K1-2-3 Suzuki széria felejtős :D Mielőtt pályára mentem volna gondoltam ha végeztem meghirdetem erre mit ad isten el is basztam a kavicságyba :D Többségben egyébként Vitka szerűen használom 50-70KM-es sugaru körben mozogva a környékbeli szerpentineken az év 80%-ban a Maradék 20% a pályanap és a nagyobb túrák.
A blokkot nemigen fogod összebaszni,hacsak nem ropiratöréssel.Egy sima csúszástcsak a deklik sínylik meg.Ha összevissza forog mindegy.
Namost közút hosszútáv felejtős.
Ha olyan a használat mint vitkának hogy fix kimegy a max 50 km-re lévő szerpentinre és vissza heti 2-3 alkalommal max úgy Ok.
De hogy azzal mászkálni 3-500km-es napi vagy nyaraláskor egyhét 2000 km mindezt azért mert évi 4 alkalommal pályáznék és hibádzik 20 ló.Kizárt hogy működne.
Veszel egy olasz K1-es ezresgixxert ledobod a felesleges lomokat és kihúzod pályanapokon futóval.
Esetleg a villahidat lekapvan egyneskormányt raksz fel és leveszed-felrakod az idomokat.
Közút. Igazából több okból jött számításba a Daytona. 1. Nem akarok ezrest venni és nem akarok a sor 3 tól elszakadni de kéne egy kis plusz power 2. Ha taknyolok a kavicságy összebassza a blokkot a Triple esetében és azt nem tudom lefedni semmivel míg a Daytonánál ott az idomszett ( Pályaidomot beszereznék a motor mellé :)
Sziasztok. Pályázik rendszeresen valaki Daytonával? Gondolkodok rajta hogy elcserélem a Triple-t egy Daytonára mivel szeretnék továbbra is pályázni amire az jobb választásnak tűnik ( 2 motort fenntartani nem egyszerű így arra gondoltam hogy arra a 3-4 alkalomra ahonyszor járok rendszámos Daytonával járnék és tennék rá pályaidom szettet azokra az alkalmakra )
Tuneecuval tudod állítani az alapjáratot is meg a melegítés közben a fordulatokat, hogy mekkoráról induljon meg a lépcsőket ahogy szépen visszaejti alapjáratig.
Na, a tanktáska az, amit nem tudok elviselni Az viszont jó hír, hogy kényelmes, jó utat nektek! Gyere vissza 1 darabban, hátha tudunk majd egyet gurulni belföldön az idén :)
En is azt hittem,de hal istennek nem.Eleg jo a streethez kepest,nem olyan sportos osszecsukott konyok a terdhez ez a regi gep mint a daytona.
Majd most kiderul birom.e vagy nem.
Tanktaskan egesz jokat lehet aludni menet kozben.
Valahol senj es rieka kozt,társaság aki jon,5-6-7 fo,az ido fix 14-17.-ig.szerencsere nagypentek munkaszuneti nap.Foglalas szalladra nincs,keresunk.
Viszont egy sarvedo nelkuli probameneten egy kavics kiutotte a hutot,igy a ven cbr-el megyek.Juhejj.
Bekesztitem a futot mentesre.
Sziasztok: Bistei Péterrel beszélgettem nemrég hogy a múltévhez hasonlóan meg lesz e rendezve az E-ring Triumph nap. A Lényeg hogy április végén le lesz fixálva az időpont valamikor május végére. A múlt évben sajnos hétköznapra esett a dolog és félek most is így lesz de remélem minél több márkatárs jön el :)
Amúgy a reletíve kényelmes F3 után viszaülve a streetre is huhúúú mennyivel jobb a kényelme a kis ugribugrinak.
Lassan kéne egy próbakör a 765-el.
Csak ne lenne állandóan hideg és eső.
Nekem derékszakasztó volt 50 km is.
Iszonyú összecsomagolt segg az égben,könyök a térdnél póz.
Namost közút hosszútáv felejtős.
Ha olyan a használat mint vitkának hogy fix kimegy a max 50 km-re lévő szerpentinre és vissza heti 2-3 alkalommal max úgy Ok.
De hogy azzal mászkálni 3-500km-es napi vagy nyaraláskor egyhét 2000 km mindezt azért mert évi 4 alkalommal pályáznék és hibádzik 20 ló.Kizárt hogy működne.
Veszel egy olasz K1-es ezresgixxert ledobod a felesleges lomokat és kihúzod pályanapokon futóval.
Esetleg a villahidat lekapvan egyneskormányt raksz fel és leveszed-felrakod az idomokat.
Majd most kiderul birom.e vagy nem.
Tanktaskan egesz jokat lehet aludni menet kozben.
Viszont egy sarvedo nelkuli probameneten egy kavics kiutotte a hutot,igy a ven cbr-el megyek.Juhejj.
Bekesztitem a futot mentesre.
Felcuccolok es go.