Sziasztok! Egy olyan (kör)kérdéssel fordulnék Hozzátok, hogy most állok nagyobb motor vásárlása előtt. Pontosabban mondva úgy 400-600ccm, endúró v. sm érdekelne 2003as évjárattól felfele és inkább 4ütem...ki-mit ajánl? Hallottam már jót/rosszat drz-ről, ktm-ről, husa-król stb., szóval mindenfélét. Nektek mi a véleményetek/tapasztalatotok a kategóriáról?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Laci!
Alapjáratproblémának indult és valamiért nem töltődött az új akksi. Karbiszinkron stb -nem segített.
Jobban szétszedték- 1 kipufogószelep megégett, + hajtókarcsapágyas
Még jobban szétszedték- a generátornál levált 1 mágnes, ledarálta a lendkereket (70000Ft), bejutott a blokkba, megrongálta a csapágyakat és fogaskerekeket (túl sok pénz).
Sokan hitetlenkedtek hogy tényleg ez történt-e, meg hogy juthatott be a blokkba, de az a baj hogy ezt 1 olyan szerelő mondta akinek a kisujjában van a szakma. (és a mágnest is megtalálta a blokkban...)
Mindent megtudtam amit akartam köszi
Jó motor a Gs csak ne fogtam volna ki pont azt amiben blokkot kell cserélni. Véleményt majd 1-2 hónap múlva tudok mondani róla.
GS-el mentem én is, nem rossz motor az
Hát, a véleményem nyilván elfogult kicsit, szeretem a kis dögöt. Súlya az van neki, 200kg+ ami néha okoz meglepetéseket, pl amikor elsüllyedt a lábtartó, és majdnem felborultam vele, meg forgolódásoknál nem lehet tologatni mint a biciklit, de a 65 kilómmal is elboldogulok vele. Erő tekintetében azt kell nézni, mire akarjuk használni. 53 lóerő ami nem sok, de nem is kevés, főleg egy kezdő, vagy egy nyugodtabb motorosnak. Én ritkán megyek pörgetve a géppel, 10.000 alatt el szoktam váltani, városban 3-4-5.000 fordulaton járok, szerencsére képes alulról is megindulni, végig lehet vele gurulni a városon 5-6.ban, ha nem kell 40alá menni. Gyorsulása azért akad még igy is, az autók nem ellenfelek, előzésnél is ritkán kapcsolok vissza, de kezdek lassan rászokni a kilövésekre. Alkatrészileg japán belpiacról van szó, azonban elég elterjedt, találni hozzá alkatrészt, sőt, a Big Bang Kawasakitól lehet közvetlen japánból rendelni, és mivel 2003ig(?) gyártották ezt a modellt, még van gyári alkatrész hozzá, meg találni a bontókban is. Nagy előnye hogy sok alkatrész megegyezik a 600as testvérével, kivéve a hengerfej, dugattyúkat, karbik, meg pár apróság. A váltója elég hangos, egyesbe alapjáraton kell berakni, különben durran, meg a blokk hangja is olyan Kawasaki, hallani hogy megy. Kényelmesnek kényelmes, nagy ülése van, még az utasnak is. Megbízhatóság: Mint minden öreg motor, ez is megállhat, előfordulhatnak egyedi problémák, amit szakszerű karbantartással meg lehet előzni. Kinézetre meg szerintem megállja a helyét, nagyon eltalálták 93ban ezt a designt, szemben - szerintem - a többi társával, gondolok itt arra, hogy szép íves, nem pedig egy kockamotor. Fenntarthatóság: 6litert megeszik, néha 7et is, hétvégén karbiszinkron, de nem szoktam figyelni a fogyasztását megmondom őszintén, amikor kifogyna a tank, megyek tankolni . ZZR tulajként a kopó alkatrészeket olcsóbban kapom mint a bolti ár. Nyilván kihagytam ezt-azt, ha valami konkrétum érdekel, kérdezz.
Tavasszal még gondolkodtam hogy a gs vagy egy 400-as zzr legyen-e amiben 50000km van.
Arra jutottam a gs-el jobban járok (ez valószínűleg nem így történt)
(így utólag) kíváncsi vagyok mi a véleményed a zzr-ről?
Szervízháttér, megbízhatóság, stb?
Ezt tapasztaltam én is, tavaly nyáron 150.000 forint lett a blokkra költve, olcsóbb lett volna venni másikat. Azonban most van egy felújított blokkom, ami remélem sokáig kiszolgál majd.
Végülis nem vészes törött fejidom,lámpa,műszerfal tört.Semmi vészes csak kis kocc.Elkezték sorolni csak műszer panel 90e,fejidom csak 54e taró 30e plexi stb.Brrrrrr inkább megoldottam bontva és átalakítottam N-ese idom nélkülire.Bár mint később megtudtam a műszerrel a bontós irtóra lehűzott.
Hát...ja.
Nekem eddig óccsóból kijött. Főleg mert nem nagyon csináltam/csináltak vele semmit...
Majd most... új blokk, beszerelés, olajcsere, karbiszinkron, papírozás, műszaki, új gumik, bukócső - így hirtelen ezek (lennének) esedékesek.
Részemről olcsóbb új blokkot venni mint rendbehozatni a régit, érdekesen működnek a dolgok
Segítségeteket előre is köszönöm!
Laci!
Leadott pár kilót
Jobban szétszedték- 1 kipufogószelep megégett, + hajtókarcsapágyas
Még jobban szétszedték- a generátornál levált 1 mágnes, ledarálta a lendkereket (70000Ft), bejutott a blokkba, megrongálta a csapágyakat és fogaskerekeket (túl sok pénz).
Sokan hitetlenkedtek hogy tényleg ez történt-e, meg hogy juthatott be a blokkba, de az a baj hogy ezt 1 olyan szerelő mondta akinek a kisujjában van a szakma. (és a mágnest is megtalálta a blokkban...)
Jó motor a Gs csak ne fogtam volna ki pont azt amiben blokkot kell cserélni. Véleményt majd 1-2 hónap múlva tudok mondani róla.
Hát, a véleményem nyilván elfogult kicsit, szeretem a kis dögöt. Súlya az van neki, 200kg+ ami néha okoz meglepetéseket, pl amikor elsüllyedt a lábtartó, és majdnem felborultam vele, meg forgolódásoknál nem lehet tologatni mint a biciklit, de a 65 kilómmal is elboldogulok vele. Erő tekintetében azt kell nézni, mire akarjuk használni. 53 lóerő ami nem sok, de nem is kevés, főleg egy kezdő, vagy egy nyugodtabb motorosnak. Én ritkán megyek pörgetve a géppel, 10.000 alatt el szoktam váltani, városban 3-4-5.000 fordulaton járok, szerencsére képes alulról is megindulni, végig lehet vele gurulni a városon 5-6.ban, ha nem kell 40alá menni. Gyorsulása azért akad még igy is, az autók nem ellenfelek, előzésnél is ritkán kapcsolok vissza, de kezdek lassan rászokni a kilövésekre. Alkatrészileg japán belpiacról van szó, azonban elég elterjedt, találni hozzá alkatrészt, sőt, a Big Bang Kawasakitól lehet közvetlen japánból rendelni, és mivel 2003ig(?) gyártották ezt a modellt, még van gyári alkatrész hozzá, meg találni a bontókban is. Nagy előnye hogy sok alkatrész megegyezik a 600as testvérével, kivéve a hengerfej, dugattyúkat, karbik, meg pár apróság. A váltója elég hangos, egyesbe alapjáraton kell berakni, különben durran, meg a blokk hangja is olyan Kawasaki, hallani hogy megy. Kényelmesnek kényelmes, nagy ülése van, még az utasnak is. Megbízhatóság: Mint minden öreg motor, ez is megállhat, előfordulhatnak egyedi problémák, amit szakszerű karbantartással meg lehet előzni. Kinézetre meg szerintem megállja a helyét, nagyon eltalálták 93ban ezt a designt, szemben - szerintem - a többi társával, gondolok itt arra, hogy szép íves, nem pedig egy kockamotor. Fenntarthatóság: 6litert megeszik, néha 7et is, hétvégén karbiszinkron, de nem szoktam figyelni a fogyasztását megmondom őszintén, amikor kifogyna a tank, megyek tankolni . ZZR tulajként a kopó alkatrészeket olcsóbban kapom mint a bolti ár. Nyilván kihagytam ezt-azt, ha valami konkrétum érdekel, kérdezz.
Arra jutottam a gs-el jobban járok (ez valószínűleg nem így történt)
(így utólag) kíváncsi vagyok mi a véleményed a zzr-ről?
Szervízháttér, megbízhatóság, stb?
Bár a TDM 900 és a VFR 750 nagy kedvenceim közé tartozik.
Hogyé mérték a hozzávalót?
Nekem eddig óccsóból kijött. Főleg mert nem nagyon csináltam/csináltak vele semmit...
Majd most... új blokk, beszerelés, olajcsere, karbiszinkron, papírozás, műszaki, új gumik, bukócső - így hirtelen ezek (lennének) esedékesek.
Részemről olcsóbb új blokkot venni mint rendbehozatni a régit, érdekesen működnek a dolgok
Na igen.. nagyjából ezek azok amiket beírtál