Bejáratós a simson 50n-em és most keverek bele benzin! Father vett fina supermix nem magyar márkájú olajat. de nejem van egy agip márkájú olajam! Szerintetek melyik a jobb addig amíg bejáratós? Köszi! Bálint
Értem! Nekem ien van s meg vagyok vele elégedve, igaz jó vaskos dög 180 kg, így legalább nem mutatok hülyén rajta! ! Igaz lehetne számomra nagyobb blokk benne, de egyedül nagyon jó! De már hál' Istennek nem egyedül járok!
El tudod küldeni a linkeket miket néztél ki?
Hát én gondolnék rá, de olyan nincs itt a környékemen... ezért nem jött számításba. Az említett járgányok vannak, amik normálisan néznek, ki és a hallottak alapján karban is voltak tartva.
Majd csak vasárnap fogom kipróbálni a Hondát, meg szerintem a Suzukit is.
Segítség kellene.
Vásárlás előtt állok és 2 lehetőség van:
- Suzuki DR-350 (1992-es) 220.00 FT
- Honda CR-600 (1987-es) 250.00 FT
Mind a 2 szép állapotban van. Suzuki-n van lámpa+km óra/frod.számmérő, de láncszettet kell rajta cserélni.
A Honda-n nincs semmi óra/lámpa, viszont nem rég lett felújítva, annyi van vele hogy a tömítésnél néhe csöpög az olaj.
Melyik lenne az ideálisabb?
Kezdő vagyok, ezért a kicsit akartam, de azt mondják, hogy lehet hogy jobban járok a 600-assal mert a 350-et egy idő után kevésnek fogom taláni, ill. "lomha".
Meghibásodás/szerelés szempontjából én úgy hallottam, hogy a Suzukik jók, de nem tudom, hogy a Hondákkal mi van, főképp ezzel a típussal?
Adhatnátok valamiféle ötletet, vagy megerősítést!
NA erről beszéltem
Nállunk a faluban 3-an nyomják vele!
Külföld-belföld pályanap!No problemó!
Vagy keresd a fórumon Pfvari-t ő volt a magyar tl-klub eggyik alapítója! Neki szarásig van infó!
Egy igazi egyéniség a vas!
uncsitesóm egy tl-r-üt vág, pályázik, túrák, és ha rákeresel a vidiknél dysenteria-néven van fenn vidije is, hogy nem is megy lassan, és neki semmi baja nem volt vele.
Ennek ellenére megbízható!
a blokknak 60-70ezer meg sem kottyan!
Az injektor 2500alatt rángat, azfelett kitűnő!
A futómű fél napos pályamotorozás után kezdi magát elengedni, és akkor is jobb, mint sok mai allrounder!
Utcán ,vagy amatőr pályázás során soha nem hagy cserben. Fék pacek, külső tuti.
V2 tehát eszik. 8alatt nem áll meg még óvatos csuklóval sem.
Viszont egy örök darab
GPZ-t nézegettem de ami van 25 kW-os papírral az vagy nagyon lestrapált és majdnem 20 éves, vagy fiatal és szép de messze többe kerül mint amennyit én rá tudok költeni. (valószínűtlen hogy találok ideálisat)
Gs-ből már lehet 97-eset kapni 500eFt körül meg alatt, de az eléggé jellemtelen egy szerkezet. Viszont tény hogy olcsó a fenntartás és minden sarkon kapni hozzá alkatrészt. (azért a választható motorok listáján maradt)
A zzr 400-as tettszik, csak ott mire kivárom hogy legyen egy elfogadható állapotú ami 25 kW-os papírokkal rendelkezik... A másik a belpiacosság, ha alkatrész kell, a gatyám is rámegy, meg megőszülök mire megjön. (szintén megmaradt alternatívának, ha találnék ilyet vennék)
Az srx 400 a legszzebb mind közül. Tény hogy 110-es utazónál és 150-es végesebbeségnél nem bír többet, de kis sebességen is van élet. Belpiacos- valóban az, de ez egyetlen egy henger, ebben azért kevesebb dolog romolhat mint egy sor 4-es hasonló korúban (szerintem). Egy henger + 1 sportkipufogú= gyönyörű hang
És végül az ára, jelenleg a legdrágább srx400-as 420eFt-ba kerül és 1996-os.
Naggyából ezeket vettem figyelembe a választásnál.
Az SRX jó kis vas,de hamar "kinövöd"(33le).És mivel belpiacos macerásabb az alkatrészbeszerzés is.
Én a GS-t ajánlom.Jó áron kapsz,és olcsó a fenntartása.
Bejáratós a simson 50n-em és most keverek bele benzin! Father vett fina supermix nem magyar márkájú olajat. de nejem van egy agip márkájú olajam! Szerintetek melyik a jobb addig amíg bejáratós? Köszi! Bálint