Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Beszerezni szerintem a 19 RCSt a legkönnyebb. A mondat elejétől számítva 1 percen belül meg tudnám rendelni, és árban sem annyira a világvége talán. Néztem használt Brembo pumpákat, 50 volt, ez 70. Új Daytonáról most radiális Brembot hirtelen nem találtam, de úgy vagyok vele, hogy ha hozzányúlok érdemben a motorhoz, értsd nem kozmetika, akkor már csináljam rendesen. Nekem az R1-R6 féket mondták, hogy vegyek, mert az gyárilag Brembo és 16 millis, tehát kedvezőbb a hidraulikus áttétele. Már az is előrelépés, nem rossz választás, ez biztos, de nekem nagyon csiklandozza a fantáziámat a 19es Brembo, igaz egy szabályozhatatlan satut nem szeretnék. Tapasztalatom sajnos nincs, annyit tudok, amit olvastam, hogy a Brembo a 19RCS-t (mondjuk nem muszáj RCS, sztem egy 19-18as is bőven elég lenne, de abból nincs féklámpakapcsolós) 2 tárcsás fékekhez ajánlja. Tuti nem rossz választás ez sem, szeretnék egy borotvaéles féket, mert amúgy is van egy rossz szokásom szorítani a markolatokat, ami nagyrészt amiatt van, hogy állandóan tépnem kell a féket. Valszínű újra kell majd tanulni fékezni, de a vízhólyagos pályanapoknak, mert az állandó szorításnak tuti vége lesz. Ja egyébként van 15 RCS is, ha soknak érzed 19et. 20 mm-re tekerve a pivotot szerintem az is harapós.
Ha ez a vágy a street R-en is nissin radiális van keress olyat.
Én a 2007-től gyártott Honda CBR 600 RR Nissinjéről beszélek. Azokat tudtommal nem hívták vissza attól függetlenül hogy egy a gyártó. A Suzi lehet megvette az occsóbbat aztán mégse jól sült el :)
Aza a fajta nissin amit a gsxr-eken cseréltek gariban mer állandóan szar volt és keserves légteleníteni?
Kössz nem,a teló lekoppanása sima streeten is jó muri,nekem nem sikerült,de majd nyáron.
Srácok még mindig a főfékmunkahengeren gondolkozom. Amit írtatok R6 vagy R1 félét az 16 mm-es dugattyúval van. Az ST-m gyárija meg ugye csak 14 mm-es szóval alapba már jobb és adagolhatóbb a dolog. Valaki meg az RCS19-et rakja fel ami meg brutálisan jó cucc de azzal meg szerintem lekoppanna a gyári telo :D Valakinek a CBR RR-ek Nissin 11/16-os főfékjével nincs tapasztalata? Az kb 17,5 mm-es dugóval van ami arany középút lehet szerintem és talán szerezni is könyebb :)
Vélemény?
Áh hagyd....
Nálam apróságok vannak,alakul a kábelhosszabbító amivel a motor mellett tudom működtetni az AC-t ígya tankot.
Igazad van jövök 1 bambival
Nem gondoltam hogy lengő villa alját is körbetakarja,japánok nem igy szoktak
Mondjuk itt egy 11-es é bár az új se sokkal drágább,viszont itt látszik hogy ugyanaz mint a rajz,és a neve is az.

http://www.ebay.com/itm/2011-T...
Ezt láttam de nem gondoltam volna hogy az
Köszi
27es a vinem
A lengőkaron a koptató gumi elöl?
Oszt ménem?
20-as alkatrész.23 ojro,nem tul drága.
Ügyelni kéne a vin számokra,csak naggyából linkelem,nem tom a pontos tipust.

http://www.worldoftriumph.com/...
Worldoftriumph oldalon nem találtam, hátha más tudja,merthogy elfogott a lánc alatt a vedö, cserélném kell,vagy Bay link?koszi
Streeten ha jól emlékszem M10x1.25
Tudja valamelyikotok hogy a tükör az hányás menet furat,? Ma le csavarom az új miatt es nem akarok oda üres lukat
A hondáé elég gatya.
De tényleg.Nyáron kezdtem használni as vén csontot.
Köszi utána kèrdezek majd, de ha a rugó lenne akkor mindegyikből kidobálná nem?
Hát ha most vetted a vasat akkor jobban kipróbálhattad volna a próbaúton, mert mondjuk inkább sportmotorokkal szokott jobban előfordulni de amivel pályáznak pl azoknak pont az 1,2 ami a leghamarabb szétmegy. Ez csak az én véleményem, nem mondom hogy pályázott a vasad. Zoli ötletét megtudakolhatnád, mert az is lehet. Nekem pl 2007-es első kiadásos de hála Isten igen jó :D Én Hondáról ültem át a Triumphra de a váltója meglepett, hogy jobb mint előtte tökéletesnek hitt Hondáé :D
Kérdezz rá hogy volt e visszahíváson.A kukactengely csillagjánál van egy rugó ami a korai évjáratoknál gyengébb volt.
Nem biztos hogy ez a problem de lehet.
Vagy túl sok volt az egykeró és elkoptak a léptetővillák.
Sziasztok! 2007es street triple-m kidobálja az 1-es fokozatot. Volt már valakinek ilyen vagy esetleg valami tipp mi lehet a baj?
Tetőtérbol viszont könnyebb majd kivágni mint pincéből felvágni na jo kivágni
Meg nincs kész
Rohadt nehez lenne felvinni a tetoterbe,igy bevagtam a pincebe.