Na, kiözben úgy döntöttem hogy megtartom a GasGas-t....jók az utak, most ír majd vissza a srác hogy OK az SM szett vagy nem?
150.000-ért van gyári szett rá, lánckerékkel, tárcsáűkkal, fékkel, sárvédővel...
cool kepeket :D :D enduro vagy cross ?es te is reszt evszel vagy szurkolsz?kavezol vagy sor?mi van a uj mezel meg van? es a gumi ?kerdesek kerdesek ?ho la valasz ? , ,tenyleg Tm irt ?
Szia!
Nagyon köszönöm a példaértékű segítőkészséged
Cserére én sem gondoltam,full értelmetlen lenne...ha mégis bejönne hogy valaki cserélne mondjuk egy kis kerekű 80-asra,és tele lennék,húgomnak odaadnám
Én mindenképp 250-ben gondolkodom,már csak a szervízintervallum végett is,meg azért mert kinőni azt biztos nem fogom. Esetleg ha becsúszna egy tutibb 125-ös,az is érdekelne. A 144-es vonal volt nekem a legszimpatikusabb,de ahogy olvastam,ezek a gépek kissé problémásak,tök mindegy hogy gyári TM-KTM vagy átalakított japán.
Mindegy ez még a jövő zenéje
Pár képet majd rakok fel az enyémről ha megtalálom a fotómasinát(költözés után).
Szerintem a kovetkezot kene csinalnod:
szakival atnezeted a motort, ha jo, akkor meghirdeted, eladod.
Esetleg megprobalhatod becserelni egy nagyobb vasra, rafuizetessel de nem hinnem hogy valaki 250-rol akar atulni 80-ra...
Ha eladtad, vegyel nagyobbat vagy szolj nekem, kinezunk itt neked egy motort..a hazaszallitasi dij meg ra fog jonni, de legalabb normalis motort kapsz, jo pnzert....itt is ki lehet fogni motorokat , alom aron...en 650 euroert vetem az enyemet, mondjuk volt mit csinalni rajta.
Termeszetesen en nem kerek semmit a kozvetitesert/segitsegert, jo lenne hallani hogy van egy jo geped es szorod fel a kepeket!
Szia!
Hát elég elkeseredett vagyok. Sok beleölt munkaóra és pénz ellenére se más csak porfogó.
Kihúzott szívatóval pöccre indul de épp csak felpörög,ha bemelegszik vagy visszaengedem a szívatót lefullad,enélkül gyakorlatilag csak csattan egyet minden rúgásra és ennyi.
Nagyon elképzelhető én barmoltam el valamit,de nem tudok rájönni,hogy mit.
Teszek egy próbát valami szakival,hátha...
De ha működni fog,eladom...ha sikerül...és bele csapok a lecsóba egy akármilyen 250-essel. Ha TM-ből felbukkan egy értelmesebb akkor az,ha nem akkor talán Kawa KX.
Van-vagy volt-az apróban egy TM 250 MX szintén 95-ös mint az enyém,nem lenne rossz,a 250-300-as vonal nem volt olyan gyakran fejlesztve,így motorikusan talán könnyebb hozzá alkatrészt találni. Azon hogy esetleg összességében le van lakva,már nem lepődöm meg...a beragadt 125-ös KX-et is vastag pénzért árulták,és ott legalább le is volt ez írva.
Másik fórumban egy tag azt javasolta kezdjek el új hengerre gyűjteni...kicsit számat húzva,de el is kezdenék,csak ha nem kapok pont 92-01 közötti szériákra passzolót,a költség megugrik,mert vehetek új power szelepet is tokkal vonóval,és ahogy összeszámoltam nem kevés cash az sem.
150.000-ért van gyári szett rá, lánckerékkel, tárcsáűkkal, fékkel, sárvédővel...
Reszt veszek, ha addig megjona hatso fekem, amit rendeltem...
Mez temat most hanyagolom, kocsira gyujtok
Sajnos TM-es meg nem irt, nem tudom, mi van vele...sajna ez gyakori itt: en is irtam ket sms-t meg emailt egy faszinak, baszik valaszolni...
En most megyek versenyre, lesznek kepek...
Nagyon köszönöm a példaértékű segítőkészséged
Cserére én sem gondoltam,full értelmetlen lenne...ha mégis bejönne hogy valaki cserélne mondjuk egy kis kerekű 80-asra,és tele lennék,húgomnak odaadnám
Én mindenképp 250-ben gondolkodom,már csak a szervízintervallum végett is,meg azért mert kinőni azt biztos nem fogom. Esetleg ha becsúszna egy tutibb 125-ös,az is érdekelne. A 144-es vonal volt nekem a legszimpatikusabb,de ahogy olvastam,ezek a gépek kissé problémásak,tök mindegy hogy gyári TM-KTM vagy átalakított japán.
Mindegy ez még a jövő zenéje
Pár képet majd rakok fel az enyémről ha megtalálom a fotómasinát(költözés után).
szakival atnezeted a motort, ha jo, akkor meghirdeted, eladod.
Esetleg megprobalhatod becserelni egy nagyobb vasra, rafuizetessel de nem hinnem hogy valaki 250-rol akar atulni 80-ra...
Ha eladtad, vegyel nagyobbat vagy szolj nekem, kinezunk itt neked egy motort..a hazaszallitasi dij meg ra fog jonni, de legalabb normalis motort kapsz, jo pnzert....itt is ki lehet fogni motorokat , alom aron...en 650 euroert vetem az enyemet, mondjuk volt mit csinalni rajta.
Termeszetesen en nem kerek semmit a kozvetitesert/segitsegert, jo lenne hallani hogy van egy jo geped es szorod fel a kepeket!
3 kavet kellet innom hogy meg mozduljak ,no szepnapot mindenkinek
hamarosan ilyen iddo lesz WAAA
Hát elég elkeseredett vagyok. Sok beleölt munkaóra és pénz ellenére se más csak porfogó.
Kihúzott szívatóval pöccre indul de épp csak felpörög,ha bemelegszik vagy visszaengedem a szívatót lefullad,enélkül gyakorlatilag csak csattan egyet minden rúgásra és ennyi.
Nagyon elképzelhető én barmoltam el valamit,de nem tudok rájönni,hogy mit.
Teszek egy próbát valami szakival,hátha...
De ha működni fog,eladom...ha sikerül...és bele csapok a lecsóba egy akármilyen 250-essel. Ha TM-ből felbukkan egy értelmesebb akkor az,ha nem akkor talán Kawa KX.
Van-vagy volt-az apróban egy TM 250 MX szintén 95-ös mint az enyém,nem lenne rossz,a 250-300-as vonal nem volt olyan gyakran fejlesztve,így motorikusan talán könnyebb hozzá alkatrészt találni. Azon hogy esetleg összességében le van lakva,már nem lepődöm meg...a beragadt 125-ös KX-et is vastag pénzért árulták,és ott legalább le is volt ez írva.
Másik fórumban egy tag azt javasolta kezdjek el új hengerre gyűjteni...kicsit számat húzva,de el is kezdenék,csak ha nem kapok pont 92-01 közötti szériákra passzolót,a költség megugrik,mert vehetek új power szelepet is tokkal vonóval,és ahogy összeszámoltam nem kevés cash az sem.
Pillanatnyilag ennyi