Ha valakinek gondja lenne a triumph szervízelésével,keresse nyugodtan debrecenben Oláh Józsit.
Az apriliámat olyan szinte rendbehozta,hogy jobb lett mint amikor elhoztam a szalonból.Mindamellett triumphoz még diagnosztikai műszere is van(olyan mint az olasz motorokhoz az Axon)és szerintem azzal kipufogó térképet is rá tud tölteni.Bár ezt inkább tőle érdemes megkérdezni.Dolgozott a debreceni triumph/guzzi/ducati szalonban is szerelőként.Én csak ajánlani tudom.
Furcsa volt. Bementem, hogy vegyek valami ajándéktárgyat, és egy kis hunyorgó bevándorló tört angolsággal mondta, h nincs nekik olyan, csak vödrös kávé. Azzal meg ledobnak a repülőről, úgyhogy eljöttem...
Csak5 kilós kiszerelés, vagy igyak helyben...
Furcsák ezek az amcsik.
Hat megmondom oszinten, hogy sehogy. Nem volt idom "troubleshooting"-olni, szoval elmaradt meg barminemu javitgatas. Csak a szakado esoben jartam a geppel parszor, szerencsere annyira kezes, hogy meg a 2002-es gumikon se okozott semmifele negativ meglepetest. Nem veletlen ez a finom teljesitmenyleadas.
Szoval annyiban modosult a program, hogy az elejet meg mindig szeretnem szetszedni a speedo miatt, valamint mindenkeppen elviszom szakszervizbe legszurocserere+injektorterkep irasra+gyertyacserere hamar ugyis szet lesz kapva a tanknal es hamar ott leszek kitargyalom a szerelo fickoval a hideginditasi gondomat (tudjatok, ha par napot all a gep, akkor csak 2-3. inditozasra poccen be). Nagyon remelem, hogy ez a 3-as javitasi dolog segit.
Ha nem, akkor befeszulok nagyon , valamint lehet leviszem Esztergomba ahhoz a fickohoz, akit ajanlottak itt a listan.
Gumi vasarlas is egyre aktualisabb, szoval eleg huzos koltsegek ele nezek... Emiatt okosan kell utemeznem a dolgokat es nagyon remelem, hogy hatekony is lesz a szakszerviz.
Ez egy kicsit ironikusra sikerült
Nemsokára menek haza és viszek innen jóidőt...
Benzinről csak annyit, hogy itt 2,7 dolcsi. Ami 560 Ft.
Ja, egy gallon ennyi, ami 3,8 liter. Kis számolás: 150Ft/liter.
Minden senkiházi 3-4 literes terepjárókkal rohangál. Kicsit elgondolkodtam, hogy nekem az 1.3-as autóm számomra sokat fogyaszt és esetleg meggondolom hogy a motorba tankoljak-e vagy kocsikázzak.
Felháborító.
Nekem is. Kár hogy nincs ilyen szmájli
Na igen, innyyyektorral könnyű...
Én is valami kenési hibát saccolok, esetleg olajszivattyú, olajnyomásszabályozó szelep, de lehet, h rosszul raktam fel a hengerfejet és bedolgozik. Ez már csak 2 hét múlva derül ki, mert elutazom. És itt is egyik szemen sír másik nevet...
Egyik szemem sír a másik nevet...gondolhattuk volna, hogy a karbival van valami...de eszembe sem jutott, már túl régóda vagyok injektorra hangolva !
A melegedés valószínőleg azért van mert nem keni eléggé jól, vagy nem? Azért kíváncsi leszek..
Köszönöm mindenkinek a hozzászólásokat, sikerült elindítani!
A probléma a következő volt: mivel nincs elektromos AC a Daytonaban, csak ejtőtartályos, szüksége van egy vákuumcsőre, hogy tudja engedni a naftát a karbikba. A hiba a vákuumcső rossz helyre történő csatlakoztatása volt. Nem nyitott ki teljesen a benzincsap, szépen lassan megtelt az úszóház benzinnel, kifurikáztam, addigra felmelegedett a motor. Azért hittem, h összefügg.
Most egészen más baj van. Melegszik a motor nagyon és egy idő után felvillan az olajnyomás hiánya lámpa. Félek attól, hogy amikor széthullott a motor, akkor darabkák hullhattak az olajteknőbe/szivattyúba. A következő az, hogy az olajteknőt leszedem megvizsgálom mizu...
Viszonylag rövid távokat megyek vele,elég hamar. a bordkompjúter is ezt mutatja és a tankolás is kb ez.hosszabb távon nem mértem,de lessz az is és akkor jelzem mi a tapasztalat,3 henger 125le,most ezt tudja.
Ha valakinek gondja lenne a triumph szervízelésével,keresse nyugodtan debrecenben Oláh Józsit.
Az apriliámat olyan szinte rendbehozta,hogy jobb lett mint amikor elhoztam a szalonból.Mindamellett triumphoz még diagnosztikai műszere is van(olyan mint az olasz motorokhoz az Axon)és szerintem azzal kipufogó térképet is rá tud tölteni.Bár ezt inkább tőle érdemes megkérdezni.Dolgozott a debreceni triumph/guzzi/ducati szalonban is szerelőként.Én csak ajánlani tudom.
Emailben kuldtek, subject: offtopic - Triumph Daytona 955i motor gyari, foliazott allapotban elado
Es a kovetkezo kepeket tettek hozza. Igy legalabb nem azik el a szabadban. Elmebetegek...
Csak5 kilós kiszerelés, vagy igyak helyben...
Furcsák ezek az amcsik.
Szoval annyiban modosult a program, hogy az elejet meg mindig szeretnem szetszedni a speedo miatt, valamint mindenkeppen elviszom szakszervizbe legszurocserere+injektorterkep irasra+gyertyacserere hamar ugyis szet lesz kapva a tanknal es hamar ott leszek kitargyalom a szerelo fickoval a hideginditasi gondomat (tudjatok, ha par napot all a gep, akkor csak 2-3. inditozasra poccen be). Nagyon remelem, hogy ez a 3-as javitasi dolog segit.
Ha nem, akkor befeszulok nagyon , valamint lehet leviszem Esztergomba ahhoz a fickohoz, akit ajanlottak itt a listan.
Gumi vasarlas is egyre aktualisabb, szoval eleg huzos koltsegek ele nezek... Emiatt okosan kell utemeznem a dolgokat es nagyon remelem, hogy hatekony is lesz a szakszerviz.
Nézzétek mit találtam:
Kéne ilyen otthonra is. Vagy van?
Nemsokára menek haza és viszek innen jóidőt...
Benzinről csak annyit, hogy itt 2,7 dolcsi. Ami 560 Ft.
Ja, egy gallon ennyi, ami 3,8 liter. Kis számolás: 150Ft/liter.
Minden senkiházi 3-4 literes terepjárókkal rohangál. Kicsit elgondolkodtam, hogy nekem az 1.3-as autóm számomra sokat fogyaszt és esetleg meggondolom hogy a motorba tankoljak-e vagy kocsikázzak.
Felháborító.
Itt van a szomszédban, ha lesz időm megnézem:
http://www.lonestarcycle.com/t...
Remélem majd fel tudok nézni SM-re az USA-ból is!
Széles utat addig is mindenkinek!
Na igen, innyyyektorral könnyű...
Én is valami kenési hibát saccolok, esetleg olajszivattyú, olajnyomásszabályozó szelep, de lehet, h rosszul raktam fel a hengerfejet és bedolgozik. Ez már csak 2 hét múlva derül ki, mert elutazom. És itt is egyik szemen sír másik nevet...
A melegedés valószínőleg azért van mert nem keni eléggé jól, vagy nem? Azért kíváncsi leszek..
A probléma a következő volt: mivel nincs elektromos AC a Daytonaban, csak ejtőtartályos, szüksége van egy vákuumcsőre, hogy tudja engedni a naftát a karbikba. A hiba a vákuumcső rossz helyre történő csatlakoztatása volt. Nem nyitott ki teljesen a benzincsap, szépen lassan megtelt az úszóház benzinnel, kifurikáztam, addigra felmelegedett a motor. Azért hittem, h összefügg.
Most egészen más baj van. Melegszik a motor nagyon és egy idő után felvillan az olajnyomás hiánya lámpa. Félek attól, hogy amikor széthullott a motor, akkor darabkák hullhattak az olajteknőbe/szivattyúba. A következő az, hogy az olajteknőt leszedem megvizsgálom mizu...