Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Anno előtted voltam megnézni a Caspian Blue-t, de nem volt épp 900e rá.
No meg még megvan a saját vasam, így két moci kicsit luxus lenne.
De engem is az egyedisége fogott meg és kénylemes is volt (180 cm).
Bármi infó hasznos lehet, még nem mondtam le a cseréről és ezt a két típust nézegetem 1M alatt...
Ja, a Daytona durvan keveset forog alacsony temponal: 100km/h kb 3200rpm-nel, 150km/h 5000rpm... Az azert nem rossz.
Hat a CBR600 egy tipikus japan muremek, egy igazi precizios jargany: pontos, kezes, semmi negativ meglepetes es nagyon homogen. Szoval ha kell egy problemamentes moci, benne van a top10-ben. Viszont ha tepni kell a szarvat, abban is benne van.

Ha izgalom kel, az mindjart mas. A Daytona muszakilag nagyon jo es ad nemi plusszt, leginkabb hangzasvilagban, valamint van valami megfoghatatlan erzes abban, hogy europai, valamint abban hogy nem egy "tomegjapant" vezetek. Erre nagyon vagytam mar regota. Persze a "tomegjapan" lehet hogy megbizhatobb lesz, valamint ertekallobb... nem tudom, de most nem is foglalkoztat.

Muszakilag nem erzek jelentos kulonbseget, bar en nem palyan hasznalom oket, hiszen igazabol mindketto jo oda is DE nem a legelesebb palyagepek. Kormanycsutkajuk kialakitasa nagyon hasonlo, nekem mindketto kenyelmes, bar 193cm-hez a Daytona valo inkabb, a CBR kisebb. Futomuvet tekintve valahol egy szinten van a ketto, designban is nagyon hasonloak (pont a napokban nezegettem a CBR kepet a falon, alatta a Triumph es hasonloan gombolydedek, kedves 2000 ev elejei designnal, semmi agressziv szogletesseg. Eroforras ugyileg mindketto boven eleg, csak ugye a 600-ast jobban kell porgetni ha nagyon akarod hajtani.

Mi erdekel meg?
Jó motor, jól kezelhető volt a CBR600? És a Daytona milyen?
Engem fogyasztásban inkább az alsó tartomány érdekel, mert úgyse rángatom az egész túra alatt a gépet (és sokat túrázom).
Ha veretni van kedvem, akkor a Mecsekbe megyek egy gyorsat és élvezeteset kanyarogni.
Ez a fogyasztas dolog nagyon kezfuggo. Nekem a CBR600FS-el volt mert 3.8L-es fogyasztasom Ausztriaban (jo benya, lightos hegyi mocizgatas), de ringen 12 is...
A Fazer karbis létére baromi keveset evett, volt 4,5 is nagyon lájtosan, de normál túrán 5,5 körül, max. 7 volt erőltetett menetben(közúton), a Tuono meg itt kezdődik.
Szia!

Igen a vtr fogyasztását én is hallottam már de az furcsa,hogy az fzs 1000 is karbis annak még sem annyira veszett a fogyasztása.Legalábbis nem hallottam még róla ilyet.
Inkább a speed triple feküdne mert néha nekem már az sv kormánya is sok volt.Főleg ha városban kellett sokat kapcsolgatnom a váltót.
Jelenlegi leghosszabb túrám se volt 100km felett még. Nem vagyok egy finnyás gyerek és az én 193cm-es magasságomhoz pont megfelelő a Daytona csutkakormánya. Minden japán sokkal csuklótörőbb. A fogyasztásról itt találsz elég jó képet, amit én is alá tudok támasztani: 6l körül, tempótól függően.

Mindjárt nyomom a linket, csak a gyerek ordít...
Hali!

FZS1000 jo bringa. A VTR1000F felejtős szerintem, mert nagyon sokat zabál (8l felett), valamint a váza nem túl merev. Egyébként rengeteget elfut természetesen.

Speed Triple van pár a piacon, nagyon dicsérik, Daytonából jót kifogni már nehezebb, mert azért csak sport motor. Egyébként a két motor jelentősen más jelleg: a Speed ugye vadóckodó naked, míg a Daytona superbike kategória, igazi sportmotor. Alapjaiban véve a két gép egyforma, van némi LE különbség (120/149), de szerintem az teljesen mindegy, igazából a jelleget kell eldöntened, mihez húz a szíved.
Helló! Mennyire kényelmes a 955i hosszabb távon, illetve kb. mennyit fogyaszt általában?
Daytona 600 lett volna, de úgy néz ki egyenlőre felejtős... köszi az infót azért.
Szia, melyik 600-ast szeretnéd? Ha a TT600-ast akkor kicsit lebeszélnélek róla, akkoriban a futóműve nagyon jó volt, de a motorja teljesítménye kb.10le-vel alulmarad az akkori japó gépektől. A motorja tartóssága sem világhírű...kb. 60-70ezer km. után kezdődnek a gondok. A daytona 600már sokkal jobb. a 650mégjobb. Gondolom nem kell leírnom a 675 tökélets, 2006,2007ben versenypályán elmosta az összes japánt.
Ezt biztos láttátok már,ránézésre szép és nem is veszett drága..daytona
Szevasztok Jóarcok!

Úgy néz ki elmegy a tuono és venni kellene helyette valami vasat.Gondolkozom triumph daytona/speed triple-ben is..Nem tudtok valami olcsó de jó gépet eladóba(1,2mft-ig).Még a yamaha fzs1000-ben illetve honda vtr 1000f-ben is gondolkozom.A karburátor ami visszatart ezeknél a gépeknél..
Hali! Sajnos 600-as tapasztalatunk nem nagyon van, foleg a 675 es 955/1050-es vonalon vannak itt tulajdonosok. A Csibu irt egy linket az elozo hozzaszolasban, talan ott talalsz 600-as tulajt.

Egyebkent csak a guglit tudom ajanlani, leginkabb angol cikkek, forumok vannak a targyban.
Sziasztok! Triumph 600 as motor vásárlásánál mire kell oda figyelni? Mik azok a dolgok amik ennél a típusnál jellemzőek, amik kiemelt figyelmet igényelnek, esetleg típushibák érdekelnének...
Minden infó jól jön, mert nem ismerem sem a márkát, sem a típust.
Szia, üdv itthon! Azóta átköltöztünk ide, jóval többen vagyunk! Ha gondolod nézz be!
http://forum.index.hu/Article/...
Hello everybody!
Ismét itthon! Sikerült túlélni ámerikát!
Retteghetnek újra a Magyar kanyarok
Szia. Nezd meg a profile-omat, vagy a 67 es 213-as (foleg utobbi) bejegyzest, ott talalsz par kepet az motoromrol. Persze nem 675-os, hanem 955i.
az rendben van de A TE VÁLASZTÁSOD
Köszönöm a dícséretet,de a nagyobbik rész a gyár érdeme!
jóestét daytona-sok !
István ! annyira gyönyörűűűű a motorod
a többiekét nem láttam
Sziasztok!

van egy eladó eredeti triumph nyári dzsekim xl-vagy xxl mértetben méretben
Sajnos ez van. De így legalább tudsz faragni a szállítási költségekből.