Sajnalom hogy beleuntal, bar ez nem feltetlenul a motor hibaja.. Ugy ertem, lehet hogy valami fasza szakember ranezne es fel oran belul mar duruzsolna is. Lehet hogy meg sok szep elmenyed lenne vele... Bar az is lehet hogy itt az ido hogy tovabblepj, felsobb cm3-be menj...
En most megorultem, mindenaron egy MGF cabriot akarok venni, tegnap majdnem meg is vettem egyet... de ami kesik, nem mulik !
Megneztem, Gasgas-om beregisztralasa meg 240 euro, ugyhogy telen atepitem SM-nek es jovo tavasztol gooooo!
Hali!
Eladó a mocim. Tm 80 MX 1995,125-ös vázban,85-ös hengerrel,Brembo fékek,Öhlins rugóstag,újracsapágyazott himba,és hátsó villa,a blokkban új hajtókar,új az összes csapágy,új kuplungkosár és lamellák,újra nikaszilozott henger új alapméretes 47,87-es dugóval,új tömítések,új hátsókerék csapágy,stb.
gyakorlatilag 0 azaz nulla üzemórás,mert fél percnél többet nem hajlandó működni egy-egy indításnál,a karburátorprobléma miatt,a hűtővíz szivárog a kipufogó nyílásnál egy hajszálrepedés miatt amit,vagy direkt vagy hanyagságból nem hegesztettek meg.
Kép hamarosan,akkor felkerül az apróba is.
Nem mindenáron eladó,de hogy őszinte legyek,már a f@szom tele van vele. E-mail az adatlapomon.
ilyen volt ellso tm amivel mentem csak az 80cc volt 14 eves lehetem,emlekszem amikor kolcson kaptam 3 ig vatotam fell es akie volt a moci kiabalt Kornel Valtsak feljebb mert kinyirom a mocit , ,
emlekszem akkori futamokra Kamras Karoly es tobbiek csak honda Nemeth Kornel meg 80cc Yamahaval verte sajat mezonyt es indult 125 ben is de kesobb mar TM 125 pinkben feltunoben volt sajnos nem talalok olyan kepet de nagyon jo versenyek voltak
Kornel, talalkozzunk 10 perc mulva a Velencei Szent mark teren egy jo kavera?
Kiulunk, lessuk a galambokat es motorokrol beszelgetunk...
En most megorultem, mindenaron egy MGF cabriot akarok venni, tegnap majdnem meg is vettem egyet... de ami kesik, nem mulik !
Megneztem, Gasgas-om beregisztralasa meg 240 euro, ugyhogy telen atepitem SM-nek es jovo tavasztol gooooo!
Eladó a mocim. Tm 80 MX 1995,125-ös vázban,85-ös hengerrel,Brembo fékek,Öhlins rugóstag,újracsapágyazott himba,és hátsó villa,a blokkban új hajtókar,új az összes csapágy,új kuplungkosár és lamellák,újra nikaszilozott henger új alapméretes 47,87-es dugóval,új tömítések,új hátsókerék csapágy,stb.
gyakorlatilag 0 azaz nulla üzemórás,mert fél percnél többet nem hajlandó működni egy-egy indításnál,a karburátorprobléma miatt,a hűtővíz szivárog a kipufogó nyílásnál egy hajszálrepedés miatt amit,vagy direkt vagy hanyagságból nem hegesztettek meg.
Kép hamarosan,akkor felkerül az apróba is.
Nem mindenáron eladó,de hogy őszinte legyek,már a f@szom tele van vele. E-mail az adatlapomon.
erdekes hmm
egy kiss csemege
...megjegyzem, rajtam sem...
http://youtu.be/KLxE-1_R738