Ha kikötöm akkor az előbb leírtakon kívül milyen járulékos negatív/pozitív hatása lesz a motor működésére? Úgy gondolom az koszos, szűretlen, forró olajgőzt/gázt minek szívja be a motor? Eddig se volt Euro6 ezután se lesz... Úgy tudom a legtöbb régi motornál egy idő után kiszokták kötni de a pálya és minden egyéb versenymotoroknál meg alapból.
Csak hangosan gondolkozok... de alapvetően úgy gondolom ha van is kartergáz (egy 20 éves motornak pedig van) azt beszívni. nem maximalizálja az égés hatékonyságát (teljesítmény szempontjából...)
Eddig csak karbis motorjaim voltak... most ez az első injektoros tele elektronikával, szenzorokkal és mindenféle kütyüvel ami sok pénzért elromolhat... de nem is ez a lényeg. Ha lekötöm a kartergáz csövet az airboxról... annak ezen típus jellegéből adódóan milyen járulékos negatív következményekkel jár? Vagy csak egyszerűen nem szívja be azt a koszos, szűretlen, forró levegőt... és elvileg nem felel meg az EURO16541654 szabályoknak?
Ezt még a legöregebb irokéz indián sem tudja... egy Yakuza tudja, vagy is inkább már csak tudta mert meghalt, mint sem tovább adja az évezredes legenda titkát!
Ez a könyörtelen logikával felépített elmélet már csak azért is helytálló mert egy nem rég kimutatott tényfeltáró munka eredménye is bizonyítja, hogy a villanyakon "T595 SP" szerepel tehát egy erős Daytona egy kényelmes Speed Triple-é lett átalakítva! Műszaki kicsit szopóka volt de pipa!
2012-es.
Ami magura,a felirat szerint.