Azért ne keverjük össze egy enduro és egy krossz keverési arányát...
Had köpje kicsit az olajat, legalább tudod, h van kenés
És hogy mégjobban összezavarodj, szerintem tök jó úgy is, h megnézed a könyvében az ajánlott keverési arányt és azzal az első két tankot lájtosan füstölöd el.
Azt azért tegyük hozzá hogy a 20-as keverék ahhoz a tempóhoz kell, amit a Janika tud menni...a mi sebességünk mellett szerintem tökre fölösleges ezzel vacakolni, nálam pl. az EXC 60-as keverékkel ment dugócsere után egyből és nem ettől ment tönkre ugye
Na, most jövök Podonyi Janitól..(aki nem ismeri, több mint 10x-es Magyar Enduró bajnok, illetve itt is alázza a mezőnyt a tizenakárhány éves YZ-jével)
Megkérdeztem, mert én sem akartam hülyeséget írni.
A nicasilos hengert nem kell járatni, de ha új dugó van benne, azt igen.
1:20-as keverékkel motorozz ki 2 tank benyát, annyi bőven elég a bejáratáshoz.
Képeket pedig tényleg rakjál majd fel....
1:33 - as keverék , nem kell több olaj , az első órában ne nyél gázon használd. Ha alap méretű dugót raktál vissza nem fog melegedni sem. Aluvázas 125 - ös , itt vetted M .o. -n ? Rakj fel képet róla!
Sziasztok!
Segítséget,tanácsotokat kérném..
Tm rajongó vok,igen jó gépnek ismerem a márkát!
Kérdésem:Nem rég vásároltam legújabb Tm mx 125-öm,minden rendben van a mocival,kapott egy Wössner dugót,henger nicasilos egyszóval jó a paripa.Mivel új a dugó vastagabb keveréket adtam neki 1:20 full szintetik olaj,okádja a füstöt és az olajat és a gyertyát köpi.....Ez szerintem a sok olajtól van.Elég lenne mondjuk 1:30 vagy 1:40 arányban keverni?Én általában 1:35-be kevertem a benzint csak most az új dugó miatt adtam neki 20ast.Nicasilos hengernél kell egyáltalán járatni a mocit?Milyen hőértékű gyertyát ajánlotok mostani időjárás mellet?
Előre is kösz mindenkinek!
Balu!
Arra a TM-re te semmilyen japán moci hengerét nem fogod tudni rárakni. Egyik gyártó se hülye. A talpnál a csavarok elhelyezkedése se fog passzolni szinte tuti,de ha mégis így lenne,teszem azt nem passzol a Suzukiba való dugó tűgörgője a TM hajtókarjához akkor még ha fel is furatod a hengert vagy megperselyezteted az Asso dugó méretéhez,akkor a löket nem fog passzolni sehogy.
Vagy eladod darabonként az egészet,vagy megcsináltatod a hengered,ahogy javasolták. Vagy ha hajlandó vagy rá többet szánni,szerezz külföldről jó állapotú fiatalabb hengert de arra érdemes figyelni hogy legyen hozzá power szelep is,mert 2001 után már két nyelves van ezekben is,legalábbis 85-100-asban biztos. Arról a régi TM-ről amit nézegettél,nem tudom lemondtál-e,ha igen,akkor jól döntöttél,ha nem akkor csak ajánlani tudom. Az enyémen cirka 10-12 éves lehet a henger,de már több sebből vérzik,szétmarta több helyen a fagyálló,és ereszti a hűtővizet a belső részeken ahol vékonyabb volt az anyag alapból. Gondolj bele milyen lehet az a régi cucc...
Amúgy szép motor,ha árulnád alkatrészenként,az első telóra,meg az első fékre szerintem vevő lennék:)
Had köpje kicsit az olajat, legalább tudod, h van kenés
És hogy mégjobban összezavarodj, szerintem tök jó úgy is, h megnézed a könyvében az ajánlott keverési arányt és azzal az első két tankot lájtosan füstölöd el.