Igazából, mai motorok között szerintem baromira mindegy hogy mibe fér bele. Eddig sem mentek nemzetközi versenyen. De ha az MW befér akkor ők is befértek volna. 1-2év és letisztul hogy mi is lesz a 600asok sorsa.
A 675 sem fért el szinte sehol.Bár van nekik elég jó kupasorozatuk,a Man TT-n is mászkáltak vele.
szerintem belerakják csak még teáznak pár hónapot a pudingok mire kihozzák.
AZ Euro 4 vagy mi tett be neki.
Vagy köbcentit növelnek vagy gyengébb lesz.
Az tény hogy a sima KBY szett is Daytona beállítással olyan sprőd mint egy partvisnyél,egy lepence és máris kattingattam vissza mint a huzat streetR-re,az is kemény volt szal még puhábbra vettem pedig nem a 80 kilós nyüzüge vagyok.
Épp olvastam. Kár érte, az R-es változat nagyon bejövős volt. Azt hittem belerakják a 800as motort, de azzal gondolom egy motorsport kategóriába se fértek volna bele.
Amúgy nagy okosság a cikkben, hogy még ezekben a "full öhlins, brembo, stb" verziókba is a gyengébb minőséget rakják, ergo érdemesebb megvenni az alapverziót és utána megvenni rá a rendes önhlins, brembo, stb cuccokat.
Elmondod a fenyezonek hogy trumph roulette green es ha intelligens eltalalja.
Ha nem az jelzes erteku.
Nekem eltrafalta az intense orange.-ot,csak a bibi hogy kurvagyorsan lepattan kis erohatasra.
Mondjuk most néztem csak az első fél centi szakadt ki a menet belőle,ujjjéééééé.De azért beleszuszogok egy menejavítót.
Viszont olyan mintha belül vízköves lenne.Szal nagytakarítás lesz.
Hát nekem ezek a szupersport gépek annyira nem jönnek át.. Meg ha V4 akkor inkább VFR vagy az új Tuono :) Mondjuk az árát elfogadnám a Nortonnak és tudnék helyette 3 másik gépet nézni :D
Triumph nem azt a vonalat képviseli mint a Moto guzzi sem,sokat nem adnának el belőle és a japán harmadával szemben nehéz labdába rúgni ,mv agusta az 1000evel is kínlódik pedig gyönyörű
Amióta Triumph-om van abban reménykedtem hogy bejelentenek valami Triumph 1000cc sportgépet :D Hát..... A Norton gyorsabb volt. 10 misiért nem rossz teknika ( az alap :D )
:D Figyu tolómérővel próbáld megmérni a fékkar tengelyének középpontja és a dugattyú középpontja közti távolságot. Kb ahogy lefényképeztem csak nekem útba van a fal :D
Köszi azért! :) Én bújom az ebayt hátha lesz occson egy R6 főfék mert az Zolinál is bevált és a 16 mm-es átmérőjével tuti nem nagy mellényúlás de azért a Nissin majdnem 17,5 mm-esével szívesen összehasonlítanám a pivot méretét. :)
Tényleg Zoli a te R6 féléden megtudnád mérni a pivot távolságát? :)
A fékcső már csak hab a tortán... :D Persze jó lenne ha nem kellene piszkálni de én már arról nem is álmodozok mert nálam úgyis piszkálni kell.
Vitka jó a megközelítés, én is arra turkálodok de szerintem ahogy haladunk a korral úgy lettek a dugó átmérők egyre nagyobbak a pivot pedig egyre kisebb. Ezzel a csóka kisebb erővel kell hogy huzza a kart ugyanakkora fékhatáshoz. A Streetemen 14-es a dugó és a pivot 26-27 mm. Pontosan nem tudod megmérni de én neten 14*27-et olvastam amúgy is.
Na ha váltok 11/16"-ra akkor hogy ne álljak fejre fél centi kar behúzás után 27-nél kisebb pivot kell. Hogy mekkora azt nem tudom de szerintem a 20 mm körüli reális lehet de ezt lenne ugye jó ha megmérné valaki :D
És a kérdésedre meg a saját véleményem az hogy ha nagyobb a dugó de kisebb a pivot és ez miatt ugye a dugó útja is rövidebb akkor annak adagolhatóbbnak kell lennie és kisebb ellenállásunak. De mivel kb hasonló olajmennyiséget kellene szállítani mint amit a gyári ezért kellene tudni a pivot távolságát.
Én kb most fejbe itt tartok :D Akinek van radiális főféke a közelébe az megmérhetné a fékkar tengelye és a dugó közti távot ezzel segítve Vitkát és engem :D
Ha nem nagyon hülyék lennének kihagyni.
szerintem belerakják csak még teáznak pár hónapot a pudingok mire kihozzák.
AZ Euro 4 vagy mi tett be neki.
Vagy köbcentit növelnek vagy gyengébb lesz.
Az tény hogy a sima KBY szett is Daytona beállítással olyan sprőd mint egy partvisnyél,egy lepence és máris kattingattam vissza mint a huzat streetR-re,az is kemény volt szal még puhábbra vettem pedig nem a 80 kilós nyüzüge vagyok.
Amúgy nagy okosság a cikkben, hogy még ezekben a "full öhlins, brembo, stb" verziókba is a gyengébb minőséget rakják, ergo érdemesebb megvenni az alapverziót és utána megvenni rá a rendes önhlins, brembo, stb cuccokat.
http://totalbike.hu/tesztek/2016/11/21/teszt_triumph_daytona_675_r_2016/
De akkor fa....é nem küldik már a 800-ast.
L2589
Ha nem az jelzes erteku.
Nekem eltrafalta az intense orange.-ot,csak a bibi hogy kurvagyorsan lepattan kis erohatasra.
Egen.
Viszont olyan mintha belül vízköves lenne.Szal nagytakarítás lesz.
Hát nekem ezek a szupersport gépek annyira nem jönnek át.. Meg ha V4 akkor inkább VFR vagy az új Tuono :) Mondjuk az árát elfogadnám a Nortonnak és tudnék helyette 3 másik gépet nézni :D
Tényleg Zoli a te R6 féléden megtudnád mérni a pivot távolságát? :)
Vitka jó a megközelítés, én is arra turkálodok de szerintem ahogy haladunk a korral úgy lettek a dugó átmérők egyre nagyobbak a pivot pedig egyre kisebb. Ezzel a csóka kisebb erővel kell hogy huzza a kart ugyanakkora fékhatáshoz. A Streetemen 14-es a dugó és a pivot 26-27 mm. Pontosan nem tudod megmérni de én neten 14*27-et olvastam amúgy is.
Na ha váltok 11/16"-ra akkor hogy ne álljak fejre fél centi kar behúzás után 27-nél kisebb pivot kell. Hogy mekkora azt nem tudom de szerintem a 20 mm körüli reális lehet de ezt lenne ugye jó ha megmérné valaki :D
És a kérdésedre meg a saját véleményem az hogy ha nagyobb a dugó de kisebb a pivot és ez miatt ugye a dugó útja is rövidebb akkor annak adagolhatóbbnak kell lennie és kisebb ellenállásunak. De mivel kb hasonló olajmennyiséget kellene szállítani mint amit a gyári ezért kellene tudni a pivot távolságát.
Én kb most fejbe itt tartok :D Akinek van radiális főféke a közelébe az megmérhetné a fékkar tengelye és a dugó közti távot ezzel segítve Vitkát és engem :D