Áhh motor már rég téliesítve. Sajnos...
Én melóhelyen hajtok mint a tavaszi retek, most kicsit háttérbe szorult a moci de tavaszig lesz még idő rá is :) Más nevébe meg nem tudok nyilatkozni :D
Legyen szerencséd és ha alánézel találj egy 3/4"-osat :) Én a Daytonanak eddig utána sem néztem de most csak használtra rákerestem gyors és amin látszódott a szám is az 3/4"-os volt és 06-08 D675-re való.
Ha tényleg akkora akkor szerintem csak akkor cserélj ha tényleg gondod van vele mondjuk az RCS komolyabb termék és állítható a pivot szóval jobb a Nissinnél csak hogy megéri-e neked az a plusz pénz az a kérdés :)
Hello hölgyekurak! Hazajöttem Zemplénbe, és mivel van időm, ezerrel nyomozni kezdtem fékmunkahenger ügyben. Órák óta nem találtam semmit, már a gugli sokadik oldalán, amíg elém nem került egy kép, amely a lenti linken látható, az utolsó, egér ráhúzással nagyítható. Fórumon mondták, hogy rá van írva általában a munkahengerre, hogy mekkora benne a dugattyú.
Ez egy 2007es Daytonáé, az utolsó képen pedig látszik, ha a szemem nem csal, akkor egy 3/4 felirat. Ami azt jelenti, hogy 3/4 colos, tehát 19,05 milliméteres a gyári pumpám!!! Még szerencse, hogy nekiálltam nyomozni, mert ha vettem volna egy kisebbet, hát jól kib@szok magammal. Mivel nagyon be van pakolva a motor, majd holnap járatás közben megnézem, hogy nekem mi van ott, de gyanús, hogy ugyanúgy 3/4 col. Az egyetlen értelmes eshetőség valóban a 19 RCS, de kértdés, hogy 19es radiál NIssinről megéri-e váltani Brembora.
Jajj de szuper :) Köszönjük szépen a képeket! Na ennek örülök hogy 11/16-os mert én pont erről keresek infókat :D
Figyelj a pivot méretét megtudnád nekem mérni tolómérővel hogy mekkora kb?
Ha nem tiszta hogy mi az akkor lejjebb találsz róla képet hogy miről beszélek. Előre is köszi :)
A várva várt kép a fekmunkahengerről.
Nem a legjobb képek, éjjel csinaltam meló után, a kulcs fent volt a lakásban, kormányzár miatt nem tudtam a kormányt nem tudtam egyenesbe tenni.
Remélem azért látszik 11/16
Vagyis nem arrafelé leszek, hanem a nullás déli oldalán jövünk el. Most néztem meg, hogy hol vagy pontosan, lehet megkérlek, hogy egyezzünk ki egy Törökbálint környéki hellyel. Nekem az utazós nap lesz, 1300km, nem nagyon akarok ott keringőzni.
Rendben. Január első hetében leszek M.o.-n. Vagy akkor, vagy postai úton (bár szerintem személyesen jobb látni-fogni-szagolni az ilyesmit.) Ha a közelembe laksz, vagy útba esel (M1-M0-M5 mentén) akkor fel is próbálhatod.
Igen, már a köbcenti miatt is lehetetlen, hogy jobban menjen a Daytona, de pont ezért le is csekkoltam a nyomatékgörbéket: kijön azért a 300+ ccm mínusz, mert a görbén végig szűk 20 Nm-rel vezet a CB, ammeg nem kevés. Nagyon furcsa tehát, úgy tűnik tényleg ennyire selymesen puha a Honda, mert a tripla nem kérdez, az rögtön hörögve harap mindenre, minden tekintetben egy sokkal sokkal agresszívebb motor. Nem kezelhetetlen, épp ellenkezőleg, pengeélesen irányítható. Talán a zenével a legjobb példát hozni: a Honda az Vivaldi 4 évszak, ősz, 3. tétel. A Daytona meg Godsmack - I stand alone. Egyik sem jobb, mint a másik, mások :)
Én melóhelyen hajtok mint a tavaszi retek, most kicsit háttérbe szorult a moci de tavaszig lesz még idő rá is :) Más nevébe meg nem tudok nyilatkozni :D
A motor bónusz.
Bővült a gyujtemenyem haga mckoy hayes melle és tavasszal jön roberts is
Ha tényleg akkora akkor szerintem csak akkor cserélj ha tényleg gondod van vele mondjuk az RCS komolyabb termék és állítható a pivot szóval jobb a Nissinnél csak hogy megéri-e neked az a plusz pénz az a kérdés :)
http://www.rubbersideup.com/07...
Ez egy 2007es Daytonáé, az utolsó képen pedig látszik, ha a szemem nem csal, akkor egy 3/4 felirat. Ami azt jelenti, hogy 3/4 colos, tehát 19,05 milliméteres a gyári pumpám!!! Még szerencse, hogy nekiálltam nyomozni, mert ha vettem volna egy kisebbet, hát jól kib@szok magammal. Mivel nagyon be van pakolva a motor, majd holnap járatás közben megnézem, hogy nekem mi van ott, de gyanús, hogy ugyanúgy 3/4 col. Az egyetlen értelmes eshetőség valóban a 19 RCS, de kértdés, hogy 19es radiál NIssinről megéri-e váltani Brembora.
Figyelj a pivot méretét megtudnád nekem mérni tolómérővel hogy mekkora kb?
Ha nem tiszta hogy mi az akkor lejjebb találsz róla képet hogy miről beszélek. Előre is köszi :)
A várva várt kép a fekmunkahengerről.
Nem a legjobb képek, éjjel csinaltam meló után, a kulcs fent volt a lakásban, kormányzár miatt nem tudtam a kormányt nem tudtam egyenesbe tenni.
Remélem azért látszik 11/16
http://totalbike.hu/hirek/2016/11/23/nagy_dologra_keszul_a_triumph/