Üdv
Sajnos Ausztriában élek, a motor meg Szombathelyen telel, amint újra otthon vagyok küldöm nektek. Amúgy nekem mákom volt a fém fékcsővel, stimmelt minden. De ezt érdemes átgondolni, hogy ha fém fékcső van el lehet- e fordítani, elfér-e stb.
Azóta nem pörögtem annyit a témán. A 11/16 col az 17.4625 mm. Átmérőre tehát pont ott van, ahol én keresgélek. Ez a pivot dolog érdekelne nagyon, de nem vetettem még rá magam annyira a témára, hogy érdemben tudjak nyilatkozni. Az, hogy az állítása egyik-másik irányba mit eredményez, azt vágom. Arra a kérdésre kéne a válasz, hogy befolyásolja-e a fékerőt, vagy sem. Szóval pl, hogy lehet-e "egyforma" egy 16os meg egy 18as fék minden szempontból, ha a 18asnak kisebb pivotot adunk. Nem tudtam még megmérni az Ahanyszehrszámot, mert 150 kilométerre van, de ha azon a pivot pl 25 mm és a dugattyú csak 14es (az volt a monda, hogy annyi), az RCSes meg 18-20 között állítható, akkor meg aztán jól benne leszek az erdőben, hogy hány milliset vegyek :D Kéne valaki nagyon guru, aki megszakérti nekem, mert szégyen nem szégyen de teljesen szűz vagyok a témában.
Vitka én is azóta várok a képekre de eltévedtek valahol :D Te eddig jutottál valami eredményre a pivot mérésekbe? Neten láttam pár táblazatot főfék kiszámítására de azon kivűl nem sokat jutottam előrébb. Én a Nissin 11/16"-os főfékre vagyok rágerjedve, arról tudsz valamit?
Örülök azért, hogy mást is érdekel a téma. Bizony jöhetnek a képek, és ha tényleg 19es a Blade pumpája, akkor majd bővebben is kíváncsi leszek a véleményedre. Ja meg ha megkérlek szépen egyvalamit megteszel? Mérd meg kérlek szépen a kar tengelye és aközött a távolságot, ahol a dugattyúhoz ér a kar. (pivot) Nagyon kíváncsi vagyok rá. Nagyon köszi előre is!
Aha. És a gyárit a Triumph Budapestől rendelted vagy a worldoftriumph.com-ról? Mert az utóbbin mintha 60 euro körül láttam volna.
Zoli a brembo főfékedtől mennyiért válnál meg? :) És figyu a tükröt hogy fogadtad fel? Kormányvégit használsz vagy olyan módszerrel ahogy a bal tükör van gyárilag?
Gépész létemre szeretem körbejárni a dolgokat :D Sárvédőt eredetit rendeltél vagy ebay-es koppintás? Mert szerintem tavaszra én is szerválok egyet de ahogy néztem nem vészes a gyári ára.
Ajha Zsupek ez a fék kérdés lassan tudományos szinten megy :D Én mivel füstbe ment a futómű csere projekt így egy hátsó sárvédővel és egy üléspúppal vízasztalom a gépet :) (Már ha ennek az istennek az idejében ideér)
Este leszek csak otthon, de mindenképpen küldöm az ígért képeket.
A mellékelt képen látható a főfékhenger, bár nekem a fejidom miatt kisebb a tartály, a gyári nem férne el.
Sajnos Ausztriában élek, a motor meg Szombathelyen telel, amint újra otthon vagyok küldöm nektek. Amúgy nekem mákom volt a fém fékcsővel, stimmelt minden. De ezt érdemes átgondolni, hogy ha fém fékcső van el lehet- e fordítani, elfér-e stb.