Sziasztok! Sajnos sikerült lezuznom a Ducati monster 695-ösömet.
Kományt is kell rajta cserélnem. Milyen kormányt ajánlatok hozzá? A gyári nagyon drága lenne a név miatt csupán. Gondolkozom rajta hogy valami sportosabb üléspozícióhot segítő kormányt tegyek rá. Mit gondoltok? Esetleg van valakinek tapasztalata? Előre is köszi...
Én hallottam hasonló tüneteket hasonló évjáratú gsxr 750-nél, annál az injektorsor fosott be, konkrétan valamelyik pillangószelepléptetó nem működött időnként vagy el volt törve, ilyesmi. Állítólag típushiba. Egy szűrőcserével nem fog megoldódni, az nem mutat ilyen tünetet, meg nem néha csinálja csak. Nézesd meg az injektort.
Sziasztok. Lenne egy kérdésem a nálam tapasztaltabb gixxer tulajokhoz.Vettem egy 2002 es 750est és mostanában elkezdett rosszalkodni, néha ha gondol eggyet nem hajlandó 7-8 ezer fölé pörögni, teljes gáznál le akar fulladni és kb:100 lóerővel vel gyengébb lessz.aztán mintha misetörtént volna minden rendbe megy tovább. Ha valaki tud valamit javasolni azt előre is köszönöm. (Ja és amit már elvégeztem: Gyertya csere, kitisztítottam a tankot és az ac pumpát)
Hello!
2 hónapja vettem egy 929-es RRt.előtte egy 92 RR-em volt és bizony el kell ismernem annak halkabban járt a motorja még 90 000 km-el is mint ennek.Ez mondhatni: zajos ahhoz képest.Az átlagfogyasztás 8-8,5 L.Normális ez?
A 92-es RR-em néha olyat csinált,mintha egy pillanatra megakadna a motor---és már járt is tovább.Mostanában vettem észre,hogy ez a 929-es is néha ugyanezt csinálja.
Másnak is vannak hasonló tapasztalatai?
Mozaik utcában 4ezer párszáz forint, nézik-mérik a fékeket, lámpákat (kb ennyi). Ha valami nem a legszabályosabb akkor viheted máshova, én Citroen Pásztornál csináltattam, ott "átnézésre" még kellett fizetni +5000ft-ot.
Sziasztok olyan problémám lenne hogy vennék motort vagy egy 86-os 250-est vagy egy 89-es 125-öst.Egy a bökkenő hogy nincsenek le müszakiztatva de rendszámosak.Az lenne a kérdésem hogy hol nézhetnék utána hogy menyibe kerül a műszaki? mert ha nagy különbség van a kettő között árba akkor maradok a 125-ösnél...Válaszotokat köszönöm!
s50-em van mert fathertől "örököltem" és azt így rednbe raktam! amúgy esni még csak füvön este és már váltani is tudok mert lassan 1 éve motorozok! amúgy úgy tervezem hogy tavasszal le cserélem 51re!
Na a Simson már jó választás. Mint ahogyan előttem is írták fogsz esni vele, mert ez alap. Amúgy szerintem a Simson a legjobb választás, mert ezen legalább még váltani is megtanulsz, nem úgy mint a robogókon (hozzáteszem, hogy egyáltalán nem vagyok robogópárti). A másik egyáltalán nem elhanyagolható tényező pedig az, hogy olcsó a fenntartása, és bírja a strapát. Amúgy én a helyedben nem S50-es Simot vennék, hanem S51-est.
Ez is egy jó gondolat amit Shornet írt!De lehet a srácnak még sokáig 50-es lesz mert még fiatal.Igen ha tényleg nem akarsz az 50-es korszakodra sokat áldozni akkor egy Simó bőven jó!
Nem tudom felfogni mi jó ezekbe az 50-es gyorsaságikba ! Mért jó többszáz ezer huf-ot azért kiadni mert jobban néz ki mint egy redvás simson! Hidd el nekem akkor jársz a legjobban ha inkább félrerakodrá a pénzt és ha eljön az ideje akkor sokkal nagyobb kereted lesz egy nagyobb faja motorra és lesz választási lehetőséged! Annyival nem erősebbek mint egy simson ezek az 50 hereverék hogy jó sok pénzt rááldozzál! De különben a kis endurók meg supermotyókkal is ugyan ez a helyzet! Ezek rohadtul vesztik az árukat és nem tudod majd eladni abba az árba sőt még jóval alatta se amiért te azt vetted pl 1-év + még amit ráköltöttél után(mert 1ezer forint a dugattyú bele pl mint egy simsonba hanem 10ezer!)! Ja és kurva gyorsan megunod
Ez Shornet(ka) ajánlata!
Heh gyorsaságihoz csak gyorsasági hasonlít nem? Vegyél egy 50-es endurót!Széles a választék,könyebb mint egy gyorsasági,ezáltal jobbat is megy és sokkal könyebb vele tanulgatni a motorozást mivel fordulékonyabb!Jah és ezt nehezebben töröd össze mint egy idomos mocit!Esni meg úgyis fog hiszen az a motorosoknál kötelező dolog Ez BUGIC ajánlata
Emlékszem, hogy régen én is 50es gyorsaságit akartam a simo helyett, de aztán lebeszéltek róla. Csak akkor éri meg olyat venni használtan, ha nagyon megkímélt példányról van szó, de olyan nem igazán létezik, újonnan pedig baromi drágák. Szerintem nem érik meg az árukat. 50es motorban inkább ne gyorsaságit vegyél szerintem.
Hello!
Én 50 ccm gyorsaságit szeretnék venni! Milyen típus ajánlotok, ami megbízható, jó és mégse olyan nagyon drága? írjatok ide vagy a marbalint@gmail.com email címre! Köszi!
Hello!
sziasztok épp motor vétel előtt állok,meg szeretném kérdezni h mi a véleményetek az Fzr400-ról?
mit érdemes tudni róla? meg egyáltalán megérné-e venni még ilyen gépeket?
előre is köszi
Van v,-kinek tapasztalata a Kawasaki zr7-tel?
Kományt is kell rajta cserélnem. Milyen kormányt ajánlatok hozzá? A gyári nagyon drága lenne a név miatt csupán. Gondolkozom rajta hogy valami sportosabb üléspozícióhot segítő kormányt tegyek rá. Mit gondoltok? Esetleg van valakinek tapasztalata? Előre is köszi...
Szerintem ez vagy benzinszűrő vagy levegőszűrö. Takarítsd ki vagy cseréld. A csere tutibb, de ahogy a pénztárca engedi.
2 hónapja vettem egy 929-es RRt.előtte egy 92 RR-em volt és bizony el kell ismernem annak halkabban járt a motorja még 90 000 km-el is mint ennek.Ez mondhatni: zajos ahhoz képest.Az átlagfogyasztás 8-8,5 L.Normális ez?
A 92-es RR-em néha olyat csinált,mintha egy pillanatra megakadna a motor---és már járt is tovább.Mostanában vettem észre,hogy ez a 929-es is néha ugyanezt csinálja.
Másnak is vannak hasonló tapasztalatai?
Ez Shornet(ka) ajánlata!
Én 50 ccm gyorsaságit szeretnék venni! Milyen típus ajánlotok, ami megbízható, jó és mégse olyan nagyon drága? írjatok ide vagy a marbalint@gmail.com email címre! Köszi!
Hello!
Eladó hibátlan Hornet 600-asom 2005.-ös.
Narancsmetal.
Ha esetleg érdekelne valakit.
ÜDV.
306203850
mit érdemes tudni róla? meg egyáltalán megérné-e venni még ilyen gépeket?
előre is köszi