Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem volt DR350S és XT350(ami gyakorlatilag ua. mint a TT).
Futóműben a DR(alu. lengővilla,e-h tárcsafék ),motorikusan az XT(doch,pörgősebb) a jobb szerintem.
A DR-hez olcsóbb az alkatrész,egyszerűbb szerkezet a blokkja.És modernebb a futóműve,ami a Yamahánál kicsit elavúlt.
Terepen én nem nyúztam őket,de én a DR-t vinném a szántásba.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni motorvásárláshoz. Yamaha tt 350 91-94 ig és suzuki dr 350 között variálok. Én a yamaha felé hajlok, annak ellenére hogy dobfékes hátul. Ha valakinek volt tapasztalata valamelyik motorral akkor kérem ossza meg velem. Ja, és terepre venném.
Sziasztok!
Van egy 2004-es Lc4 640-em. Egykerekezésre vonatkozó kérdésem lenne.
2-be nem jön gázra csak 1-be. Ha én 2-be kuplungal akarom felvenni, milyen hatással van ez a kuplungra, mert gondolom nem tesz neki jót, viszont 1-be ha felveszem nem tudom 2-be rakni.
Mit kéne tennem a cél érdekébe?
A válaszokat előre is köszi.


Gábor
sziasztok!nekem 1 ktm smc 660-om van és meg szeretném tudni a gyári futóműbeállitását elől is hátul is !vagy ha van saját tapasztalatotok az is jó lenne (80 kiló vagyok)!köszi sziasztok
láttam és szép motor
papíron 96-os a motor. de nem sok ennyi km-es 250es sorost mutatsz. és ahogy pl a gallériámban látod, télen-nyáron...
dabas előtt a kakucsi elágazásnál kakucs felé fordultam. simán, kakucs pl 3000ft volt tavaly délutánra. kimentem, azt adtam a szájának. (persze nem most tanultam meg motorozni, még ha ez nem is mindig látszik.. ) eddig olajat cseréltem csak fékbetétet meg láncszettet, szal konkrétan tönkre nem ment semmi a motoron. most lesz szelepállítás de ahhoz kell szelepfedél tömítés mert az gatya, az 14.000ft egyenesen japánból. olajcseréket megcsinálom 5000ft-ból. láncszettet 14.000ből. gumit vettem előre METZELER LASERTEC asszem, 12-3000 volt. hátsó fékbetét meg 5000körül, azt is én cseréltem.
ja meg a tied hanyas év járatu és mennyit költöttél rá
köszi

és hogy jutottál ki pályára?
banditnak.
benditnak szerencsétlen helyne va na váza, és ha kicsitz magasabb vagy bassza a térded a tank-váz átmenetnél.., meg sokon szimpla tárcsa van, meg uyge no idom.. zxr nagyon megy, de sok paraszt agyonvágta. fzr, kényelmesebb jóval mint a zxr, és nem annyira kihegyezett, így nyomatékosabb (jóóval..) és megbízhatóbb. nézdd meg az adatlapomon a vidiket képeket, lassan 50.000km-nél járunk.. (ja, öcsinek zxr250-is- van, így van alapom.)
üdv minden motorosnak

250-es motort szeretnék venni és néztem a Banditot,Zxrt,meg a Fzr szerintetek melyik éri meg a pénzét?
előre is köszönöm
kedves motoros kolegák! Szeretnék venni egy 98-as kawasaki zx6-r mocit de az a baj hogy nem sok minent tudok róla, ha tudnátok pár infot irni rola az jo lenne. előre is köszönöm ! Gergő!
Sziasztok.

Tervezek venni egy '90-'95 kiadású DT 125-öst, és arról szeretnék pár információt kapni, hogy mit érdemes vételkor szemügyre venni?
Ha a választ - válaszokat a hegzsolt@yahoo.com email címre küldenétek, hálás lennék.

Köszönöm előre is
köszi


szerintetek melyik a legjobb 250-es motor pl fogyazstás,élettartam
cbr 2max3 liter, mito 5-10ig plusz olaj(drága..)
sziasztok

mennyi különbség van egy honda cbr125r és egy cagiva mito125 fogyasztásban ?
Szia! Bocsi, hogy beleszólok, de DRZ 400-ast még álmomban sem lehet vezetni A1-el, mert max 125ccm (és ügye 11kW). Amúgy én is örülnék egy DRZ-nek.
hello all !mien membrán van af1 europánál a hengerbe ?ez lenne a kérdésem meg az hogy honnan tudnák aprillia af1 europához 2 ütemű, 50 ccm, 1 hengeres álló motor, 12 Le vízhűtés, szabályozatlan katalizátor, 3 sebességes váltó, lánchajtás, tárcsafék elöl, tárcsafék hátul alkatrészeket aki tud az irjon léccy kösszi!
hát ha leírod hogy milyen motor, meg képet is teszel fel , akkor tudok mondani valamit.addig nem nagyon
Valami ilyesmi van tesómnak, csak 125-ös. Nem érdekel?
Hello.Szerintem van kellő rutinom hogy bevállaljak egy újat,meg amugy se megyek állat módjára:D.De a DR-ből még csak 08-as van(abbol mindenképpen újat vennék).A Dt vagy Xt ből viszont már inkább fiatal használtat.2ütem miért rossz újszerűben? Igen, a 4ütemtől tartok egy kicsit, hogy gyengusz lenne.DRZ 400SM az álom most:P de nem hallottam még olyan fojtásról, hogy megfeleljen a törvénynek. Meg cm3-ra is van korlátozva.Bütykölni szeretek, csak kevés sikerrel szoktam járni:D:D (a DR-re vagyok kíváncsi, hogy milyen teljesítménye lehet. de valószínű, hogy DT lesz a végén) köszönöm a segítséget, de nem nagyon jutottam előbbre:D azért köszi

Jah itt van a jelenlegi vas
Előszöris nem egyenlőre, hanem egyelőre
Az a kérdés mit akarsz. Az már világos, hogy enduró-supermotó.
Megtanulni motorozni, rutint szerezni alkalmasak. Újat akarsz? Szerintem ne újon kockáztasd meg hogy odavered, míg rutint szerzel.
Mennyi időre keresel? Nem árt tudnod, hogy idő után mindenki kinővi a 125-öst, amit aztán el kell tudni adni. A 2 ütemről lebeszélnélek ha új-újszerűben gondolkodsz. A 4 ütemű meg vérszegény ha úgy vesszük. Szomorúan látom hogy pl CBR125-ös milyen mennyiségben van a szabadpiacon, és kénytelenek mélyen ár alatt eladni.....
DRZ 400 as nagyon drága lenne? Szerintem találni fojtott verziót is belőle
Ha szeretsz szerelni, bütykölni, akkor olasz 125 is érdekes lehet. Erő van bennük, jól mennek, csak az alkatrészre kell jó forrást találni.