumpára csak kettő megy a másik kettő a szintjelző lehet.

http://www.triumphrat.net/spee...
Tovább kéne bontani a műanyagot,hátha meglessz a 4.
Amúgy az angolkákról minden feltételezhető.
A 4 vezetékesek a kép szerint inkább 955 meg régebbiek.
A speed-re a 2 vezeték jellemző.
De lehet beleszórak egy tiger vagy egyébb pumpát.
szia, koszi hogy probalsz segiteni

Van elektromos diagram, altalaban ki is szoktam igazodni rajtuk, de itt az a baj, hogy a manual ket vezetekrol beszel, (a diagrammon a 14.-es a pumpa / uzemanyagszint-erzekelo) az AC-n 4 lab van, a leszakadt kabelben meg 3 er log ki...
vagy valamin nagyon atsiklottam...
Már pár órája guglizom a képeket de sehol nem találtam.
A legközelebbi egy sprint GT az kétvezetékes.

Manualban nincs elektromos vázlatrajz?
az a baj hogy nem mukodik....egyelore...
ha müködik ne bansd....szerintem
ma megnezem azt jon foto ha tudok mert kicsi a hely,es utalom a tankot levenni
(olyan kep segitene, amikor a kabelkoteg csatlakozoja ra van csatlakoztatva, es latszanak annak a szinei... koszi )