Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv
Sajnos Ausztriában élek, a motor meg Szombathelyen telel, amint újra otthon vagyok küldöm nektek. Amúgy nekem mákom volt a fém fékcsővel, stimmelt minden. De ezt érdemes átgondolni, hogy ha fém fékcső van el lehet- e fordítani, elfér-e stb.
Azóta nem pörögtem annyit a témán. A 11/16 col az 17.4625 mm. Átmérőre tehát pont ott van, ahol én keresgélek. Ez a pivot dolog érdekelne nagyon, de nem vetettem még rá magam annyira a témára, hogy érdemben tudjak nyilatkozni. Az, hogy az állítása egyik-másik irányba mit eredményez, azt vágom. Arra a kérdésre kéne a válasz, hogy befolyásolja-e a fékerőt, vagy sem. Szóval pl, hogy lehet-e "egyforma" egy 16os meg egy 18as fék minden szempontból, ha a 18asnak kisebb pivotot adunk. Nem tudtam még megmérni az Ahanyszehrszámot, mert 150 kilométerre van, de ha azon a pivot pl 25 mm és a dugattyú csak 14es (az volt a monda, hogy annyi), az RCSes meg 18-20 között állítható, akkor meg aztán jól benne leszek az erdőben, hogy hány milliset vegyek :D Kéne valaki nagyon guru, aki megszakérti nekem, mert szégyen nem szégyen de teljesen szűz vagyok a témában.
Vitka én is azóta várok a képekre de eltévedtek valahol :D Te eddig jutottál valami eredményre a pivot mérésekbe? Neten láttam pár táblazatot főfék kiszámítására de azon kivűl nem sokat jutottam előrébb. Én a Nissin 11/16"-os főfékre vagyok rágerjedve, arról tudsz valamit?
Örülök azért, hogy mást is érdekel a téma. Bizony jöhetnek a képek, és ha tényleg 19es a Blade pumpája, akkor majd bővebben is kíváncsi leszek a véleményedre. Ja meg ha megkérlek szépen egyvalamit megteszel? Mérd meg kérlek szépen a kar tengelye és aközött a távolságot, ahol a dugattyúhoz ér a kar. (pivot) Nagyon kíváncsi vagyok rá. Nagyon köszi előre is!
Es a mentas baranyborda
Zártosztály bazz.
Mondjuk legalább a motorjaik jók.
mindig is mondtam hogy nem hiaba vannak europan kivul ,szigetre "zarva"
Hülye angolok,angol hülyék.
Lehet agyukra ment a brexit.
Jol ,de ha lesz talán angolkiallitason mutatják be legalábbis erre tippelek, bár nem értem őket eicma nagyobb és fontosabb mint börminghem
Jól van. Akkor lesem tovább a netet hátha valakinek igen útba lenne otthon egy darab :D
Huhh,picit romos,igy még nem adnám oda,egy menet a bilincsnél javítás alatt áll.
És azzal a bilincsel együtt eladnád? Én elpucolgatom szívesen...úgyis hosszú még a tél :D
Meg passz,gatyaba razom,elpucolom es kiprobalom hogy jo e.
A kormanyvegestol kiraz a hideg,szoval tukortartos bilincs volt rajta.
Aha. És a gyárit a Triumph Budapestől rendelted vagy a worldoftriumph.com-ról? Mert az utóbbin mintha 60 euro körül láttam volna.

Zoli a brembo főfékedtől mennyiért válnál meg? :) És figyu a tükröt hogy fogadtad fel? Kormányvégit használsz vagy olyan módszerrel ahogy a bal tükör van gyárilag?
27.000+ posta a gyári és kb 20.000 re jön ki az e-bay-es és kép alapján lényegesen jobb minőségű a gyári.
Én kifogtam gyárit használtban,tök tuti csak ugyanúgy koszos lesz minden.
Gépész létemre szeretem körbejárni a dolgokat :D Sárvédőt eredetit rendeltél vagy ebay-es koppintás? Mert szerintem tavaszra én is szerválok egyet de ahogy néztem nem vészes a gyári ára.
Annyiravártam hogy lesz hír az új Streetről de semmi :'( Már a KTM is villantott a 790 Dukeról......
Ajha Zsupek ez a fék kérdés lassan tudományos szinten megy :D Én mivel füstbe ment a futómű csere projekt így egy hátsó sárvédővel és egy üléspúppal vízasztalom a gépet :) (Már ha ennek az istennek az idejében ideér)
Nagy kar,majd tavaszra,talan.
Hat meg en,jelnleg olyan mint egy patkofek es egy darab sima bazalt keresztezese.
Este leszek csak otthon, de mindenképpen küldöm az ígért képeket.
A mellékelt képen látható a főfékhenger, bár nekem a fejidom miatt kisebb a tartály, a gyári nem férne el.
Latino várjuk a képet de a körbe a számot mindenképp lesd meg mert engem érdekel.

Zoli arra is kiváncsi lennék mert annak meg a gyári dugatyúja csak 12,7 mm :D De tuti böszme lenne :D
hat nem...es majus vege ota nincs is rola semmi hir.
Esküszöm felrakom a brembot az F3-as cbr-e.