Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyebkent mi volt a gond az Aprliaddal?
Urak!

Ha valakinek gondja lenne a triumph szervízelésével,keresse nyugodtan debrecenben Oláh Józsit.
Az apriliámat olyan szinte rendbehozta,hogy jobb lett mint amikor elhoztam a szalonból.Mindamellett triumphoz még diagnosztikai műszere is van(olyan mint az olasz motorokhoz az Axon)és szerintem azzal kipufogó térképet is rá tud tölteni.Bár ezt inkább tőle érdemes megkérdezni.Dolgozott a debreceni triumph/guzzi/ducati szalonban is szerelőként.Én csak ajánlani tudom.
Kemény
Hat nezzetek a retard kollegaim mit csinaltak ma a csoda paripammal...

Emailben kuldtek, subject: offtopic - Triumph Daytona 955i motor gyari, foliazott allapotban elado

Es a kovetkezo kepeket tettek hozza. Igy legalabb nem azik el a szabadban. Elmebetegek...
Furcsa volt. Bementem, hogy vegyek valami ajándéktárgyat, és egy kis hunyorgó bevándorló tört angolsággal mondta, h nincs nekik olyan, csak vödrös kávé. Azzal meg ledobnak a repülőről, úgyhogy eljöttem...
Csak5 kilós kiszerelés, vagy igyak helyben...
Furcsák ezek az amcsik.
Lehet rászoknék a kv-ra:D
Nem hallottam meg ilyenrol. Nalunk inkabb a melltartokkal azonositjak a triumphot...
Hat megmondom oszinten, hogy sehogy. Nem volt idom "troubleshooting"-olni, szoval elmaradt meg barminemu javitgatas. Csak a szakado esoben jartam a geppel parszor, szerencsere annyira kezes, hogy meg a 2002-es gumikon se okozott semmifele negativ meglepetest. Nem veletlen ez a finom teljesitmenyleadas.

Szoval annyiban modosult a program, hogy az elejet meg mindig szeretnem szetszedni a speedo miatt, valamint mindenkeppen elviszom szakszervizbe legszurocserere+injektorterkep irasra+gyertyacserere hamar ugyis szet lesz kapva a tanknal es hamar ott leszek kitargyalom a szerelo fickoval a hideginditasi gondomat (tudjatok, ha par napot all a gep, akkor csak 2-3. inditozasra poccen be). Nagyon remelem, hogy ez a 3-as javitasi dolog segit.

Ha nem, akkor befeszulok nagyon , valamint lehet leviszem Esztergomba ahhoz a fickohoz, akit ajanlottak itt a listan.

Gumi vasarlas is egyre aktualisabb, szoval eleg huzos koltsegek ele nezek... Emiatt okosan kell utemeznem a dolgokat es nagyon remelem, hogy hatekony is lesz a szakszerviz.
Sziasztok!
Nézzétek mit találtam:
Kéne ilyen otthonra is. Vagy van?
Na mi a helyzet a daytonaval? És veled?
Ez egy kicsit ironikusra sikerült
Nemsokára menek haza és viszek innen jóidőt...
Benzinről csak annyit, hogy itt 2,7 dolcsi. Ami 560 Ft.
Ja, egy gallon ennyi, ami 3,8 liter. Kis számolás: 150Ft/liter.
Minden senkiházi 3-4 literes terepjárókkal rohangál. Kicsit elgondolkodtam, hogy nekem az 1.3-as autóm számomra sokat fogyaszt és esetleg meggondolom hogy a motorba tankoljak-e vagy kocsikázzak.
Felháborító.
Csináld csak...itt úgyis két hete süt a nap és a benzin is olcsó....
Inkább szték meg badlájt!
Itt van a szomszédban, ha lesz időm megnézem:
http://www.lonestarcycle.com/t...
Usa meg minden? Csoki hússal? Na vigyázz magadra...
Köszönöm szépen!
Remélem majd fel tudok nézni SM-re az USA-ból is!
Széles utat addig is mindenkinek!
Na majd írj, hogy mi a helyzet...Én meg lépek motorozok egy kicsit essőben . Jó utazást
Nekem is. Kár hogy nincs ilyen szmájli
Na igen, innyyyektorral könnyű...
Én is valami kenési hibát saccolok, esetleg olajszivattyú, olajnyomásszabályozó szelep, de lehet, h rosszul raktam fel a hengerfejet és bedolgozik. Ez már csak 2 hét múlva derül ki, mert elutazom. És itt is egyik szemen sír másik nevet...
Egyik szemem sír a másik nevet...gondolhattuk volna, hogy a karbival van valami...de eszembe sem jutott, már túl régóda vagyok injektorra hangolva !
A melegedés valószínőleg azért van mert nem keni eléggé jól, vagy nem? Azért kíváncsi leszek..
Köszönöm mindenkinek a hozzászólásokat, sikerült elindítani!
A probléma a következő volt: mivel nincs elektromos AC a Daytonaban, csak ejtőtartályos, szüksége van egy vákuumcsőre, hogy tudja engedni a naftát a karbikba. A hiba a vákuumcső rossz helyre történő csatlakoztatása volt. Nem nyitott ki teljesen a benzincsap, szépen lassan megtelt az úszóház benzinnel, kifurikáztam, addigra felmelegedett a motor. Azért hittem, h összefügg.
Most egészen más baj van. Melegszik a motor nagyon és egy idő után felvillan az olajnyomás hiánya lámpa. Félek attól, hogy amikor széthullott a motor, akkor darabkák hullhattak az olajteknőbe/szivattyúba. A következő az, hogy az olajteknőt leszedem megvizsgálom mizu...
Viszonylag rövid távokat megyek vele,elég hamar. a bordkompjúter is ezt mutatja és a tankolás is kb ez.hosszabb távon nem mértem,de lessz az is és akkor jelzem mi a tapasztalat,3 henger 125le,most ezt tudja.
Tényleg kíváncsi vagyok rá! Nekem finomabban eszik!
Néha megyünk 50-nel is.
Naa akkor még mehet bele bőven a km-er, a fogyasztás nem sok egy kicsit? Vagy kapja rendesen?
ADÓDJON ALKALOM!
Köszönöm szépen!