Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha otthon vagyok csinalok egy képet is róla.
Aztán felrakom ha érdekel titeket, nyilván nem próbáltam a Brembot, de nekem ez a Nissin.bőven elég, 1 ujjas lett. A régi főfékhenger a Pannónia ringen a célegyenes végi féktávon rájött a gázkarra, akkor csinált valamit.
Nos jól láttam hogy megint nincs semmi a 800-ból az ecima-n?
Én nézegettem a cbr-ekét de szerintem nem jól írtad amúgy a méretet. A tiéden az igaz hogy hagyományos főfék van mert még az F4-es CBR-től azt örökölte de annak a dugattyú mérete 15,875 mm.
2007-től már radiális van a 600 rr-eken is gyárilag de az már 17,4625 mm-es (11/16"). Az 1000 rr-en meg már 19,05 mm a dugó mert azok 3/4"-osak. Nézzd meg a főfékedet mi van rá írva mert már tényleg érdekel :D Én magamnak a 2007-től gyártott rr 11/16"-os radiálisát néztem ki és még menni is fog a hátsó rugóstaghoz is mert az is abból való :D
Üdv

Napok óta olvasom a főfékhenger témát, igaz nekem egy 06 os cbr600rr- EM van, ami gyárilag hagyományos főfékhengerrel van szerelve, radiális feknyereggel.Anno engem is érdekelt, mert a a gyári főfékhenger a mocimon elég gyenge volt a Pannónia ringen, 3-4 körig oké volt, de óta vállalhatatlan. Fém fékcső, fasza fékolaj, fehér hátú Galfer fékbetét. De semmi változás. Aztán nyáron fel lett szerelve egy 16 os főfékhenger, radialis, egy 2010es cbr1000rr főfékhengere. Az eredmény brutális, olyat lassít a rendszer 200 ről, hogy azt hittem másik motoron vagyok. Abszolút határozott a nyomáspont, én is brembot akartam, de annyira olcsón vettem a Nissint,(20€) hogy egy próbát megért. Nekem bejött.
Hála istennek, a felszerelése pofon egyszerű volt, passzol is, nehéz megmondani, hogy nem gyári.
No igen, mielőtt belefogok a cserébe, nem ártana legalább egy 16os főfékes motort kipróbálni. Kíváncsi lennék, hogy a 14 után az nekem elég-e vagy sem. Gyanítom, hogy igen, mert mikor lelégtelenítettem az enyémet, hát már az is teljesen más volt, mintha kidobtam volna egy horgonyt, 150+ról megfogtam és gyűrte az első gumit, meg korcsolyázott a hátulja motorfékkel.

No de a lényeg, hogy nyomoznom kell még. Sokat.
Hehh,mikor fent volt kipróbálhattad volna a szettet.
Mostmár nemigen.
Nem mindenki van ezzel így, de én szeretek nagyon körüljárni egy témát tuning terén olyankor, ha olyan dologba nyúlok bele, ami komoly hatással van a motor teljesítményére és biztonságára, a fék pont ilyen. Szezonon kívül meg pont nincs jobb dolgom a motort illetően :) A fékre, mivel az életem múlik rajta, elég érzékeny vagyok, és beszélgetjük a lehetőségeket, szeretnék azért a majdfelteszemosztjólesz indok mellé másokat gyűjteni :)
848-asé csővel együtt.

http://www.ebay.com/itm/08-09-...
Dehogynem.Ugyanaz a brembo mint a yamakkáé.
Nagyon rá vagytok feszülve erre a fék témára. Streetre meg Daytonara nem menne fel simán a Speed munkehengere azt kész is a tuning?
Akkor azt kacifántosabb lesz cserélni :/
Én most olyan módszerrel nézegetem a főfékeket, hogy az általam már próbált és számomra igen jónak tűnő motorok fékjeinek a dugattyúméretét kikeresgélem. De eddig mindegyik vagy 15,875 mm-es volt vagy 16 mm-es :D Szóval én beérem már egy akkorával :D A pivot méregetésbe meg számolgatásba nem akarok belemerülni, inkább keresek egy OEM terméket ami picivel nagyobb mint a sajátom azzal nagyon nem lőhetek mellé... talán :D
Nem,Simán bedugod és a gumi tömít,yamaha nem adja külön.
Ilyesmi.
http://www.ebay.com/itm/Brembo...
Azt nem egy zégergyűrű rögzíti? Belül meg szerintem egy olajálló O gyűrűnek kell megoldania a tömítést. Ez a 16-os az R6 féle játékos? Esetleg tudsz róla képet felrakni? Lehet érdekel a dolog :)
Nem,a csőcsatlakozás és a munkahenger közti cucc.
Obi vagy praktiker :D Akassz rá egy jóféle merev műanyag zöld benzincsövet :D Ha egyszer meglesz a Brembo pumpa kajak meg kéne csinálni! Kicserélem én is valami ótvar szakadt textilborítású gégecsőre, és odadrótozom a 2 végét :D
A tartály átvezető gumibizbasz ereszt,vennem kell.és kitakarítani.
Köszi a felajánlást :D Majd kiderül mi lesz még addig. Mit kell rajta felújítani amúgy.
Ha kell van egy 16-osom,Igaz kicsit fel kell újítani de nem adom drágán.
Hát, sajnos sokkal okosabb nem lettem. Bazi jól írogatja a hidraulikus áttételeket, de ő teljesen fordítva csinálja. Ő azt számolgatja, hogy hová kell feltenni a pumpát, hogy a kar a megelelő helyen legyen erő szempontából. Ez se hülyeség mondjuk, bár az RCS-nél pont a dugattyútengely helye mozgatható. Ami döntő lehet az a pivot távolság a gyári Nissin és a Brembo között. Ugye minél messzebb van a dugattyú a kar forgáspontjától, annál erősebb, direktebb a dolog. Meg fogom mérni, ha hazajutok, hogy mennyi a pivot most. Ha pl 25mm, akkor a 18-20millis Brembonál lehet belemegyek a 17esbe, ha pedig 20, vagy kevesebb, akkor a 16 felé hajlik majd a dolog.

Úgy érzem fék terén most fogom még csak bemenni az erdőbe :D
No igen, én is nyomozok most, mert nem szeretnék úgy járni, ahogy Zoli írta. Nem akarok egy szabályozhatatlan satut és ja, a 19 esélyes, hogy sok. Böngészem viszont az ebayt, meg a Brembo oldalát és gyártói cikkszám alapján 110A26340 kidobott egy 17 RCS-t. Szóval van kisebb is, mint kiderült átbaszott a kereső a taljánok oldalán. RCS-ből csak 19eset dobott ki, pedig van 14-15-16-17-19. Szóval van miből válogatni, csak eddig még nem merültem bele a témába nagyon. Nagyon igaza van ismerősödnek, régi cikkekből én is úgy tudom, hogy igencsak jól kell megválasztani a hidraulikus áttételt, különben vagy bovdenes kemping fék lesz, vagy egy erősebb fuvallat szemből és átléped a kormányt. Van még idő, márciusnál hamarabb úgysem intézem, úgyhogy bele fogom magam ásni a témába. Írtak már véleményeket a 19 RCS-ről, többnyire azt, hogy iszonyatosat fog, de nincs visszajelzés, nem szabályozható. Szóval hivatalosan is letettem a 19 milliről, túl erős lenne. Egy srác írta, hogy Daytona 675Ren használ M50 (Panigale) nyergeket és a 17est még így is erősnek érzi néha. Azt írta keresni fog más fékbetéteket, amivel egy kicsit enyhébb a kezdeti harapás.

Ez most egy kérdés mindenkihez: Jól tudom, hogy a 2006os Daytonáé 14 millis?

Mert ha valóban 14 millis, akkor 16 v 17 kéne. Majd nyomozok, hogy melyik jó, ki kéne próbálnom motort, amin az adott méretek vannak, 16osra lesz esélyem talán. Ezen kívül pedig rengeteg olvasás, keresgélés, pont most találtam pár frankó információforrást itt:

http://www.wristtwisters.com/f...

ha szétagytornáztam, jövök az eredménnyel
Féklámpa kapcsolót árulnak nyomásra érzékelőset.Nem tétel az ára.

http://www.ebay.com/itm/Univer...
1 streetre lehet feltennék a speedyét,azt annyi
Amúgy fekes ismerősöm azt mondta hogy 2 vel szabad nagyobbat feltenni és
Jut eszembe ha lesz idom elő keresem a cikket ami a suoerbike vagy revüben volt benne azt befotozom
Na olyan leírást találtam, hogy az RCS19 az 2 tárcsás radiális nyergekhez való, az RCS15 meg 1 vagy 2 féktárcsás úszó féknyergekhez ajánlott. Az én sima Streetemhez szerintem a 15-ös is tuti lenne. Lehet felírom a Jézuskától kérős lapomra :D
Szent makréla én a brembot yamaha cuccot valami 11e-ért vettem a cápától,jó a kar szét volt reszelve mert az ipse nem eccerű eset,de kölcsönadtam a gépest a Kopasznak a mecsekben és lerendezte nekem hogy vegyek egy másik kart.
És egy daytona 675 féknyereggel olyat fogott hogy komolyan beijedtem,első keréken balettoztam be egy kereszteződésbe,azután csak kétujjal,a tövénél fogva mertem belehúzni,és rászoktam az apró,több fékhúzásra nem a parasztból négyujjasra,akkor leharapom a kormányt,ami nem egészséges lévén 28-as fatbar.
Akkor 14 rol 19 az sok stopie lesz