Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

20eves mociban nem hinném hogy van ilyen,
32 a gyári ára mondj rá valamit privátban
Mi pénz?
Sziasztok :) Van egy új Pirelli Diablo gumim 180/55 méretben :) A Dot szám azt hiszem 2015 vége vagy 16 eleje. Ha valakit érdekel jelezze
ÖÖÖ... azt hiszem meggyőztél Zoli... jobb a békesség!
Ha van szenzor a légszűrőben lehet sipákol,és a SAIS-t is le kéne kötni ha van.
Régi mocimnal mivel faridom át volt építve ki volt kötve ,igaz kapott Szűröt a végére ,de észrevenni nem vettem semmit észre de szerelő tuti megmondja
Ha kikötöm akkor az előbb leírtakon kívül milyen járulékos negatív/pozitív hatása lesz a motor működésére? Úgy gondolom az koszos, szűretlen, forró olajgőzt/gázt minek szívja be a motor? Eddig se volt Euro6 ezután se lesz... Úgy tudom a legtöbb régi motornál egy idő után kiszokták kötni de a pálya és minden egyéb versenymotoroknál meg alapból.
Akkori tudás alapján gyártottak, jól van az úgy ahogy,takarisd k,i legyen minden pöpec azt jól van.,.....ha meg gond a 20 év akkor csere
Csak hangosan gondolkozok... de alapvetően úgy gondolom ha van is kartergáz (egy 20 éves motornak pedig van) azt beszívni. nem maximalizálja az égés hatékonyságát (teljesítmény szempontjából...)
De miért is tenned ezt?mit vársz ettől ?
Eddig csak karbis motorjaim voltak... most ez az első injektoros tele elektronikával, szenzorokkal és mindenféle kütyüvel ami sok pénzért elromolhat... de nem is ez a lényeg. Ha lekötöm a kartergáz csövet az airboxról... annak ezen típus jellegéből adódóan milyen járulékos negatív következményekkel jár? Vagy csak egyszerűen nem szívja be azt a koszos, szűretlen, forró levegőt... és elvileg nem felel meg az EURO16541654 szabályoknak?
Angolok,barmi megeshet.
Gondolom nem South Park...
Akkor jól elárulom: Szingül Pléjer eztet jelenti.
Most ezen fogok kattogni egy hétig.
Ezt még a legöregebb irokéz indián sem tudja... egy Yakuza tudja, vagy is inkább már csak tudta mert meghalt, mint sem tovább adja az évezredes legenda titkát!
Na de az SP mit jelenthet?
Ez a könyörtelen logikával felépített elmélet már csak azért is helytálló mert egy nem rég kimutatott tényfeltáró munka eredménye is bizonyítja, hogy a villanyakon "T595 SP" szerepel tehát egy erős Daytona egy kényelmes Speed Triple-é lett átalakítva! Műszaki kicsit szopóka volt de pipa!
Az valszeg tényleg magura,mivel a T595 egy csutkakormányos daytona 955i-t takar.Amit valaki átépíthetett speed-é.
Nekem csak a díszes M betű és a Magura márkanév látszik középen de ettől függetlenül igazad van és hiszek neked!
Rá van írva.Alig látszik de made by magura a street R kormánya.
2012-es.
A fenébe! Na sebaj, pedig már kezdtem örülni, hogy legalább ez nem gyári...
Gyári triumph 28-as.
Ami magura,a felirat szerint.
28-as Magura+Bitubo gátló