Jo lesz az csak hat masik blokk lett berakva es hat a karbit ossze kell vele loni. Arrol nem beszelve hogy a szerelo baratom 40 percig pu olta csak a karbit, olyan dzsuva volt benne... Benzintankon a csapot el sem lehetett forditani, ugy be volt allva.
Fog az indulni, berugokar olyat rugott vissza hogy majd eltorte a labamat... Pedig vaslemezt raktam a cipombe, mert nem keznel motoros csizma..
Durrogott, meg be is roffent, de kurva kenyes az a Mikuni karbi..
Már nem voltam itt egy hete és most látom miről beszéltek. Az én 530 - asom hengerének is ugyan az az öntvénye mint a 400 - asé , kívűl olvasható rajta öntött számokkal , hogy 400 cc . Már volt szétszedve és biztos , hogy 528 ccm , mert 98 - as a dugó benne , csak nem gyártottak másik kokillát.
Az idomok alapjan (hatso rajtszamtarto idom) ez egy '94-es vagy annal is oregebb masina.
Az 1995-os model idomjai mar masok voltak.
De ettol meg lehet benne ero rendesen...
Meg neztem a fenykepeket, ennek az eredeti szine lila/feher? Ha igen akkor `95-98 ig gyartottak.
De tenyleg Enduro, mert a gyujtas fedel magasabb, vilagitasod van?
Most gyere ide, Írországba napfényt fényképezni...