Komolyan gondolom, de hát minden pénz kérdése...mármint össze tudnék rá kaparni, de nem ebben az évben...meg tervezzük hogy 1-1.5 éven belül leköltöznénk dél-francia országba, akkor meg be kéne ott regisztrálni megint...de mindenképpen szeretnék egy túra motort...régi álmom, nagy kofferekkel beutazni a világot...
hat hetvegenkent annyi motoros van az utakon hogy mar-mar azt hinnem, ezert fizetik oket....
Kene venni valami utcai motort..
Mivel a BMW GS-ek dragak, szivesen vennek egy DR 750-est, ami majdnem ugy nez ki, mint a BMW csak csilliokkal olcsobb...csak nem ismerem oket, de hat az oregebb DR-ek agyonuthetetlenek...
Kislanyos? Legutobb olyan szarul mentem hogy majden kort kaptam...basszus, elendurozgatnek napokig, de ez az inteziv kergetozes kibaszott faraszto...na persze egy jo patakos/saros/leszopos endurozast sem birnek sokaig..
jahh hogy csak krossz pálya, és az köves, mert amiket az elöbb irtam inkább a tényleg sziklás köves endurora igazak...
merthogy az az igazi férfiaknak valo motorozás.. ez a körbe -körbe kergetősdi kislányoknak valo..
najo nem szivom a véredet.
ha csak pálya akkor michelin starcross, vagy metzeler mc-5, mondjuk,
de ahoz még kéne tudni a talaj szerkezetét is, mennyire nyomvájus stb, a legjobb az ha szépen körbe sétálsz a depoban és ránézel a helyi menők hátso kerekére, sőt akár a furgonnál is megnézed a gumistocban miket használ még esetleg, ők biztos kitapasztalták már a pályához valo tutit.
Igen, pontosan...a jo az lenne ha lenne egy faszantos szerszam a kocsimban, amin 3 perc alatt lecserelnem a gumit, verseny elott...de nincsen
Itt szinte mindig esik de a palya altalaban kemeny, koves...ha esik, akkor a kanyarokban, mandinerekben jo kis nyomvalyuk alakulnak ki, de maga a palya nem lesz "melyebb".
magyarán tartosságot akarsz, vagy mocskos jo fogást a köves szikláson..
ha az első akkor : mitas c-16, michelin ac-10, metzeler mc-5.
ha a második szempont akkor : fim-es guma nagyon laposban 0,3-0,4 bár, mitas ef-06, metzeler sixdays, vagy michelin s-12.
és persze azt sem árt tudni hogy vizes sáros-e a szikla vagy full száraz..
igazábol a nagyon vér profik minden a talajhoz és a körülményekhez választanak gumit ,vagyis folyton szerelnek, igy tudják a legtöbbet kihozni a gumibol, a technikábol,és saját magukbol is, mivel mindenre jo gumi nincs, ... sajnos.
Lehet hogy elek az ajanlatoddal Dani, csak a meretet nem tudom pontosan.. ... De lehet h elkuldom a munkahengert, vegulis nincs sulya...ha meg lenne egy kis idod es tudnal nekem venni, halas lennek...konzultaljuk meg mailben!Holnap dobok egy mailt!
Amúgy ha ilyen O-gyűrű, szimmering vagy hasonló faszság gondod van, szóljál nyugodtan, 5 villamosmegállónyira van a bolttól az egyik legnagyobb itthoni ilyen cég, nap közben elballagok, megveszem, aztán elküldöm egy borítékban vagy futárral vagy postagalambbal vagy a kukim tudja...
De, szerintem lehet...csak talán több lenne a postaköltség, mint maga a cucc...de azért le kell ellenőrizni a dolgot..
Elballagok majd a motoros hangárba is itt, a közelünkben...hátha ott van.
Kis sztori: bementem a nagy Honda dealerhez itt, mondom kéne két kis gumigyűrű (karmantyú) a Brembó munkahengerbe...mondják, adjak vázszámot...mondom, felesleges mert nem eredeti a fék, úgy vettem Ebay-ről..de akkor is adjak és különben is minima 30 euro a két gumigyűrű....mondtam, hagyjátok a faszba...
Megvettem Ebayről, angliából, 19 euróért e komplett főfékhengert, tratályal, mindennel...(összesen ennyi, postaköltséggel együtt)
Az speciel itthon sem olcsóbb...mikor utoljára vettem új gumit az EXC-re (tavaly tavasszal asszem), extra KTMklub-os kedvezménnyel volt 22000 körül a pár Mitas FIM-es enduro...
Kene venni valami utcai motort..
Mivel a BMW GS-ek dragak, szivesen vennek egy DR 750-est, ami majdnem ugy nez ki, mint a BMW csak csilliokkal olcsobb...csak nem ismerem oket, de hat az oregebb DR-ek agyonuthetetlenek...
csakhát kicsit muszály szivni a véred ,szoval a lényeg kislányoknak valo, a férfiak enduroznak!
az ovisok, és a kiscsoportosok meg az aszfaltcsik jobb oldalán jobb csuklot huzkodnak..
Kislanyos? Legutobb olyan szarul mentem hogy majden kort kaptam...basszus, elendurozgatnek napokig, de ez az inteziv kergetozes kibaszott faraszto...na persze egy jo patakos/saros/leszopos endurozast sem birnek sokaig..
merthogy az az igazi férfiaknak valo motorozás.. ez a körbe -körbe kergetősdi kislányoknak valo..
najo nem szivom a véredet.
ha csak pálya akkor michelin starcross, vagy metzeler mc-5, mondjuk,
de ahoz még kéne tudni a talaj szerkezetét is, mennyire nyomvájus stb, a legjobb az ha szépen körbe sétálsz a depoban és ránézel a helyi menők hátso kerekére, sőt akár a furgonnál is megnézed a gumistocban miket használ még esetleg, ők biztos kitapasztalták már a pályához valo tutit.
Itt szinte mindig esik de a palya altalaban kemeny, koves...ha esik, akkor a kanyarokban, mandinerekben jo kis nyomvalyuk alakulnak ki, de maga a palya nem lesz "melyebb".
magyarán tartosságot akarsz, vagy mocskos jo fogást a köves szikláson..
ha az első akkor : mitas c-16, michelin ac-10, metzeler mc-5.
ha a második szempont akkor : fim-es guma nagyon laposban 0,3-0,4 bár, mitas ef-06, metzeler sixdays, vagy michelin s-12.
és persze azt sem árt tudni hogy vizes sáros-e a szikla vagy full száraz..
igazábol a nagyon vér profik minden a talajhoz és a körülményekhez választanak gumit ,vagyis folyton szerelnek, igy tudják a legtöbbet kihozni a gumibol, a technikábol,és saját magukbol is, mivel mindenre jo gumi nincs, ... sajnos.
Mondjuk azt nem tudom, hogy fékhez való cuccaik vannak-e, de ha esetleg mégsem, tippet akkor is biztos tudnak adni.
Elballagok majd a motoros hangárba is itt, a közelünkben...hátha ott van.
Kis sztori: bementem a nagy Honda dealerhez itt, mondom kéne két kis gumigyűrű (karmantyú) a Brembó munkahengerbe...mondják, adjak vázszámot...mondom, felesleges mert nem eredeti a fék, úgy vettem Ebay-ről..de akkor is adjak és különben is minima 30 euro a két gumigyűrű....mondtam, hagyjátok a faszba...
Megvettem Ebayről, angliából, 19 euróért e komplett főfékhengert, tratályal, mindennel...(összesen ennyi, postaköltséggel együtt)
Vagy összeállni néhányan és közösen rendelni pár szettet usákoktól?
Kéne első-hátsó gumi, de héát az cirka 120 euró...azaz 30.000 Ft